Yritän äänittää Audacityn avulla koneen ääniä. Olen asettanut äänitysasetuksiin Stereo Mixin mutten pysty siltikään äänittämään. Olen kuullut että Realtek HD Audio vaikuttaisi tähän jotenkin, mikä neuvoksi?
Stereo Mix -ongelma
6
241
Vastaukset
- Autiolato
Olet siis asettanut audacityn asetuksiin tämän?
Kokeile kaikki läpi myös ja muistithan myös kaiutinkuvakkeesta hiiren oikella mennä tallennuslaitteisiin ja laittaa sieltä äänitys mahdollisuuden päälle, myös mahdolliset piilotetut laitteet laita näkymään (hiiren oikealla nekin) - ajuriominaisuus
Jos sulla on uudempi käyttis kuin XP, niin eipä taida onnistua. Minä en ainakaan onnistunut, en Win7:lla eikä myöskään 8:lla. Mutta vanhassa koneessa on tuo XP ja sillä onnistuu mainiosti.
- toni.
ja onnistuu windowsin omalla ääninauhurilla helpommin, voi vaatia laittaa äänet täysille nauhoituksen ajaksi
- Windowsin oma nauhur
toni. kirjoitti:
ja onnistuu windowsin omalla ääninauhurilla helpommin, voi vaatia laittaa äänet täysille nauhoituksen ajaksi
Windowsin oma ääninauhuri ei anna tallentaa 60 sekkaa pidempiä pätkiä! Windowsin omat ääninauhurit on aina olleet jotenkin rampoja, joissain versioissa ääni oli vain monoa.
Kyllä Audacity päihittää Windowsin oman nauhurin koska tahansa. - seiskassa ja
Windowsin oma nauhur kirjoitti:
Windowsin oma ääninauhuri ei anna tallentaa 60 sekkaa pidempiä pätkiä! Windowsin omat ääninauhurit on aina olleet jotenkin rampoja, joissain versioissa ääni oli vain monoa.
Kyllä Audacity päihittää Windowsin oman nauhurin koska tahansa.kahdeksaisessa ei ole rajoituksia http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows7/recording-audio-in-sound-recorder-frequently-asked-questions
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815380Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151292- 103895
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56767- 49766
- 56764
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43749