Huomenna!!

Anna Pepsi

Vihdoinkin, kone nousee Vantaalta ja pääsemme köllöttelemään lämpimään. Marmariksen lahden veneiden kannet kutsuvat. Näemme siellä, ystävät ;)

10

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allu

      ja mukavaa lomaa, viikon päästä meilläkin kone nousee kohti marmarista jippii

      • JokaKesä

        Niin se aika menee nopeasti vaikka ei siltä aina tunnukkaan ja eiköhän se mene samaa vauhtia vielä töissä tuo ensi viikkokin niin myös minä pääsen nauttimaan Marmariksen tutuista paikoista ja auringosta tämän sateen jälkeen. Pitäkää hauskaa ja nähdään viikon päästä!


      • Anna Pepsi
        JokaKesä kirjoitti:

        Niin se aika menee nopeasti vaikka ei siltä aina tunnukkaan ja eiköhän se mene samaa vauhtia vielä töissä tuo ensi viikkokin niin myös minä pääsen nauttimaan Marmariksen tutuista paikoista ja auringosta tämän sateen jälkeen. Pitäkää hauskaa ja nähdään viikon päästä!

        Niin, mukavaa. Namessa tavataan.


      • caroliin
        JokaKesä kirjoitti:

        Niin se aika menee nopeasti vaikka ei siltä aina tunnukkaan ja eiköhän se mene samaa vauhtia vielä töissä tuo ensi viikkokin niin myös minä pääsen nauttimaan Marmariksen tutuista paikoista ja auringosta tämän sateen jälkeen. Pitäkää hauskaa ja nähdään viikon päästä!

        Huomenna lennetään!!!!


      • Minä
        caroliin kirjoitti:

        Huomenna lennetään!!!!

        Ei kun nähdään tänään...


      • Anna Pepsi
        Minä kirjoitti:

        Ei kun nähdään tänään...

        Nyssitte on palattu. Kaksi ihanaa lämmintä viikkoa takana. Pitäisköhän alkaa suunnitella jo ens kevääksi uutta matkaa...Paljon jäi vielä paikkoja ja retkiä käymättä..

        Olivatkohan muut Namessa olleet yhtä tyytyväisiä kuin me?


      • JokaKesä
        Anna Pepsi kirjoitti:

        Nyssitte on palattu. Kaksi ihanaa lämmintä viikkoa takana. Pitäisköhän alkaa suunnitella jo ens kevääksi uutta matkaa...Paljon jäi vielä paikkoja ja retkiä käymättä..

        Olivatkohan muut Namessa olleet yhtä tyytyväisiä kuin me?

        Todella tyytyväinen paitsi liian lyhyt aika tuo viikko. Harmi myös ettei nähty enempää kun oli noita "pakollisia" menoja ja innostuin sen lätkämatsin kattomaan ja oli vähän pahaan aikaan. Ensi vuonna uusiksi, ajankohta vielä avoin.


      • Anna Pepsi
        JokaKesä kirjoitti:

        Todella tyytyväinen paitsi liian lyhyt aika tuo viikko. Harmi myös ettei nähty enempää kun oli noita "pakollisia" menoja ja innostuin sen lätkämatsin kattomaan ja oli vähän pahaan aikaan. Ensi vuonna uusiksi, ajankohta vielä avoin.

        Ehkäpä ensi kesänä (kin) on taas mentävä... ;)
        ajankohdasta ei minullakaan vielä tietoa..syksyllä kenties..


      • Mereltä tuulee, Lumihiutale...
        Anna Pepsi kirjoitti:

        Nyssitte on palattu. Kaksi ihanaa lämmintä viikkoa takana. Pitäisköhän alkaa suunnitella jo ens kevääksi uutta matkaa...Paljon jäi vielä paikkoja ja retkiä käymättä..

        Olivatkohan muut Namessa olleet yhtä tyytyväisiä kuin me?

        Namessa oltiin , aikalailla samoihin aikoihin...! Ennakkoon odotukset eivät todellakaan olleet korkealla, mutta kaksi viikkoa Marmariksessa muuttivat käsityksen täysin.
        Kolmas paikka Turkissa, ties kuinka mones reissu ympäri maailmaa "rantalomaillen", mutta jätti lähtemättömän vaikutuksen!!!! On ihan pakko päästä uudestaan!! Ja syynähän ei todellakaan ole minkään sortin kaksilahkeinen otus, kun olen lomalla tyttärien kanssa. 11-vuotias nautti auringosta ja merestä yhtä paljon kuin isosiskonsa ja äitinsä; ystävällisistä ihmisistä, hyvästä ruuasta ja pisteenä ii:n päälle loistavat naapurit 301:ssä!!! Paljon jäi meilläkin näkemättä, ekakertalaisilla Marmariksessa, jos nähtävää, koettavaa on vielä seitsemän reissun jälkeenkin...! Ensi kesänä Goulet-risteily lasten kanssa...?


      • Anna Pepsi
        Mereltä tuulee, Lumihiutale... kirjoitti:

        Namessa oltiin , aikalailla samoihin aikoihin...! Ennakkoon odotukset eivät todellakaan olleet korkealla, mutta kaksi viikkoa Marmariksessa muuttivat käsityksen täysin.
        Kolmas paikka Turkissa, ties kuinka mones reissu ympäri maailmaa "rantalomaillen", mutta jätti lähtemättömän vaikutuksen!!!! On ihan pakko päästä uudestaan!! Ja syynähän ei todellakaan ole minkään sortin kaksilahkeinen otus, kun olen lomalla tyttärien kanssa. 11-vuotias nautti auringosta ja merestä yhtä paljon kuin isosiskonsa ja äitinsä; ystävällisistä ihmisistä, hyvästä ruuasta ja pisteenä ii:n päälle loistavat naapurit 301:ssä!!! Paljon jäi meilläkin näkemättä, ekakertalaisilla Marmariksessa, jos nähtävää, koettavaa on vielä seitsemän reissun jälkeenkin...! Ensi kesänä Goulet-risteily lasten kanssa...?

        Kiitos vaan naapureille, olitte itse yhtä mieleenpainuvan ihania, ja totta puhuen loman suola..ja hunaja ;). Ja miksipä ei se goulet ensi vuonna tai ainakin joku matka sinne lasten kanssa kun meri on lämmin. Suunnitellaan kun taas nähdään marraskuulla!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2166
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1719
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      146
      1642
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe