Halpaa vaatetta lontoosta?

proshopper

Vaateostoksille on matka ja ensikertalainen olen Lontoossa. Mitä suosittelette jos olen vailla halpaa vaatetta lapsille ja aikuisille?

8

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perriewinkle

Primarkissa on kuulema halpoja vaatteita kaikenikäsille.

• 3+2

Primark...! Puhalsin juuri sumpit näppäimistölle... LOL!

• Erilaiset ulkona olevat street marketit - niistä hinnoista voi tinkiä ja tehdä diilejä helposti.

Sitten noi perus vaatekaupat high streetillä:

Dorothy Perkins - Burton (naiset ja miehet)
      New Look (hyvät kenkävalikoimat)
      Next (hieman kalliimpi, mutta laadukkaampi)
      TK Max (merkkituotteita sekamelskassa alehinnoin)
      Peacocks (pienemmillä alueilla)
      BHS (perus Britti tavaratalo, lasten vaatteet suht koht edullisia)

Niin noi Primark, jossa tehdään muodotonta vaatetta niin lapsille kuin aikuisille pilkkahintaan. Ehkä lasten puoli nyt hieman parempi...

• nähty on

Primarkin muodottomat?
        Eiihhh. Kyllä siellä on muodokkaita.

• 8+3

Lisään tähän vielä amerikkalaisketjun GAP. Ainakin meidän miesvoittoinen perheemme tykkää heidän tarjonnastaan. Minä eli perheen äiti löytää aina silloin tällöin jotain myös TK Maxx -tarjonnasta, mutta siinä täytyy jo tehdä vähän töitäkin löytöjensä eteen.
      Marks&Spencer-tavaratalojen tarjontakin kannattaa katsastaa. Välillä siellä koko tarjonta vaikuttaa ihan kamalalta, välillä taas joukossa on vaikka miten kivoja vaatteita.

• londoni

Kävin tänään Primark helvetissä... kävin lounasaikaan eli klo 13.00 eikä siellä ollutkaan kuin muutama ihminen jonossa minua ennen! Olin yllättynyt ja keikka oli ohi 45minuutissa. Varsinkaan tuossa Tottenham Court Roadilla olevassa on siistimpää ja vähempi jengiä. Sovituskoppeihin mahdottomat jonot joten ostin kamat sovittamatta. Ostin kyllä asioita joita olen ostanut sieltä vuosia joten niitä nyt ei tarvitse sovittaakaan.

On ne vaatteet kyllä muodottomia rätkyjä. Tai sitten Suomessa vaatteet on yleensäkin muodottomia joten kai se suomalaiselle menee :) Vähän sellasta Kap Ahl meininkiä... Itse kumminkin tottunut vähän parempaan istuvuuteen vaatteissa.

• muotit mukana

Olen löytänyt Primarkista muotoon vedettyjä paitiksia ja t-paitoja.
      Eihän ne nyt ihan Marilyn Monroe vyötäröä ole, mutta paitapuserossa selvät sisäänommellut muotolaskokset.

En sovita, vaan minulla on mukana kaksi vaatetta kotoa joita siinä sitten tsekkaan.
      Toinen paitapusero on hennesiltä, monta vuotta vanha eikkä ole miksikään mennyt.
      Siinäkin muotolaskokset !

Toinen on Stockmannin Hulluilta päiviltä saalistettu paita, muodossa on.

Vihaan pukukoppeja.

Yksi asia joka aina pistää esim. Primarkissa silmään on kassojen hyväntuulisuus ja rentous.
      MarkSp on ollut sama tuuri.

Menen ensi vuonna joten laajenna näkökulmaa :))

• etelässähalvempaa

"Etnisiin" vaateputiikkeihin tuodaan halvalla vaatteet Italiasta ja Espanjasta ja niiden vaatteiden oikeat hinnat on vain 5-15 euroa, Englannissa myydään täysin samoja vaatteita 20 eurosta ylöspäin. Tosin Primark, Asda sun muut on brittien omia vaateketjuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe