Tarvihtisin viienkympin RC auton jossa olisi akku ja jousitus.
Pattereilla toimivat antaa tehoa 10 minuuttia ja sitten alkaa hiipumaan ja ajaminen on siten melkein kalliimpaa kuin oikealla autolla.
Jousittamattomat tahtoo liikaa täristää.
Perus katu autoa siis haen joka olisi jonkun normaali auton kopio.
Buggyt ja monsterit ei nappaa. Nikko autoista en löytänyt sopivaa ja halvin perusteet täyttävä oli 65€ 15€ postit.
Tamiyan ja muista merkeistä en oikein tiedä. Nikkoja olen vain ajanut.
Jos olisi antaa linkkiä sivulle jossa myydään nuo kriteerit täyttäviä autoja jotka ei ole nikkoja. Paljon löytyy liian kalliita ja liian halpoja. 40 ja 100 välillä on autot harvassa.
Pitäs päästä näpräilemään uutta koria ja ledivaloja pimeentyvien iltojen tekemisiksi. Tarkotus olis vaan kotona harjotella mutkien menemistä luisussa takavetoisella.
Nikko kopio
heeb dd
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329