Vihaan ulkonäköäni

rumatyttöxvd

Oikeesti vihaan kaikkea mun ulkonäössä, ihan kaikkea! Mun suuta, silmiä, nenää, poskia, korvia, hiuksia, hampaita, mun koko kroppaa, mun pituutta ja painoa, oikeesti ihan kaikkea! Vihaan jopa mun kävelytyyliä ja sitä miltä näytän kun puhun ja nauran. Kaikki aina sanoo mulle että mun pitäis keskittyy positiivisiin puoliin mun ulkonäös, mutta entäs kun en näe siinä mitään positiivista. Oon oikeesti miettiny vaikka kuinka monesti että mitä positiivista mun ulkonäös on, mutta en vaan läydä mitään. Mun ulkonäkö vaikuttaa mun elämään tosi paljon. Saatan jäädä kotiin kun muut menevät ulos, vain sen takia että tunnen itseni niin rumaksi. Enkä uskalla ulkonäköni takia tutustua uusiin ihmisiin. Tuntuu että mitä kauemmin itseäni aina katson peilistä, sitä kauheammaksi muutun. Aina ennenkuin lähden ulos, vaihdan vaatteita miljoona kertaa mutta mikään ei koskaan näytä hyvältä. Tuijotan itseäni peilistä tunteja, ja murehdin sitä kuinka ruma olen. Laitan kameroita kuvaamaan, miltä näytän kun kävelen, puhun, nauran yms. Olis kerrankin kiva tuntea itseni edes vähän kauniiksi... Onko täällä muita joilla olis samanlaista ongelmaa?

6

438

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmhmm

Ikä?

• -98:>

Jokainen on kaunis, kaikki eivät vain näe sitä.

• Onks kik ni katottaan sie ootko ruma?

• elavatuoli

Hoi! Mulla on sama homma. Tai no on ollut. Pidän itseäni rumana ja noh... En ole mikään unelma prinssi. En itsekkäön mielelläni lähde mihinkään kun näen ihmisten halveksuvat katseet jotka he langettavat päälleni julkisilla. Toisaalta itsevarman oloinen ihminen. Oli se kuinka lihava taikka ruma niin se on vaan jotenkin arvostettavan näköinen. Kaunis sisin on tärkeintä. Ei ulkoinen kauneus. Yritä vaan hyväksyä se miltä näytät ja yrttää olla ajattelematta asiaa sen suuremmin : ) Nauti vaan elämästä. Ei muiden mielipiteiden kannata antaa pidätellä sua.

• kikiii

Kaverin kanssa oltiin eilen tallilla töissä. Hiki tuli eikä tallilla jaksa olla parhaat päällä,kun siellä pöllyää javaikka mitä. No tuli nälkä ja lähdimme mäkkäriin. Voi sitä katseiden määrää! Mikä tässä ihmisten yhteiskunnassa on?? Ei hevosiakaan kiinnosta miltä näytämme :)

• wnlddlt

4 vuotta myöhässä, mutta olen ällistynyt miten aloittajan kertomus kuulosti niin paljon omaltani... Et ole ainut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      70
      1287
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      138
      1064
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      114
      727
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      16
      631
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      24
      627
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      32
      571
    7. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      61
      551
    8. Mies miksi moinen vetäytyminen?

1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku
      Ikävä
      52
      529
    9. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      22
      526
    10. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
      Haapavesi
      63
      511
    Aihe