Turkin uskolliset miehet?

Katsotaan kuka on?

Keneen tuli hairahdettua ja missä Alanya,Marmaris, Kemer ym.Tämä on tosiaan jonkun mielestä kulunut juttu mutta katsotaampa..Kesä kohta takana ja lomat myös ja katsotaan kuka Turkin pahin p...i.Ja jatkuuko homma siis suhteenne?Katsotaan kuinka montaa odottaa sama "uskollinen" mies Turkissa. Minä voin aloittaa listan.Murat/Alanya.Ei muuta kun huumorilla mukaan naiset.

26

7918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin, ja huumorilla

      Cem, Alanya.

      • minä myös ;)

        Murat,Mehmet,Antonio...muutamia mainitakseni ;) Ja Alanyasta kaikki...


      • vantaa
        minä myös ;) kirjoitti:

        Murat,Mehmet,Antonio...muutamia mainitakseni ;) Ja Alanyasta kaikki...

        ibo, murat, hamid, saban, jamal, ali ainakin näin alkuun.... Ja kaikki alanyasta


      • alanya kiz
        vantaa kirjoitti:

        ibo, murat, hamid, saban, jamal, ali ainakin näin alkuun.... Ja kaikki alanyasta

        kertoisitko vähä missä jamal on töissä? entä ali?
        hamidkin tuttu nimi mulle..


      • tuikku
        alanya kiz kirjoitti:

        kertoisitko vähä missä jamal on töissä? entä ali?
        hamidkin tuttu nimi mulle..

        ei kait tää ibo sellanen kalju hyvän näkönen ainakin viimeks tais olla rannalla jotain laivamatkoja myymässä ja alanyassa!no jokatapauksessa hyvä pano!!


      • tessa
        vantaa kirjoitti:

        ibo, murat, hamid, saban, jamal, ali ainakin näin alkuun.... Ja kaikki alanyasta

        Ali..., mistä päin alanyaa?


      • Tero
        minä myös ;) kirjoitti:

        Murat,Mehmet,Antonio...muutamia mainitakseni ;) Ja Alanyasta kaikki...

        Ahaa, luulin että Mehmet tykkää vaan miehistä, taitaa olla aika pukki.


      • perhonen
        vantaa kirjoitti:

        ibo, murat, hamid, saban, jamal, ali ainakin näin alkuun.... Ja kaikki alanyasta

        tunteeko joku mustafa cecen tai safak baysan turkin alanyastA...TOSI IHANIA POIKIA...=)TOINEN ON MINUN POIKA YSTÄVÄ..JA TOINEN TAAS KAVERINI...JOS TUNNETTE OIS MUKAAA JOS PISTÄTTE VIESTIII


      • James Deanista
        vantaa kirjoitti:

        ibo, murat, hamid, saban, jamal, ali ainakin näin alkuun.... Ja kaikki alanyasta

        Siis se blondi


    • Marmaris

      Haydar

    • mahtava

      Sakir

      • sella

        Käykääs tsekkaa deittaileeko teidän turkkimiehet englantilaisen kanssa. Ainakin mun kaverin poikaystävän baarista oli juttua tuolla palstalla. Enpä taidan kaverille kertoo...vai mitä?


      • kelpaa
        sella kirjoitti:

        Käykääs tsekkaa deittaileeko teidän turkkimiehet englantilaisen kanssa. Ainakin mun kaverin poikaystävän baarista oli juttua tuolla palstalla. Enpä taidan kaverille kertoo...vai mitä?

        Hyvä että muillekkin kelpaa. Minä en haluakkaan tietää, mitä muuna aikana tapahtuu. Minä pidän vain lomakivaa ja se riittää. Tieto lisää tuskaa, sanotaan.


      • Yasmin
        sella kirjoitti:

        Käykääs tsekkaa deittaileeko teidän turkkimiehet englantilaisen kanssa. Ainakin mun kaverin poikaystävän baarista oli juttua tuolla palstalla. Enpä taidan kaverille kertoo...vai mitä?

        Ja http://groups.msn.com sivustossa on useita sivuja ko aiheesta... mm. english girlfriends of turkish men etc... ;) hakee vaan nimellä Marmaris tai Turkki. Myös paljon valokuvia eri baareista ja miehistä.


    • utelias

      Mahtavat sivut marmarisromance.com. Onkohan kellään tietoa onko alanyasta vastaavanlaisia sivuja olemassa?

      • Yasmin

    • Mä taas

      Sen verran uskollisia noi Turkin miehet on ett kannattaisko ehkä tehdä oma osio joka mestalle...esim Alanyan poikaystävät..Marmaris..etc..meinaan noin mahtus kaikki kirjottaaa...heh...

    • yarakk

      kuulkaahan naikkoset, nuo turkin pukit kyllä pukkii kaikkea jolla on reikä, ei siis väliä onko Marjatta vaiko Esko!!!

    • Saga

      Marco Alanyassa...

      • justjoo

        ... hyvin tunnettu henkilö... monille.


      • Pekka
        justjoo kirjoitti:

        ... hyvin tunnettu henkilö... monille.

        marcolta olen minäkin saanut...


      • Tessa
        Pekka kirjoitti:

        marcolta olen minäkin saanut...

        Marcolle....Se kyllä uikutti monta iltaa....Hohhoijaa...


    • jen10

      Mahmut/Alanya

    • kaktus

      Cadas/Kemer

      • lutsku

        Oktay - Kemer :)


    • minä vaa

      Asim/Alanya

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe