Tämän päivän kainarin mielipideosastolla laitettiin hyvin toimittaja Turusen kolumni ojennukseen. Luulisi jo lehden päätoimittajan laittavan näin hölmöjä kolumneja kirjoittavan toimittajan muihin tehtäviin.
Turuselle jauhot suuhun !
11
187
Vastaukset
- Junkqvist
Samaa voi sanoa sisusta, haha, lopeta.
Olet käsityöläinen - eläkel. toimittaja
Turusen Seppo on yksi parhaita toimittajia täällä. Asiassa ei ole epäselvyyttä. Tuollaiset Pennaset jätetään omaan arvoonsa.
- Ei ole !
Heikoimpia toimittajia Suomessa ja koko maailmassa on Turunen.
Kainarin toimittaja Moilanen on paljon parempi.
- 66666
jum jum jum mitä minä teen sanoo j-pennanen se on arvoitus.
- Etsivä...eksyi
Löytyykö tuo j-pennasen mainitsema kirjoitus nettilehdestä? Siis tästä joka näkyy ilmaiseksi? Yritin etsiä moista mutten löytänyt. j-pennanen vois laittaa linkkiä kiitos!
- turusen pers.nuolenta
En tiedä mitä aihetta tuo tarkoittamasi kolumni käsitteli, mutta sen jälkeen sama herra on jo ehtinyt viisastelemaan lisää pöljyyksiään, aiheena nuoret, Turusen mielestä tietysti kaikkeen syyttömiä
Kiistämätön tosiasia meidänkin kerrostalossa on, että häiriötä ja epäsiisteyttä aiheuttavat vain nuoret.
Mutt kyllä minä sen ymmärränkin, yhteisvastuullinen järki kasvaa monille vasta iän myötä. Juuri tämän ikiaikaisen luonnonlain kieltäminen on pöljää. Nuoret ei vaan osaa aina ajatella metelöintinsä aiheuttamaa harmia muille. Niin se vaan on,ja Turunen yrittää kirjoituksillaan ostaa itselleen nuoruutta ylenmääräisellä ymmärtämisellään. Vähän vastenmielistä nuorison nuoleskelua. - Väitteesi on
pelkkää paskaa. Eivät kaikki nuoret ole kiitospaitaisia narkkareita ja rosvoja ja muita persuja. Myös vanhempi alkoholisoitunut persuväki aiheuttaa häiriötä ja saa häätöjä.
- hehhehee21
sinulla se taitaa olla paha trauma persuista!
- Syytön Pyy
hehhehee21 kirjoitti:
sinulla se taitaa olla paha trauma persuista!
Vaikuttaa että aloittajalla ja sinulla on paha trauma Kepusta, suomalaisista ja länsimaisesta demokratiasta.
- 1234567
Syytön Pyy kirjoitti:
Vaikuttaa että aloittajalla ja sinulla on paha trauma Kepusta, suomalaisista ja länsimaisesta demokratiasta.
sinä se näet persuja joka puolella. Ja joka puolellahan niitä onkin. Ja se on sinulle ihan oikein.
- turusen p.nuolenta
Kuka sanoi että "kaikki nuoret"?
No ainahan täällä viestit väristellään jo heti seuraavassa kommentissa.
Kirjoitukseni viesti oli, että aina kun talossa on häiriköitä, ne on nuoria.
Ja on ihan ymmärrettävää, että heillä on yöllistä elämää enemmän, mutta ei silti tarvitsisi möykätä.
En vain ymmärrä turusen tapaa olla niin ymmärtäväinen, ettei mitää moitteen sijaa ole. Kyllä sitä on, ja nuoret voivat vielä ojennuksesta jotain oppiakin, vanhat jäärät eivät opi enää mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.29211267- 2164826
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112508- 1271861
- 1611861
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921218Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411136Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il81107Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon34994- 83917