Musta tuntuu ettei mun isoveli välitä musta yhtään. Ei sitä varmaan ees haittais jos kuolisin..
Aina kun tuun koulusta/jostain kotiin tai lähden johonkin niin sanon moi/moikka tai jtn muuta sellaista.
Se vaan paiskasee oven kiinni sanomatta mitään.
Se ei huomioi mua millään tavalla, ihan kuin mua ei olisi olemassa tai olisin näkymätön.
Vanhempamme ovat usein töissä ja me olemme kahdestaan kotona, silloin tuntuu kuin olisin yksin.
Mun kaverin isoveli on täys vastakohta mun isoveljelle.
Se huomioi sitä hyvin usein ja on tosi ystävällinen. Kerran kun mun kaveri oli kuumees niin sen isoveli teki sille ruokaa ja kysy välillä et miten se voi. Jos kaverini on lähös jonnekkin eikä kerro minne niin sen isoveli kysyy et mihin meet.
Sitten ku kaverii ahdisteli jotkut pojat koulus niin se tuli puolustamaan.
Kuuluuko sisaruksista välittää?
4
450
Vastaukset
- Himihit
Veljes ja sun ikä?
- Aloittajaa:)
Veljeni on 15v ja minä olen 13v.
Se on 98 ja minä 00.
- Kaksi pistettä
Kyllä sinä olet se suurin vitsi kaikkine sivupersooninesi ja tämä on fakta. etkö huomaa vieläkään kun takanasi nauretaan?
Heips,
Vastaus kysymykseesi: Kyllä kuuluu välittää! Välittämistä on vain monenlaista ja se ilmenee eri ikäkausina eri tavoin. Kuulostaa siltä, että veljelläsi on vain omat asiat mielessä tällä hetkellä ja oven paiskomisineen se näyttää meneillään olevalta murrosiältä.
Luulen, että jos sinulle tapahtuisi oikeasti jotain, esim. onnettomuus, niin kyllä hän sinua tulisi katsomaan sängyn viereen.
Tuon kaltainen itsekäs käytös menee jossain vaiheessa ohi ja iän karttuessa yleensä sisarusten välit paranevat ihan huomaamattaan. Malta odottaa ja ole sinä kuitenkin se ystävällinen ja huolehtiva sisko, joka on sinulle ominaista.
Voisiko veljelläsi olla jokin syy siihen, ettei hänellä ole rahkeita huomioida muita? Koulukiusaamista tms.? Kysele ja tunnustele. Tsemppiä! Tulet vielä näkyväksi :)
ystävällisesti, Hensku, Helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591204Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11870Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75805Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83643- 53634
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33547Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501