Vihaan ulkonäköäni

rumatyttöxvd

Oikeesti vihaan kaikkea mun ulkonäössä, ihan kaikkea! Mun suuta, silmiä, nenää, poskia, korvia, hiuksia, hampaita, mun koko kroppaa, mun pituutta ja painoa, oikeesti ihan kaikkea! Vihaan jopa mun kävelytyyliä ja sitä miltä näytän kun puhun ja nauran. Kaikki aina sanoo mulle että mun pitäis keskittyy positiivisiin puoliin mun ulkonäös, mutta entäs kun en näe siinä mitään positiivista. Oon oikeesti miettiny vaikka kuinka monesti että mitä positiivista mun ulkonäös on, mutta en vaan läydä mitään. Mun ulkonäkö vaikuttaa mun elämään tosi paljon. Saatan jäädä kotiin kun muut menevät ulos, vain sen takia että tunnen itseni niin rumaksi. Enkä uskalla ulkonäköni takia tutustua uusiin ihmisiin. Tuntuu että mitä kauemmin itseäni aina katson peilistä, sitä kauheammaksi muutun. Aina ennenkuin lähden ulos, vaihdan vaatteita miljoona kertaa mutta mikään ei koskaan näytä hyvältä. Tuijotan itseäni peilistä tunteja, ja murehdin sitä kuinka ruma olen. Laitan kameroita kuvaamaan, miltä näytän kun kävelen, puhun, nauran yms. Olis kerrankin kiva tuntea itseni edes vähän kauniiksi... Onko täällä muita joilla olis samanlaista ongelmaa?

6

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmhmm

      Ikä?

    • -98:>

      Jokainen on kaunis, kaikki eivät vain näe sitä.

    • Onks kik ni katottaan sie ootko ruma?

    • elavatuoli

      Hoi! Mulla on sama homma. Tai no on ollut. Pidän itseäni rumana ja noh... En ole mikään unelma prinssi. En itsekkäön mielelläni lähde mihinkään kun näen ihmisten halveksuvat katseet jotka he langettavat päälleni julkisilla. Toisaalta itsevarman oloinen ihminen. Oli se kuinka lihava taikka ruma niin se on vaan jotenkin arvostettavan näköinen. Kaunis sisin on tärkeintä. Ei ulkoinen kauneus. Yritä vaan hyväksyä se miltä näytät ja yrttää olla ajattelematta asiaa sen suuremmin : ) Nauti vaan elämästä. Ei muiden mielipiteiden kannata antaa pidätellä sua.

    • kikiii

      Kaverin kanssa oltiin eilen tallilla töissä. Hiki tuli eikä tallilla jaksa olla parhaat päällä,kun siellä pöllyää javaikka mitä. No tuli nälkä ja lähdimme mäkkäriin. Voi sitä katseiden määrää! Mikä tässä ihmisten yhteiskunnassa on?? Ei hevosiakaan kiinnosta miltä näytämme :)

    • wnlddlt

      4 vuotta myöhässä, mutta olen ällistynyt miten aloittajan kertomus kuulosti niin paljon omaltani... Et ole ainut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe