Kreetalle lähtijöitä 3.8?

lomalomaloma

oon yksin lähdössä Kreetalle, Malemeen. Ois kiva saada välillä seuraa shoppailuun, biitsille, kiertelee saarta tai muutamalle siiderille. Oon ilonen ka positiivinen 30-v nainen. Jos sulla on samanlaisia intressejä niin kirjottele tänne :-)

2

261

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+8=16

Olemme 38v ja 43v pariskunta ja matkalla Kreetalle 3.8 - mutta minne sinne.. ei tietoa vielä :-D

• fds2

Löytävätköhän nämä kolme toisensa, tai jotkut muut siellä Malemessa? Laittakaa nyt ihmeessä tänne jokin paikka ja aika, missä esim. siiderinne voisitte saada tilattua samaan pöytään ja vaideltua kertomuksia!

Linja-autopysäkiltä itsellä vastava kohtaaamiskokemus (joskin Kreetaan verrattuna, Kyproksen lomakohteen Paphos liikennejärjestelyt olivat suht. selkeät ja linja-autolla pääsi mm. vesipuistoon) kohdata muita suomalaisia kys. kohteessa, mutta esim. yksin matkustava ei ehkä puhele itseksensä suomenkielellä, joten aina ei tunnista vaatteista tai laukusta toista suomalaista. Pariskunnat saattavat todenäköisimmin puhua suomea, josta heidät tunnistää.

Että siellä 3.8. -> viikon/kaksi oleilevat (itse jo oon pois siltä=) laittakaa tänne palstalle langattomasta verkosta jokin Hotellipolibaari/rav./kahvion nimi ja siten esim. siiderien merkeissä ns. kohtaamis/tapaamisverkkoa vesille.

Muistakaa myös uida meressä (ei ole pakko ottaa aurinkotuolia, joka maksaa, kun ei kuljeta arvotavaraa rannalle ja palaa uitua hotellin poolille), jos rannalla=keltainen tai vihreä lippu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      76
      1069
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      784
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      218
      648
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      492
    5. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      468
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      37
      443
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      70
      435
    8. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      44
      409
    9. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      409
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      18
      404
    Aihe