El Gouna vai Makadi Bay??

höpsykkä

Auttakee hyvät palstalaiset! Nyt olis kiirus varata matka egyptiin, kummassakaan näistä en ole vielä käynyt. Kertokaa mitä olette näistä paikoista tykänneet??? Iso paha kiitos jo etukäteen:)!

6

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8940+8504

Egyptiläiset itse pitää El Gounaa tasokkaampana paikkana. Se on myös lähempänä Hurgadaa kuin Makadi Bay. Makadi Bayssä on hieman elävää korallia uintimatkan päässä laiturin päästä, joten jos snorklaaminen kiinnostaa, niin siellä voisi olla jotain näkemistä. Mutta kyseessä ei kyllä ole mikään iso riutta. El Gounassa on vähemmän venäläisiä turisteja kuin Makadissa - kuulemma. Monet alueet Punaisella merellä on tiettyjen kansallisuuksien valtaamia. Esim. Marsa Alam oli muutama vuosi sitten saksalaisvoittoinen.

• El Gounaan

El Gouna on rauhallinen paikka. Jos haluaa lomailla ihan aurinkoa ottaen eikä kaipaa yöelämää ja isoja shoppailu mestoja niin El gouna on siihen hyvä ja rauhallinen paikka. El Gounassa ei Venäläisiä. Makadi Baystä en osaa sanoa. El Gounan Rihanna innin ruoka hyvä ja all inclusive riittävä ja vaihteleva. Hurghadaan pääsee shoppailemaan bussilla.

• ekita66

Hei! me menemme lokakuussa kymmenenkerran El Gounaan ja siellä Rihana Resorttiin! Egyptin siistein kaupunki ja ei ole pakko kaupustelijoita! Kysele lisää!

• höpsykkä

Kiitokset vastauksistanne! Kuinka pitkä matka hurghadasta on El Gounaan? Eki, kerrotko lisää miksi tykkääet että El Gouna on egyptin siistein kaupunki?

• ekita66

Matkaa on n. 25 km El Gounaan. Olemme käyneet monessa Egyptin kohteessa ja El Gouna on siistein.Siellä siivotaan aina. Jos haluat käydä Hurghadassa,paikallisbussi maksaa alle euron per suunta Voit viikon matkalla käydä kerran sisarhotelli Ocean Viewissa ilmaiseksi syömässä. Tuo kivaa vaihtelua matkaan. Rihanan henkilökunta on ykkäsluokkaa. Laguuneja pitkin voi kävellä vapaasti. koska villoja ei saa rakentaa rantaan asti.Voit myös syödakahdessa Ala carte ravintolassa enullisesti esim.pizza maksaa n.50 puntaa ja siitä saat alennusta 40 puntaa.Elikä hinnaksi jää 10 puntaa eli n.euron-Kysele lisää !

• ekita66

Katso keskusteluja keskusteluhausta! Kirjoita siihen El Gouna niin löytät paljon keskusteluja paikasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe