Olen lähdössä ylihuomenna äkkilähdöllä Sunny Beachille. Hotelli on aika perustasoa ja siellä ei respassa vaihdeta kuulemma valuuttaa. Eli missä vaihdan? Ollaan perillä siellä puolenyön aikaan, joten pitäisikö vaihtaa jo suomessa vähän?
Kertokaa mulle myös hyviä shoppailupaikkoja. Mitä kannattaa ostaa? Entä hintataso? Kuulemma edullinen. Miten siellä toimitaan taksissa ja bussissa? Entä niiden hinnat?
En ole matkustellut paljoa, joten hyvät neuvot olisivat tarpeen. Kiitos! :)
Kysymyksiä Sunny Beachista..
3
463
Vastaukset
- jasso
Ehkä vaihtaisin tyyliin 50€ suomessa, koska olette perillä sunnylla vasta 01-02 jos kone laskeutuu vasta puolen yön aikaan..Mutta ei hätää siellä on täysi vauhti päällä, kauppoja on auki 24 h, viimeisimmät yökerhot sulkevat ovensa muistaakseni 06 tai 07 aamulla...Tuotteita nyt on kaupan, mutta t-paidat ovat yleensä kun halvalla saa hyviä siihen asti kun peset ne ensimmäisen kerran...Hintataso on edullinen mitä tulee alkoholiin ja syöminenkin on edullista verrattuna suomeen..laittele lisää kysymyksiä itsekkin olen lähdössä parin viikon päästä taas joten matkakuumetta pukkaa..
- Piun
Itsekkin olen lähdössä launtaina, kone lähtee 17.00, joten perillä illalla. Eiköhän Sunnyllä käy eurot ihan hyvin valuuttana? No, rahaa siellä on helppo vaihtaa virallisissa valuutan vaihtopaikoissa ja useissa hotelleissa vaihto onnistuu myös.
Sunnylta voi ostaa vaikka ja mitä. Itse olen ostellut vaatteita ja hyvin ovat kestäneet käyttöä ja pesua. Sen sijaan kaikki ostamani laukut ovat olleet tosi surkeita. - Juuri tullut
Toistan liki joka ketjussa esiintyvän valuutanvaihto-ohjeen:
Crown-pisteitä on kaduilla joka puolella Sunny Beachia, ja ne ovat auki aika myöhäänkin. Ne on helppo tunnistaa kruunun kuvista ja sinisestä väristä. Niistä saat turvallisesti saman parhaan kurssin. Paikalliseen pankkiin ( mm. pääkadulla) voit myös mennä, mutta Crown on hyvä vaihtoehto jatkossa.
Pienen määrän alkurahaa voit vaihtaa vaikka kentällä, ellet Suomen päässä ole ehtinyt.
Koko SB on yhtä ja samaa shoppailupaikkaa, Tavara vaan on sitä mitä se on. Katso ja harkitse, ennen kuin ostat. Voit tehdä ihan kivoja löytöjä, mutta älä sorru merkkiväärennöksiin.
SB on kiva paikka, nauti olostasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817537
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883459- 592414
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701538Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3731484Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028