Työtön vai töihin? !

jesse19

Olen ollut nyt noin 6kk työttömänä ja alkaa rahatilanne olla hiukan tiukkaa (lievästi sanottuna).kävin viikon alussa työhaastattelussa tälläisessä firmassa http://www.sktsiivous.fi onko kellään kokemusta tästä työnantajasta? Kiitos jo etukäteen!

10

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ramid1

rahatilanne tuskin paranee

• pete341

Kannattaako mennä MSV eli MESEVAK OY ja M.SVENSK SIIVOUS OY:n TÖIHIN.kun kosiskelevat innokkaasti?

• Sarikkatu

Varmasti EI

• MestaM

Ei kannata, palkat jätetään maksamatta, lakisääteistä työterveyshuoltoa ei ole, arkipyhiä ym ei makseta. Toimari erosi tehtävästään kun sai liiketoimintakielton ja jatkaa puuhailuaan uudessä puljussaan.

• Älä erehdy tänne

Minulla on kokemuksia tästä hullusta SKTSIIVOUKSESTA!!!!! Olin töissä siellä kaksi kuukautta ja lähdin sitten pois kun palkkoja ei maksettu ollenkaan. Työn ohjaus oli sekavaa, käytetyt aineet vääriä ja työntekijöiden kohtelu orjamaista. Monessa yrityksessä olen ollut mutta en koskaan näin surkeassa kuppafirmassa. Omistajat ovat kai jostain viron perämetsistä ja äijä jostain vääränväristen maasta.

• Konnat Hesasta

Tämä alla oleva teksti, joka on myös keskustelussa, kuuluu selkeästi SKT-Siivoukseen. Tekstejä on poistettu ja väärä, hyvä yritys on nyt alistettu haukkumiselle. Tarkistin SKV-siivous firman tilan, mitään ei ole maksettu perustamisen jälkeen mihinkään. Rikoksia näyttää olevan sitäkin enemmän tehtynä ja tekeillä.

"Ei varmasti parane! Tulee vain työssäkäyntikulut eikä palkkaa makseta ajallaan ja yleensä ei ollenkaan. Koko firma on pelkkää silmänlumetta. Rikoslista omistajilla on kiitettävä, alkaen vakuutuspetoksista ja rattijuopumuksista".

• tiedän sen

juu mä kuullu ei maksa palkkaa.
        Minun kaveri teki paljon työtä ei saannut palkkaa heiltä.

• koppis1

Aika jännä mutta tämä SKT siivous on kopioinut omat sivunsa mm Tasolaisilta http://www.tasolaiset.fi/ lähestulkoon sanasta sanaan :)

• SKT on hanurista

No jopas!! Tosi on! Selkeästi on kopioitu Tasolaisilta sivut. Eihän tämä SKT-siivousroistot osaakaan muuta kuin varastaa muilta, mitä milloinkin. Todellä säälittäviä elukoita.

• voi vit

huijareita.kusettavat jättävät liksat maksamatta. koko firma on kusetusta ja uhkailua,kiristystä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      7001
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4736
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2646
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2098
    5. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      181
      1083
    6. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1048
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      1011
    8. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      846
    9. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      242
      843
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      773
    Aihe