Suomen turhin kappale

iireka

39

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Nojoo onhan toi aika paska kappale Jesselt. Jessellä on vaa 2 hyvää kappaletta: Järjetön Rakkaus ja Vie Mut Kotiin


      • iireka kirjoitti:

        Nojoo onhan toi aika paska kappale Jesselt. Jessellä on vaa 2 hyvää kappaletta: Järjetön Rakkaus ja Vie Mut Kotiin

        Järjetön rakkaus ja Vie mut kotiin on kauheita biisejä!


      • kettu98 kirjoitti:

        Järjetön rakkaus ja Vie mut kotiin on kauheita biisejä!

        Totta!


      • kettu98 kirjoitti:

        Järjetön rakkaus ja Vie mut kotiin on kauheita biisejä!

        Eihä oo.


      • iireka kirjoitti:

        Eihä oo.

        Kyllä ovat molemmat huonoja! Saatana mitä paskaa!


      • joohee
        kettu98 kirjoitti:

        Kyllä ovat molemmat huonoja! Saatana mitä paskaa!

        Äläpä kiivastu. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. :)

        Oman mielipiteensä voi kertoa asiallisestikin.


      • joohee kirjoitti:

        Äläpä kiivastu. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. :)

        Oman mielipiteensä voi kertoa asiallisestikin.

        Nii-i, kerroin oman mielipiteeni, koska Jessen biisit ovat paskaa!


      • kettu98 kirjoitti:

        Nii-i, kerroin oman mielipiteeni, koska Jessen biisit ovat paskaa!

        Ymmärrän sinua. YMMÄRRÄN KAIKKIA!


      • iireka kirjoitti:

        Ymmärrän sinua. YMMÄRRÄN KAIKKIA!

        Hyvä :)


    • Kartiotrolli

      Vink vink

      • SomeBody-99

        Turhin on mun mielestä Robin Frontside ollie ja oon tyttö.


      • Joo toi myös niitä iha turhia kappaleita.


      • SomeBody-99 kirjoitti:

        Turhin on mun mielestä Robin Frontside ollie ja oon tyttö.

        Robin on muute ihan hyvä mutta Frontside Ollie on loppuun kulunut.


    • Jk - näytän sulle rannan

      Ootteko kuullu biisiä nimeltä "vuoden turhin biisi"

    • Vittuuusini

      Levikset repee

      • mun mielest toi laulu on hyvä.


      • iireka kirjoitti:

        mun mielest toi laulu on hyvä.

        Levikset repee on kyll nii surkee!


      • kutte89
        kettu98 kirjoitti:

        Levikset repee on kyll nii surkee!

        Ihan hyvähän se on


      • mr penis
        kutte89 kirjoitti:

        Ihan hyvähän se on

        Iha vitun hyvä biisihä se on;P


      • Mr penis funfun
        mr penis kirjoitti:

        Iha vitun hyvä biisihä se on;P

        Mr penis tykkää


    • g46,d

      Se yksi viinanjuonti-laulu jonka nimeä en tiedä.

      • ramses 2.

        Selvä päivä? ja jos sitä tarkotat i agree :D


      • g46,d
        ramses 2. kirjoitti:

        Selvä päivä? ja jos sitä tarkotat i agree :D

        Ei se tuo ole, mutta ei toikaan mikään erityisen hyvä ole.


      • onions
        g46,d kirjoitti:

        Ei se tuo ole, mutta ei toikaan mikään erityisen hyvä ole.

        Stigin Ryyppy? :D


      • Myöhässä

        Spekti - Juomalaulu ?


    • mr penis @ darra

      Selvä päivä on just vitun paras biisi !

    • I just can say..

      Suomen turhin biisi..hmm...Ahaa!

      Tuuli- Salaisuudet.. mä en vaan nää siinä biisissä päätä enkä häntää!

      Perustelut
      :
      1. Musiikkivideo ei liity mielestäni juuri mitenkään koko biisin hokemaan "Kukaan ei saa tietää ketä aattelen... (en muista enempää D:)
      2. Stylisti ei ole miettinyt loppuun asuja musiikkivideossa...miten tyttö jonka päälle on puettu jokin muffinssi päälle liittyy edelleen siihen hokemaan?!
      3. Biisi on suorastaan raivostuttava.. "aha, aha, aha ..." Rasittavaa.
      4. Tytön ääni ei mielestäni ole mitenkään hirveän hyvä..

      Ne jotka pitävät Tuulista, olen pahoillani jos loukkasin, mutta tämä on mielipiteeni. En vihaa Tuulia, vaan vihaan hänen musiikkiaan. :D

      U know what i mean? :)

      • mukko

        Tuuli on jo unohdettu :) onneksi se on vaan ihan uskomatonta kuraa :D


      • mukko kirjoitti:

        Tuuli on jo unohdettu :) onneksi se on vaan ihan uskomatonta kuraa :D

        Mun BFF oli kattoos Tuulin konserttia oli kuulemma ollu hyvä konsertti.


      • Nojoo, eihän Tuulin kaikki kappaleet oo hyvii mutta kyllä niitä hyviä kappaleita löytyy.


      • Salaisuudet biisi on ihan jees, mutt esim. Paljon onnea vaan tai Enää ei oo kiire on hyviä biisejä.
        Tää oli vaa mun mielipide (:


    • Cheek-hater

      Koko Cheekin tuotanto saatana!

      • LiigaLove

        Mäkin vihaan Cheekii... Hyi!


      • poni runk
        LiigaLove kirjoitti:

        Mäkin vihaan Cheekii... Hyi!

        Linda runk - runk runk


      • poni runk kirjoitti:

        Linda runk - runk runk

        Repesin :'D


      • poni runk kirjoitti:

        Linda runk - runk runk

        haha :D


      • poni runk
        atrytone kirjoitti:

        haha :D

        Moi atrytone. Sää oot nii seksikäs, rakas!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe