Halpaa vaatetta lontoosta?

proshopper

Vaateostoksille on matka ja ensikertalainen olen Lontoossa. Mitä suosittelette jos olen vailla halpaa vaatetta lapsille ja aikuisille?

8

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perriewinkle

      Primarkissa on kuulema halpoja vaatteita kaikenikäsille.

    • 3+2

      Primark...! Puhalsin juuri sumpit näppäimistölle... LOL!

    • Erilaiset ulkona olevat street marketit - niistä hinnoista voi tinkiä ja tehdä diilejä helposti.

      Sitten noi perus vaatekaupat high streetillä:

      Dorothy Perkins - Burton (naiset ja miehet)
      New Look (hyvät kenkävalikoimat)
      Next (hieman kalliimpi, mutta laadukkaampi)
      TK Max (merkkituotteita sekamelskassa alehinnoin)
      Peacocks (pienemmillä alueilla)
      BHS (perus Britti tavaratalo, lasten vaatteet suht koht edullisia)

      Niin noi Primark, jossa tehdään muodotonta vaatetta niin lapsille kuin aikuisille pilkkahintaan. Ehkä lasten puoli nyt hieman parempi...

      • nähty on

        Primarkin muodottomat?
        Eiihhh. Kyllä siellä on muodokkaita.


    • 8+3

      Lisään tähän vielä amerikkalaisketjun GAP. Ainakin meidän miesvoittoinen perheemme tykkää heidän tarjonnastaan. Minä eli perheen äiti löytää aina silloin tällöin jotain myös TK Maxx -tarjonnasta, mutta siinä täytyy jo tehdä vähän töitäkin löytöjensä eteen.
      Marks&Spencer-tavaratalojen tarjontakin kannattaa katsastaa. Välillä siellä koko tarjonta vaikuttaa ihan kamalalta, välillä taas joukossa on vaikka miten kivoja vaatteita.

    • Kävin tänään Primark helvetissä... kävin lounasaikaan eli klo 13.00 eikä siellä ollutkaan kuin muutama ihminen jonossa minua ennen! Olin yllättynyt ja keikka oli ohi 45minuutissa. Varsinkaan tuossa Tottenham Court Roadilla olevassa on siistimpää ja vähempi jengiä. Sovituskoppeihin mahdottomat jonot joten ostin kamat sovittamatta. Ostin kyllä asioita joita olen ostanut sieltä vuosia joten niitä nyt ei tarvitse sovittaakaan.

      On ne vaatteet kyllä muodottomia rätkyjä. Tai sitten Suomessa vaatteet on yleensäkin muodottomia joten kai se suomalaiselle menee :) Vähän sellasta Kap Ahl meininkiä... Itse kumminkin tottunut vähän parempaan istuvuuteen vaatteissa.

    • muotit mukana

      Olen löytänyt Primarkista muotoon vedettyjä paitiksia ja t-paitoja.
      Eihän ne nyt ihan Marilyn Monroe vyötäröä ole, mutta paitapuserossa selvät sisäänommellut muotolaskokset.

      En sovita, vaan minulla on mukana kaksi vaatetta kotoa joita siinä sitten tsekkaan.
      Toinen paitapusero on hennesiltä, monta vuotta vanha eikkä ole miksikään mennyt.
      Siinäkin muotolaskokset !

      Toinen on Stockmannin Hulluilta päiviltä saalistettu paita, muodossa on.

      Vihaan pukukoppeja.

      Yksi asia joka aina pistää esim. Primarkissa silmään on kassojen hyväntuulisuus ja rentous.
      MarkSp on ollut sama tuuri.

      Menen ensi vuonna joten laajenna näkökulmaa :))

    • etelässähalvempaa

      "Etnisiin" vaateputiikkeihin tuodaan halvalla vaatteet Italiasta ja Espanjasta ja niiden vaatteiden oikeat hinnat on vain 5-15 euroa, Englannissa myydään täysin samoja vaatteita 20 eurosta ylöspäin. Tosin Primark, Asda sun muut on brittien omia vaateketjuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe