Nimien järjestys?

iiiKs.

Iik, kaksoset, vaikka jotain tällaista uumoilinkin, kun ei ole ihan luomuraskaus. Tyttöjä siis tulossa ihan kaksin kappalein. Nimet on jo periaatteessa päätetty, mutta nimien järjestys on ihan hukassa. Ärsyttää kun valitut nimet näyttävät olevan trensinimiä nyt, mutta kun ne ovat niin meidän näköisiä nimiä ja vielä pääosin suvusta.

Eli miehen valinnat: Amanda ja Olivia
Minun valinnat: Elsa ja Alma (mummoni ja isomummoni)
Miehen suvusta: Katariina
Minun suvusta: Johanna

Eli:

Amanda Elsa Johanna
Olivia Alma Katariina

Vai:

Elsa Amanda Johanna
Alma Olivia Katariina

Vai:

Johanna Elsa Amanda
Katariina Alma Olivia

Viimeinen vaihtoehto vähiten mieleinen ja samalla varmasti myös vähiten trendikäs.

Vai pistetäänkö mietintä kokonaan uusiksi? Tältäkin sivustolta näitä lähes kokonimikaimoja näyttäisi löytyvän :(

7

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokiseutu

      Amanda Elsa Johanna
      Olivia Alma Katariina

      tai

      Amanda Elsa Johanna
      Matilda Alma Olivia

      tai

      Amanda Elsa Johanna
      Matilda Alma Katariina

    • nimijärjestys

      Elsa Katariina ja Alma Johanna

      Voisi kyllä miettiä löytyykö miehesi suvusta vielä toinenkin suomenkielinen nimi tuon Johannan tilalle niin kokonaisuus olisi tasapainoinen ja molemmilta olisi kaksi nimeä, mutta hyvä näinkin.

    • Täti

      Minä tyytyisin kahteen nimeen;
      Alma Johanna ja Elsa Katariina tai
      Alma Olivia ja Elsa Amanda.
      TAI SITTEN
      Alma Johanna ja Elsa Olivia tai
      Alma Olivia ja Elsa Katariina tai
      Alma Katariina ja Elsa Amanda.

    • iiiiKs.

      Meillä on molempien suvuissa ollut tapana antaa kolme nimeä, joten tuntuisi hieman hassulta antaa tytöille vain kaksi nimeä. Olemme molemmat myös kovin kiintyneitä jo valitsemiimme nimiin. Vain järjestys mietityttää.

      Nimien lukumäärää emme siis aio vaihtaa, ja tuskinpa itse nimiäkään, ellei joku onnistu ehdottamaan jotakin maailmoja järisyttävää MOLEMMILLE tytöille.

      Sovimme siis alun perin mieheni kanssa, että molemmat saavat valita kaksi nimeä tytölle ja kaksi nimeä pojalle - tämä siis ennen kuin tiesimme sukupuolia - eikä toisella ole tähän nokan koputtamista, ei nimien eikä niiden valintaperusteiden osalta. Lisäksi sovittiin, että molemmat valitsevat yhden omassa suvussaan sukupolvelta toiselle kiertäneen nimen.

      Mieheni valitsemat nimet tulevat hänen siskoiltaan (heidän toiset nimensä), ja omat valintanikin ovat suvusta (mummoni ja isomummoni).

      Pojille valitut nimet:

      Miehen valinnat: Matias ja Mikael
      Minun valinnat: Sulo ja Sisu
      Miehen suvusta: Aleksander
      Minun suvusta: Benjamin

      Poikien osalta ei olisi nimissä ollut ongelmaa, sillä "isojen poikiemme" (8v ja 6v., mieheni ja minun edellisistä liitoista) nimiin

      Niklas Onni Kristian
      Eliel Valo Edvin

      ne olisivat sointuneet parhaiten muodossa

      Mikael Sulo Aleksander
      Matias Sisu Benjamin

      Tyttöjen nimistä taas Elsa ja Alma sopivat paremmin Elieliin ja Amanda ja Olivia Niklakseen. Siitä siis tämä päättämättömyys. Ehkä tytöistä nyt sitten tulee Katariina ja Johanna, kun emme osaa päättää... Katsotaan, katsotaan.

      • Alma&Elsa ehdottomasti

        Kannatan vaihtoehtoa 2, eli Alma ja Elsa nimiksi. Omasta mielestäni yhdistelmät sointuvat kuitenkin parhaiten näin:
        Elsa Amanda Katariina ja
        Alma Johanna Olivia.


      • täällä minä
        Alma&Elsa ehdottomasti kirjoitti:

        Kannatan vaihtoehtoa 2, eli Alma ja Elsa nimiksi. Omasta mielestäni yhdistelmät sointuvat kuitenkin parhaiten näin:
        Elsa Amanda Katariina ja
        Alma Johanna Olivia.

        Täysin samaa mieltä, sointuu kauneimmin.


    • Cindy Rintala

      Pomeliina Tirlittan
      Luuvalo Sikuriina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe