mopo on siis yamaha dt 2009 ja ongelmahan on se,että kun kierrokset on 8000~9000 niin kuuluu moposta särinää.
tarkistin niin ääni ei tule katteista tai muusta sellaisesta, vaan enemmänkin moottorin etuosasta/ putkesta.
mistä johtuu?
mopo särisee
27
6102
Vastaukset 27
- juuh2
En tiiä
- jooh2
Pultteja löysällä? Siriseeköhän männänrenkaat?
- Apuva8
En tiiä
- apuva8
Apuva8 kirjoitti:
En tiiä
vitunn ....
toi ylempi on feikki... - apuva8
pitää tarkistaa noi..
se alkaa särisemää ku kone on lämmin... - apuva8
apuva8 kirjoitti:
pitää tarkistaa noi..
se alkaa särisemää ku kone on lämmin...Sinä olet se feikki, miksi teet noin? Eli siis särisee juuri etenkin kovilla kierroksilla ja etenkin 5-vaihteella. Toivottavasti osaat auttaa! Myös muitten vastaukset otetaan ilolla vastaan! :)
- jooh2
apuva8 kirjoitti:
Sinä olet se feikki, miksi teet noin? Eli siis särisee juuri etenkin kovilla kierroksilla ja etenkin 5-vaihteella. Toivottavasti osaat auttaa! Myös muitten vastaukset otetaan ilolla vastaan! :)
Paljonko on kilometrejä kertyny detsiin?
- jooh2
jooh2 kirjoitti:
Paljonko on kilometrejä kertyny detsiin?
Ja säriseekö se miten paljon muilla vaihteilla? Vika saattaa olla myös vaihdelaatikossa.
- apuva8
jooh2 kirjoitti:
Ja säriseekö se miten paljon muilla vaihteilla? Vika saattaa olla myös vaihdelaatikossa.
joo toi joka sanoo et 5 vaihe nii on feikki .
ja alkaa särisee joka vaihteella noiden kierrosten kohdalla..
vaihteissa on sekin että kun vaihtaa vaihteen ja vääntää kaasusuta niin se ikäänkuin "tökkää" vaihdelaatikossa.. - apuva8
apuva8 kirjoitti:
vaihteissa on sekin että kun vaihtaa vaihteen ja vääntää kaasusuta niin se ikäänkuin "tökkää" vaihdelaatikossa..ajettu on detsillä 2973
- jooh2
apuva8 kirjoitti:
vaihteissa on sekin että kun vaihtaa vaihteen ja vääntää kaasusuta niin se ikäänkuin "tökkää" vaihdelaatikossa..Säriseekö myös vapaalla? Jos ei, niin ongelma on vaihdelaatikossa.
- apuva8
jooh2 kirjoitti:
Säriseekö myös vapaalla? Jos ei, niin ongelma on vaihdelaatikossa.
särisee myös vapaalla
- DT OMISTAJA737373737
Kuitenkin joku avaimenperä joku särisee stongaan korkeilla kierroksilla ...
- apuva8
haha ja ei oo avaimenperää ja jos se äni kuuluu moottorista tai putkesta nii vrmaa joku vitun avaimenperä...
- jooh2
apuva8 kirjoitti:
haha ja ei oo avaimenperää ja jos se äni kuuluu moottorista tai putkesta nii vrmaa joku vitun avaimenperä...
Kannattaa kattoo pakoputken kuria, säriseekö se (jos se on paikallaan) :D
- apuva8
jooh2 kirjoitti:
Kannattaa kattoo pakoputken kuria, säriseekö se (jos se on paikallaan) :D
kohta se selvii ku koht saan uuen putken ;)
mut sitä enne tarkistan kaikki muovit ja mutterit - Anonyymi
apuva8 kirjoitti:
kohta se selvii ku koht saan uuen putken ;)
mut sitä enne tarkistan kaikki muovit ja mutteritSelvisikö? Koska mulla särisee samallailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvisikö? Koska mulla särisee samallailla.
Selviskö sulla sillä mulla sama ongelma (ei ole katalysaattoristakaan)
- mdkmed
mul särisee crossi putkesta kanssa kovilla kierroksilla, mutta en ole välittänyt :D
- sama ongelma
Todennäköisesti pytyn o-rengas on levinnyt
- turbokit1
katalysaattori särisee pakoputkessa :D
- Anonyymi
Mulla sama ongelma malaguti xsm 50 mopossa ja ei oo katalysaattorista sillä olen poistanut sen ja ongelma edelleen.
- Drac
Mulla on sama ongelma riejun drac mopossa, onko kukaan saanut ongelmaa selville?
- Anonyymi
Sama mulla epäilen että johtuu katalysaattorista
- Anonyymi
Mun derbin edestä lähtee semmone ääni et se kuulostaa siltä että joku muovi pala tärisee metalli/toista muovi osaa vastaan. Onko kellää ollu sama?
- Anonyymi
Mulla sama ongelma malaguti xsm 50 mopossa ja ei ole katalysaattorista sillä olen poistanut sen
- Anonyymi00028
Onko mikö putki jos voca niin se on siitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 86892
- 53829
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun67664- 40610
- 58598
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22542Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la32529Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37468- 39453