Avunpyytö korjaamokulujen välttämiseksi!
Osaisiko kukaan neuvoa miten pystyy selvittämään etupäästä kuuluvan epämääräisen rutinan aiheuttajan? Rutinat kuuluvat esim pihalta lähdettäessä
ratin käännön yhteydessä. Rutina ei ole säännöllistä vaan kuuluu ainoastaan auton joustamisen yhteydessä tuntoni mukaan oikeasta etukulmasta. Olen koettanut selvittää väljyyksiä auton alta sen ollessa pienillä ajosilloilla. Myös tunkin varassa on koetettu löytää klappia samoin maassa ollessa monenlaisilla rynkytyksillä.
Ei löydy!
Almera Tino 2005, 211 tkm
Korjaamoonko?
2
353
Vastaukset
- Laakeri?
Voisi olla kyseessä iskarin yläpäänlaakerin vika, alkaa narista kääntäessä. Voi olla myös jousen alapäästä suojakumi kulunut puhki tai jousilautasessa hiekkaa yms. joka hankaa jousta vasten. Raidetangonpää on myös mahdollinen aiheuttaja, rasvaaminen voi auttaa vähäksi aikaa, vaihto edessä myöhemmin.
- Laakeri?
Laakerivika selviää kun nostat etupään ilmaan ja kääntelet pyöriä laidasta laitaan, jos ei käänny tasaisesti, niin laakeri on mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929