Huomenna!!

Anna Pepsi

Vihdoinkin, kone nousee Vantaalta ja pääsemme köllöttelemään lämpimään. Marmariksen lahden veneiden kannet kutsuvat. Näemme siellä, ystävät ;)

10

1025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allu

ja mukavaa lomaa, viikon päästä meilläkin kone nousee kohti marmarista jippii

• JokaKesä

Niin se aika menee nopeasti vaikka ei siltä aina tunnukkaan ja eiköhän se mene samaa vauhtia vielä töissä tuo ensi viikkokin niin myös minä pääsen nauttimaan Marmariksen tutuista paikoista ja auringosta tämän sateen jälkeen. Pitäkää hauskaa ja nähdään viikon päästä!

• Anna Pepsi
        JokaKesä kirjoitti:

Niin se aika menee nopeasti vaikka ei siltä aina tunnukkaan ja eiköhän se mene samaa vauhtia vielä töissä tuo ensi viikkokin niin myös minä pääsen nauttimaan Marmariksen tutuista paikoista ja auringosta tämän sateen jälkeen. Pitäkää hauskaa ja nähdään viikon päästä!

Niin, mukavaa. Namessa tavataan.

• caroliin
        JokaKesä kirjoitti:

Huomenna lennetään!!!!

• Minä
        caroliin kirjoitti:

Huomenna lennetään!!!!

Ei kun nähdään tänään...

• Anna Pepsi
        Minä kirjoitti:

Ei kun nähdään tänään...

Nyssitte on palattu. Kaksi ihanaa lämmintä viikkoa takana. Pitäisköhän alkaa suunnitella jo ens kevääksi uutta matkaa...Paljon jäi vielä paikkoja ja retkiä käymättä..

Olivatkohan muut Namessa olleet yhtä tyytyväisiä kuin me?

• JokaKesä
        Anna Pepsi kirjoitti:

Nyssitte on palattu. Kaksi ihanaa lämmintä viikkoa takana. Pitäisköhän alkaa suunnitella jo ens kevääksi uutta matkaa...Paljon jäi vielä paikkoja ja retkiä käymättä..

Todella tyytyväinen paitsi liian lyhyt aika tuo viikko. Harmi myös ettei nähty enempää kun oli noita "pakollisia" menoja ja innostuin sen lätkämatsin kattomaan ja oli vähän pahaan aikaan. Ensi vuonna uusiksi, ajankohta vielä avoin.

• Anna Pepsi
        JokaKesä kirjoitti:

Todella tyytyväinen paitsi liian lyhyt aika tuo viikko. Harmi myös ettei nähty enempää kun oli noita "pakollisia" menoja ja innostuin sen lätkämatsin kattomaan ja oli vähän pahaan aikaan. Ensi vuonna uusiksi, ajankohta vielä avoin.

Ehkäpä ensi kesänä (kin) on taas mentävä... ;)
        ajankohdasta ei minullakaan vielä tietoa..syksyllä kenties..

• Mereltä tuulee, Lumihiutale...
        Anna Pepsi kirjoitti:

Namessa oltiin , aikalailla samoihin aikoihin...! Ennakkoon odotukset eivät todellakaan olleet korkealla, mutta kaksi viikkoa Marmariksessa muuttivat käsityksen täysin.
        Kolmas paikka Turkissa, ties kuinka mones reissu ympäri maailmaa "rantalomaillen", mutta jätti lähtemättömän vaikutuksen!!!! On ihan pakko päästä uudestaan!! Ja syynähän ei todellakaan ole minkään sortin kaksilahkeinen otus, kun olen lomalla tyttärien kanssa. 11-vuotias nautti auringosta ja merestä yhtä paljon kuin isosiskonsa ja äitinsä; ystävällisistä ihmisistä, hyvästä ruuasta ja pisteenä ii:n päälle loistavat naapurit 301:ssä!!! Paljon jäi meilläkin näkemättä, ekakertalaisilla Marmariksessa, jos nähtävää, koettavaa on vielä seitsemän reissun jälkeenkin...! Ensi kesänä Goulet-risteily lasten kanssa...?

• Anna Pepsi
        Mereltä tuulee, Lumihiutale... kirjoitti:

Namessa oltiin , aikalailla samoihin aikoihin...! Ennakkoon odotukset eivät todellakaan olleet korkealla, mutta kaksi viikkoa Marmariksessa muuttivat käsityksen täysin.
        Kolmas paikka Turkissa, ties kuinka mones reissu ympäri maailmaa "rantalomaillen", mutta jätti lähtemättömän vaikutuksen!!!! On ihan pakko päästä uudestaan!! Ja syynähän ei todellakaan ole minkään sortin kaksilahkeinen otus, kun olen lomalla tyttärien kanssa. 11-vuotias nautti auringosta ja merestä yhtä paljon kuin isosiskonsa ja äitinsä; ystävällisistä ihmisistä, hyvästä ruuasta ja pisteenä ii:n päälle loistavat naapurit 301:ssä!!! Paljon jäi meilläkin näkemättä, ekakertalaisilla Marmariksessa, jos nähtävää, koettavaa on vielä seitsemän reissun jälkeenkin...! Ensi kesänä Goulet-risteily lasten kanssa...?

Kiitos vaan naapureille, olitte itse yhtä mieleenpainuvan ihania, ja totta puhuen loman suola..ja hunaja ;). Ja miksipä ei se goulet ensi vuonna tai ainakin joku matka sinne lasten kanssa kun meri on lämmin. Suunnitellaan kun taas nähdään marraskuulla!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      2000
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1405
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      98
      1351
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1225
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1131
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      987
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      986
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      950
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      879
    Aihe