Kysymyksiä Sunny Beachista..

Josin

Olen lähdössä ylihuomenna äkkilähdöllä Sunny Beachille. Hotelli on aika perustasoa ja siellä ei respassa vaihdeta kuulemma valuuttaa. Eli missä vaihdan? Ollaan perillä siellä puolenyön aikaan, joten pitäisikö vaihtaa jo suomessa vähän?
Kertokaa mulle myös hyviä shoppailupaikkoja. Mitä kannattaa ostaa? Entä hintataso? Kuulemma edullinen. Miten siellä toimitaan taksissa ja bussissa? Entä niiden hinnat?
En ole matkustellut paljoa, joten hyvät neuvot olisivat tarpeen. Kiitos! :)

3

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasso

      Ehkä vaihtaisin tyyliin 50€ suomessa, koska olette perillä sunnylla vasta 01-02 jos kone laskeutuu vasta puolen yön aikaan..Mutta ei hätää siellä on täysi vauhti päällä, kauppoja on auki 24 h, viimeisimmät yökerhot sulkevat ovensa muistaakseni 06 tai 07 aamulla...Tuotteita nyt on kaupan, mutta t-paidat ovat yleensä kun halvalla saa hyviä siihen asti kun peset ne ensimmäisen kerran...Hintataso on edullinen mitä tulee alkoholiin ja syöminenkin on edullista verrattuna suomeen..laittele lisää kysymyksiä itsekkin olen lähdössä parin viikon päästä taas joten matkakuumetta pukkaa..

    • Piun

      Itsekkin olen lähdössä launtaina, kone lähtee 17.00, joten perillä illalla. Eiköhän Sunnyllä käy eurot ihan hyvin valuuttana? No, rahaa siellä on helppo vaihtaa virallisissa valuutan vaihtopaikoissa ja useissa hotelleissa vaihto onnistuu myös.
      Sunnylta voi ostaa vaikka ja mitä. Itse olen ostellut vaatteita ja hyvin ovat kestäneet käyttöä ja pesua. Sen sijaan kaikki ostamani laukut ovat olleet tosi surkeita.

    • Juuri tullut

      Toistan liki joka ketjussa esiintyvän valuutanvaihto-ohjeen:

      Crown-pisteitä on kaduilla joka puolella Sunny Beachia, ja ne ovat auki aika myöhäänkin. Ne on helppo tunnistaa kruunun kuvista ja sinisestä väristä. Niistä saat turvallisesti saman parhaan kurssin. Paikalliseen pankkiin ( mm. pääkadulla) voit myös mennä, mutta Crown on hyvä vaihtoehto jatkossa.

      Pienen määrän alkurahaa voit vaihtaa vaikka kentällä, ellet Suomen päässä ole ehtinyt.

      Koko SB on yhtä ja samaa shoppailupaikkaa, Tavara vaan on sitä mitä se on. Katso ja harkitse, ennen kuin ostat. Voit tehdä ihan kivoja löytöjä, mutta älä sorru merkkiväärennöksiin.

      SB on kiva paikka, nauti olostasi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe