Ipad vs android tabletit

morne01

Kumpaa suosittelisitte ipadia vai joitakin android tabletteja.

Voitko myös luetella molempien hyviä ja huonoja puolia.

Haluan että tabletissa on mobiilidata, yli 8 tuuman näyttö ja jonkin verran muistia.

Kiitos jo etukäteen vastauksista!!!

11

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä olisi max hintaluokka?

Itse suosittelisin yli vuoden kokemuksella Androidia. Android olisi nimittäin

- Avoimempi
      - Voi muokata omanlaisekseen
      - Ei niin paljon rajoituksia
      - Hyvä sovellusvalikoima

Toki Androidin käyttöliittymän sujuvuus riippuu tehoista. Jos ostaa halvan Android tabletin niin voi olla että käyttöliittymä tökkii hieman.

Näiden käyttöliittymät eroavat toisistaan aika paljon joten sinun kannattaa itse miettiä että kumpi olisi parempi sinun käyttöösi.

• morne02

Hinta luokka olisi n. 600 e

• Ipattila

Itse suosittelen ipadiä yli vuoden kokemuksella.
      Ipad on nimittäin:
      - Turvallisempi.
      - Vakaampi
      - Pienempi audio,atenssi.
      - Paras sovellusvalikoima tableteissa ja ilmaiseksi saa usein maksullisia sovelluksia, androidiin et saa, kaikki maksaa.

• Ipattila
      • Tyyliniekka.

Käytin iPadia mutta sen suljettu DDR - liittymä on käyttöä rajoittava, joten ostin Galaxy Tabin.
        Käytän kyllä edelleenkin iPadia, se on hyvä pikkuleipätarjottimena puutarhajuhlissa.

• Leipämiehelle
        Tyyliniekka. kirjoitti:

Käytin iPadia mutta sen suljettu DDR - liittymä on käyttöä rajoittava, joten ostin Galaxy Tabin.
        Käytän kyllä edelleenkin iPadia, se on hyvä pikkuleipätarjottimena puutarhajuhlissa.

No sehän ei meitä kiinnosta pätkääkään mihin sinä sitä käytät.
        ipadillä on oikeasti paljon enemmän mahdollisuuksia kuin androidilla.

• tablettimies

Molemmissa on hyviä puolia.

Android -puolella laitevalikoima on laajempi ja esimerkiksi ns. Retina -näytöllisen varsin pätevän laitteen saa edullisemmin kuin Apple -puolella. Android toimii enemmän kuin tavallinen tietokone eli tiedostojen kopiointi onnistuu ja Androidissa onkin vakiona tiedostonhallinta. iPadissa ei ainakaan vakiona ole mutta ilmeisesti jos säätämään lähteä niin siihenkin saa. Softaa on hyvin molemmille ja riippunee paljon tarpeista kumman kokee paremmiksi. Peleissä iPad taitaa viedä pitemmän korren kun suunnitelijat pitää iPadia parempana alustana ja kehitää pelejä monesti vain iOS mielessä. iPadit ovat rakenteeltaan hyviä ja jollekin voi olla helpompaa valita se tabletti Applen suppeasta valikoimasta kuin lähteä miettimään että mikä Android -laite nyt sitten olisi oikea.

• PPAP2

minäpä suosittelen seuraavaa :

varaa aikaa ja lähde kaupoille katselemaan ja kokeilemaan. löydät satavarmasti sinulle sopivan laatan :-)

• Ja kannattaa aina muistaa että myyjän puheita ei kannata ottaa aina tosissaan. Toki hän voi suositella tiettyä tablettia mutta vertaile myös muita vaihtoehtoja.

• PPAP2

joissakin paikoissa myyjät voivat , sanotaanko, hieman manipuloivia. ne provikat, ne provikat.... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe