arvaa mitä unta näin ?

prinsessa satumaan

arvaatko satumaa

34

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -jujujujuon

      Hei prinsessa, vaikutat tosi suloselta mutta öö tuola on novelli -ja runopalstat erikseen :D Oot aika arvoituksellinen, en yhtään ymmärrä, kenelle puhut...

    • kkhhjj

      Käytä jo sitä facebookkia

    • Ihana Hannele

      Hannelesta näin.

      • prinsessa satumaan

        tämä ei ole hannelesta

        vain sulle rakkaasta satumaasta

        satumaasta näin eroottista unta

        en olis halunut herätä aamulla
        oli pahamieli
        kun sinä et ollutkaan siinä :(


    • Seuraan vaan sivusta

      Näitkö unta, että menit sen Hannelen kanssa naimisiin ja uni jatkui siitä, millainen hääyö teillä oli??

      • prinsessa satumaan

        hannele en nää susta ikinä unia

        sä olet mulle yhdentekevää


      • et ole mun tyyppiä
        prinsessa satumaan kirjoitti:

        hannele en nää susta ikinä unia

        sä olet mulle yhdentekevää

        Olen varattu enkä ole sinusta kiinnostunut "sillä tavalla". Meidän välillä ei ole koskaan ollut kipinää. Olet kuvitellut päässäsi kaiken.

        Terkuin

        sun ex-työkamu, "Satumaa"


      • prinsessa satumaan
        et ole mun tyyppiä kirjoitti:

        Olen varattu enkä ole sinusta kiinnostunut "sillä tavalla". Meidän välillä ei ole koskaan ollut kipinää. Olet kuvitellut päässäsi kaiken.

        Terkuin

        sun ex-työkamu, "Satumaa"

        luuletko tosiaan
        että uskoisin ihmisiä jotka
        tänne kirjoittelee

        tänne voi kuka vaan vastailla

        uskon asian vasta sitten
        kun kyseinen ihminen sanoo sen mulle irl........

        sitä paitsi me ei olla oltu samalla työ paikalla joten ei olla työ-kavereita
        vaikka samaa duunia olaan tehty

        puhuit ittesi pussiin tolla työ kaveri homalla et ole oikea henkilö
        joten en usko tota puppua :DDD


      • sun oma valinta
        prinsessa satumaan kirjoitti:

        luuletko tosiaan
        että uskoisin ihmisiä jotka
        tänne kirjoittelee

        tänne voi kuka vaan vastailla

        uskon asian vasta sitten
        kun kyseinen ihminen sanoo sen mulle irl........

        sitä paitsi me ei olla oltu samalla työ paikalla joten ei olla työ-kavereita
        vaikka samaa duunia olaan tehty

        puhuit ittesi pussiin tolla työ kaveri homalla et ole oikea henkilö
        joten en usko tota puppua :DDD

        Sanon sitten sulle suoraan jos soitat mulle tai laitat mulle fb-viestiä, muuten emme koskaan kohtaa emmekä juttele :DD Jos et koskaan soita tai laita viestiä, niin emme juttele koskaan, sun valinta:DD Jos välität musta, niin sä laitat mulle viestiä.

        Sun valinta, joko otat yhteyttä ja jutellaan, jos et koskaan ota yhteyttä, ni ei koskaan jutella. Valitse siitä:DDD


      • f4ck
        prinsessa satumaan kirjoitti:

        luuletko tosiaan
        että uskoisin ihmisiä jotka
        tänne kirjoittelee

        tänne voi kuka vaan vastailla

        uskon asian vasta sitten
        kun kyseinen ihminen sanoo sen mulle irl........

        sitä paitsi me ei olla oltu samalla työ paikalla joten ei olla työ-kavereita
        vaikka samaa duunia olaan tehty

        puhuit ittesi pussiin tolla työ kaveri homalla et ole oikea henkilö
        joten en usko tota puppua :DDD

        miksi se sanoisi sulle irl mitään? Jos sillä olisi asiaa se varmasti olisi sen jo sanonut. Ehkä ei ole mitään sanomista. Mun mielestä jos sulla on jotain lohtua siitä ettei se sano sulle mitään ja sä voit jatkaa unelmointia niin tee toki niin. Rakkaus ei ole kaikkia varten, se on vaatii rohkeutta. Ei vain aloitteen tekemisessä vaan itsensä likoon laittamisessa ja toiseen luottamisessa. Siihen ei monikaan pysty, jätetään takaovia, suojellaan itseään valheilla ja ei anneta itsestään kaikkea. Jos ihmetellään miksi ei löydä rakkautta, syy yleensä on siinä että ihmisellä ei vain rohkeutta rakastaa, tavoitella rakkautta.
        Laita biisejä nettiin ja unelmoi, se ei satuta sua. Hyvää kesää Gillis.


    • vipinää kinttuihin nyt

      JOKO SÄ OOT GILLIS LAITTANUT SEN FB-VIESTIN? Nyt toimintaa, sähän lupasit toimia asian hyväksi!!!

      • .............

        SURULLINEN SEN FB PROFIILIA EI ENÄÄN LÖYDY

        LÖYTYY USEAMPI KUVALLA JA ILMAN KUVAA

        EN TIEDÄ MIKÄ SE NIISTÄ ON !

        EN KEHTAIS KAIKKILLE SAMAN NIMISILLE LAITAA KUTSUU

        PROPLEEMO


    • pöpimaa

      EI TAIDA GILLIS OIKEASTI OLLA KIINNOSTUNUT TUOSTA SATUMAASTA, KUNHAN HAKEE VAAN HUOMIOTA JA ON YKSINÄINEN. OIKEASTI KIINNOSTUNUT LAITTAIS VIESTIÄ SUORAAN. SATUMAAKIN ON VAAN JOKU KEKSITTY FANTASIA, MINNE VOI AINA PAETA KUN EI OLE MUUTAKAAN.

      • ..................

        OLEN OIKEESTI RAKASTUNUT SATUMAAHAN

        SE OLI JOSKUS SATUMAASSA TÖISSÄ EI OO ENÄÄN

        :(((((((((((


    • ............
      • hyvin omituista

        Ei taida kutsua millään tulla..Mistähän johtuis? Kummallista. Hyvin kummallista.


    • IhanaHannele

      Etkö ole enää nähnyt unia Hannelesta?

      • gillis-

        en todellakaan hannele ei ole mun tyyppiä


      • SeSinikka
        gillis- kirjoitti:

        en todellakaan hannele ei ole mun tyyppiä

        Näetkö sitten unia siitä A:sta?


      • gillis-

        en


      • SeSinikka

        Lemmenunia näät A:sta


      • gillis-

        en ikinä


      • SeSinikka
        gillis- kirjoitti:

        en ikinä

        Kiihkeitä unia A:sta


      • gillis-

        lopeta jo jankaaminen en ole kiinostunut


      • Hhfthhg

        Ootpas


    • gillis-
    • Mistähänonkysetässä

      Ootteko ihan pöpejä?

      • Altxyber

        Kolmiodraamaa vaan


      • Höpönhöpön1

        Höpön pöppöö. Yksi on toivottoman yksipuolisesti ihastunut, ei ilmeisesti pääse yli ei sitten millään, pakenee maailmaa mielikuvitusihastuksen perään unelmoimalla, kenties on yksinäinen, hakee huomiota kirjoittamalla itse itselleen eri nimimerkeillä ja yrittää vaikuttaa muiden silmissä ei-tyrkyltä ja taas ihan toinen henkilö härnää, kiusaa ja provoilee ja sivulliset jossain välissä ovat yrittäneet puhua järkeä päähän laihoin tuloksin. Mitään kolmiodraamaa ei oikeasti ole missään ollenkaan.


      • gillis-

        katos kun aidot tunteet ei kuole vaikka niitä sivuun yrritäis potkia ;D en välitä mitä muut täälä jauhaa potaskaa


      • Rhdtjxtjj

        Oikein! Pidä kiinni Gillis unelmistasi ja älä anna katkeroituneiden lesbojen pilata elämääsi


    • Anonyymi

      Onko vielä ollut unia?

      • Anonyymi

        Rakkaus ei ole kaikkia varten, se on vaatii rohkeutta. Ei vain aloitteen tekemisessä vaan itsensä likoon laittamisessa ja toiseen luottamisessa. Siihen ei monikaan pysty, jätetään takaovia, suojellaan itseään valheilla ja ei anneta itsestään kaikkea. Jos ihmetellään miksi ei löydä rakkautta, syy yleensä on siinä että ihmisellä ei vain rohkeutta rakastaa, tavoitella rakkautta.

        Aivan oikein ja tähän komppaan. Kun ei uni tule. Eräs jätti ja jätti mietteliääksi. Vaan juuri sen tähden etten nyt sitten tiedä olinko tarpeeksi rohkeakaan kun en saanut yrittää. Hän sielä jossain tule takaisin sieltä jostain. Ja ota yhteyttä lupaan että en päästä sua silmistä.


    • Anonyymi

      Hannelesta näen unia

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe