Käytin Angeliq -korvaushoitoa neljä vuotta. Viime talven, kevään ja alkukesän olen ollut alakuloinen, voimaton ja itkuinen ja gynekologi ehdotti vaihtoa Livialiin. Aloitin Livialin viikko sitten ja olen huomannut oloni kohenevan: tarmoa on taas, itkuisuus on jäänyt pois ja alan taas tuntea oikeaa iloa. Mutta yksi asia huolettaa: ylähuulessa aivan nenän alle asti on ohutta vaaleaa karvaa, samoin rintojen välissä ja vatsalla on vaaleita karvoja. Livialin yhtenä sivuvaikutuksena mainitaan epänormaali karvan kasvu. Onko mahdollista, että viikon käytön aikana kasvaa "viikset". Mieheni sanoo, että minulla on aina ollut ylähuulessa ohutta karvaa, mutta koska en ole aikaisemmin siihen kiinnittänyt mitään huomiota, niin minusta tuntuu että sitä on nyt enemmän. Onko kenellekään muulle tullut Livialista karvankasvua? Livial tuntuu sopivan minulle tosi hyvin enkä haluaisi lopettaa sen käyttöä.
Livialin sivuvaikutus
Kiitos vastauksista
096
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.