en koskaan tule sinua rakastamaan
hannele jätä mut rauhaan
19
316
Vastaukset
- NuuskaMuikuin
rakasta mua!!!!
- hyvästi.
en ikinä
- 159
Anteeksi, pakko sanoa, että nimimerkkisi hiukan nauratti.. Kuinka monta nimimerkkiä sinulla on?
- .............
pakko oli laittaa tää nikki kun toi hannele ei tajua
sanaa että mun sydän kuuluu toiselle
se yrittää kieroilla meidän välit poikki
alkaa suuttuttaa toi sen potaska juttut mun rakaalle - lopeta pelleily jo
............. kirjoitti:
pakko oli laittaa tää nikki kun toi hannele ei tajua
sanaa että mun sydän kuuluu toiselle
se yrittää kieroilla meidän välit poikki
alkaa suuttuttaa toi sen potaska juttut mun rakaalleMiten se voi olla sun rakas kun sä et edes uskalla laittaa sille viestiä fb:ssä? Nyt hyvä ihminen lopeta toi tyhjänpäiväinen jauhaminen ja OTA SIIHEN IHMISEEN YHTEYTTÄ äläkä taas vastaa, että oot ujo ja et uskalla, sitten taas linkität musavideoita ja sitten tulee taas tää, että on sun rakas plaa plaa... Sä et todellakaan tule seurustelemaan tai tutustumaan yhtään kehenkään jos sä et uskalla edes puhua.
- surullinen prinsessa
katkera oot
myönnä että kaikki sanasi oli valetta - surullinen prinsessa
etkö tajua en halua sinua ikinä
vaikka kuinka yrität rikkoa meidän välit
en tule ikinä sinua rakstamaan
satumaa on se nainen jolle mun sydän kuuluu!!!! - Saana xl
Milloin olet viimeksi tälle Satumaalledi puhunut kasvokkain? Vuonna 2007? Vai oletko koskaan? Ja silti suunnitelet hänen kanssaan naimisiin menemistä, eipä taida naisparka edes tietääkään, että tuollaista suunnittelet. Vastaa nyt joskus rohkeasti tähän kysymykseen, äläkä aloita taas puhumista nettipervoista, niin kuin viimeksi aloitit
- satumaa...
ihminen kun oikeesti rakastuu
ja kaipaa koko aika ihmistä se saa herättämään tunteita
ekä kukaan toinen nainen merkitse mitään
häneen verrattuna
eikä haluis kenestäkään toisesta naisesta otaa laastaria hänelle - lklklkl3
satumaa... kirjoitti:
häneen verrattuna
eikä haluis kenestäkään toisesta naisesta otaa laastaria hänelle7 vuoden rakastamisen jälkeen varsinkin kun ei ole missään tekemisissä kohteen kanssa, saa ottaa jo laastarin.
- ...
satumaa... kirjoitti:
häneen verrattuna
eikä haluis kenestäkään toisesta naisesta otaa laastaria hänelleEt muuten taaskaan vastannut kysymykseen vaan aina kierrät tuon asian. Siis milloin olet puhunut hänelle vai oletko koskaan edes puhunut hänelle yhtään mitään? Mieti ihan oikeasti miten kauan aikaa siitä on kun viimeksi edes puhuit hänelle.
- satumaa,...
lklklkl3 kirjoitti:
7 vuoden rakastamisen jälkeen varsinkin kun ei ole missään tekemisissä kohteen kanssa, saa ottaa jo laastarin.
en halua ketään laastariksi
niin julma en ole
- satumaa...,
tajuatko sen että ei ketään voi pakkottaa rakastamaan
ketään jos ei ole tunteita
edeleen mun sydän kuuluu yhdelle ihmiselle satumaalle
jotenka hannele tajua jättää mut rauhaan
vaikka kuinka yrittäisit mua iskee
niin pakit saat koska mulla ei ole mitään mielenkiintoa suhun tajua jo
satumaa on se jota rakastan
eikä tätä tunnetta pysty kukaan toinen nainen korvaamaan tai tappamaan!!!!- ...
Et muuten taaskaan vastannut kysymykseen vaan aina kierrät tuon asian. Siis milloin olet puhunut hänelle vai oletko koskaan edes puhunut hänelle yhtään mitään? Mieti ihan oikeasti miten kauan aikaa siitä on kun viimeksi edes puhuit hänelle.
satumaa :.D ikuisen porttikeillon tarvitsit tänne
- satumaa,,,,,
tää on keskustelu palsta jokainen saa kirjoittaa mitä ajattelee
sä olet vielä niin pentu että et tajua mistään mitään - ...
satumaa,,,,, kirjoitti:
tää on keskustelu palsta jokainen saa kirjoittaa mitä ajattelee
sä olet vielä niin pentu että et tajua mistään mitäänEt muuten taaskaan vastannut kysymykseen vaan aina kierrät tuon asian. Siis milloin olet puhunut hänelle vai oletko koskaan edes puhunut hänelle yhtään mitään? Mieti ihan oikeasti miten kauan aikaa siitä on kun viimeksi edes puhuit hänelle.
- satumaa.
Satumaalle
- ....
Et muuten taaskaan vastannut kysymykseen vaan aina kierrät tuon asian. Siis milloin olet puhunut hänelle vai oletko koskaan edes puhunut hänelle yhtään mitään? Mieti ihan oikeasti miten kauan aikaa siitä on kun viimeksi edes puhuit hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764