miks kaikki pojat on pervoja

kyllästyny pervoihi

Otsikko D:

33

2484

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei suinkaan kaikki minun mielestä. Itse esimerkiksi en koe itseäni pervoksi. Ainoa henkilö jota kohtaan olisin pervo olisi omaa tyttöystävääni kohtaan mutta silloinkin vain ennen seksiä taikka ehkä silloin tällöin pitääkseni kipinän yllä. Esimerkiksi jos oltaisiin kahdestaan yhteis-iltaa viettämässä niin saattaisin sanoa jotain kohteliaisuuksia tyttöystäväni ruumiista mutta muuten en ollenkaan.

      Liika pervous esim jokaiselle ohikulkevalle tytölle huudettaisiin vaikka että hieno perse tai ompa sulla isot rinnat, aivan asiaan sopimattomissa tilanteissa vihjailu jne tirkistely ja muu, mutta läheskään kaikki pojat eivät sellaista kyllä harrasta!

    • jaahas,poikaolen

      Omasta mielestäni olen kyllä ihan poika... Niin ja miks niin monen pitää yleistää... Mä oon poika enkä oo pervo eli...

    • paperikorva

      Mitä tarkoitat pervoudella tässä tilanteessa?

    • whatastupidquestion

      Koska evoluutio. Siksi.

      • chineseee

        Happy ending.


      • niinsevaanon

        TÄYSIN samaa mieltä!
        Evoluutio


    • dr no

      Hyvännäköisen takapuolen tai rintojen aiheuttama kiinnostus pojissa johtuu yksinkertaisesti siitä evoluutiollisesta seikasta, että nämä piirteet ovat merkkejä hyvästä lisääntymiskyvystä.
      Miehillä on luonnollinen vaisto pyrkiä jatkamaan sukuaan, ja siittämään mahdollisimman paljon jälkeläisiä. Niin se luonnossa menee, että koiraiden tehtävä on pyrkiä hedelmöittämään mahdollisimman monta naarasta, ja naaraan tehtävä on huolehtia niistä omista jälkeläisistä.

      • Muutenhan tämä toimisi mutta miehen luontainen vaisto on nykyään enemmän seksiin kuin jälkeiläisten hankkimiseen. Naisella se lapsi vaisto on suurempi. Ihmiskunta kuolee vielä sukupuuttoon jos evoluutio on vienyt ihmisiltä lisääntymishalun.


      • voisaakelitätäelämää
        jamesjh96 kirjoitti:

        Muutenhan tämä toimisi mutta miehen luontainen vaisto on nykyään enemmän seksiin kuin jälkeiläisten hankkimiseen. Naisella se lapsi vaisto on suurempi. Ihmiskunta kuolee vielä sukupuuttoon jos evoluutio on vienyt ihmisiltä lisääntymishalun.

        Niinhä se nykyää on ku halutaan nussia nii älyttömästi mutta se itse lapsen saaminen pelottaa .. Miks panna jos ei oo varautunu siihen että ehkäsy voi pettää, kun sekin on täysin mahdollista ..


    • ärsytystä

      johtuu siitä että katselet vääriä poikia, kokeilee vaikka sitä luokan hiljaista nörttipoikaa eikä varmasti tule kommenttia hyvästä perseestä

      • adfghkklöä

        ... vaikka varmasti silti sitä ajattelee.


    • vituntietämättömät

      Eikö kukaan oikeasti tiedä mitä perversio on? Ei perkele ...

