Miten se menee, jos olen menossa sukeltaa egyptiin niin menenkö sukellusfirmaan käymään vai varaanko retket katukojusta? Jos varaa katukojusta niin mistä tietää millasen firman kanssa on lähdössä sukeltamaan? Olen lukenut esim. suosituksia prince diving-nimisestä firmasta... Saako katukojuista heiltä stettua dyykkejä, vai menenkö sinne kauas el daharin puolelle heidän putiikkiinsa?
sukellus egyptissä...
dyykkaaja
4
290
Vastaukset
- Retkille
Aika monen hotellin uima-altaalla tai uimarannalla kiertää näitä sukellusfiman myyjiä myymässä sukellusretkiä. Kohdalleni on ainakin tullut ihan luotettavia ja olen saanut hyvin tingattua heidän retkistään.
- Irmani
Jos on sertifikaatit kunnossa niin firma kuin firma.
- 786
Firma kuin firma mikäli ei välitä turvallisuudesta. Mikäli arvostaa turvallisuusnäkökohtia, kannattaa varata sukellusmatkansa luotettavalta taholta. Tässäkin asiassa pätee ikivanha totuus; halvalla ei saa hyv''!
- oikea sukellus
Sukeltajayrittäjä Kimmo Hagman Hurghadassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276