      • kattokaa googlesta

        No äläpä. Ilmeisesti suurin osa luulee,että pervo=kiimainen


    • Juu, minä

      Jos nyt olen ymmärtänyt käsitteen pervo oikein, niin me pojat ollaan pervoja sen takia että se on niin helkutin kivaa :3 Itte sain seurustelukumppanin sillä xD

      • 2672727

        Tää palsta vasta niitä pervoja on täynnä


    • pervokoxD

      kyl tytötkin on siinä mielessä pervoja ku pojatkin...että näin...ja ehkä sua auttaa jos otat huutelut vaikka kohteliaisuutena koska se on joidenki luonteessa. Pojat ehkä ilmaisee pervoutensa välillä avoimin ku tytöt. Oon pervo hetero tyttö joten tiiän kyl mistä puhun :'D

      • Anonyymi

        Et tiiä


    • Pojat ja tytöt

      Mun mielestä jotkut tytötkin on aika pervoja ja kaksinmielisesti ajattelevia niinkuin pojatkin, mutta pojat ilmaisevat sen helpommin... :DD

    • tatntnnanasnnsananan

      Ei vaan kukaan meidän luokassa oo. :( Valitettavasti, itse olen. Ja olen tyttö. :)

    • Voi Vitu vittu

      Ei helvetti minua ärsyttää tämmöset jutut. Niin monesti kuulee tuosta koulussa kommenttia ja tyttö aina tulee keinuttelemaan sitä persettään siihen nenän eteen ja voi jumalauta mitä minä katon siinä vaiheessa. seinää? lattiaa?

      • aina väärin

        Niinpä. Ja jos katsot seinää tai lattiaa, olet homo. Jos katsot tytön takamusta, olet pervo.


      • ällöttäääää
        aina väärin kirjoitti:

        Niinpä. Ja jos katsot seinää tai lattiaa, olet homo. Jos katsot tytön takamusta, olet pervo.

        No mua ainakin ällöttää kun vastaan kävelee 3 poikaa hieman humalassa. En tunne poikia ja ne kysyy multa, "pimppakivaa tai kimppakivaa?" En todellakaan ottanu kohteliaisuutena vaan ällötti ihan helvetisti! Hyi


      • Kysynvaanhei
        aina väärin kirjoitti:

        Niinpä. Ja jos katsot seinää tai lattiaa, olet homo. Jos katsot tytön takamusta, olet pervo.

        Jos on häveliäs mutta vihaa homoja niin mitä sitten??


    • LüL

      1. Se on normaalia

      2. Siihen ei voi puuttua kun se itse

    • haitsa paks

      No kerro mulle miks kaikki muijat ain tahtoo vaa vaate kauppaa:P

      • Anonyymi

        Koska muoti jos et tienny senki vähäälynen pervo


    • poika+poika

      Koska pojat on paljon kiimaisempia kuin tytöt. Mutta sehän nykyään niin että pojat tykkää pojista. ; )

    • Bad one goodboy

      Olin 1lk alussa villipoika... Niinkui kaikki muutkin... Mutta kun satutin toista ja sain jälki-istuntoa.. Opin... Opin olemaan hyvä... Liian hyvä! Siksi ihmiset ei arvosta hyvyyttäni... Annan AINA Anteeksi... Siksi minua kiusataan... 7 Luokan alku... Pelkään... Olen huono...

      • Salgguu

        Mä oon 12 vuotias tyttö. Miulle on tullu kikissä 2 aikuista miestä pervoilemaan sinne, ja 13 sekä 14 vuotiaita. Hei haloo en aio näyttää tissejä niille?!?


    • Fakta

      Pojat kasvavat aina tyttöjä hitaammin siis henkisellä tasolla

      • 2vuotta jäljessä

        Poikien kehitys on 2vuotta tyttöjä jäljessä. Eli 13v tyttö ja 15v poika on samalla tasolla:D


      • Rollface
        2vuotta jäljessä kirjoitti:

        Poikien kehitys on 2vuotta tyttöjä jäljessä. Eli 13v tyttö ja 15v poika on samalla tasolla:D

        Sinä ainakin olet vähän jäljessä jos yleistät noin paljon.


      • nyt selvisi sekin
        2vuotta jäljessä kirjoitti:

        Poikien kehitys on 2vuotta tyttöjä jäljessä. Eli 13v tyttö ja 15v poika on samalla tasolla:D

        Niin siitähän se tietty sit johtuu että nuoret tytöt aina on kiinnostuneita itseään vanhemmista jätkistä :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe