Olen ollut nyt noin 6kk työttömänä ja alkaa rahatilanne olla hiukan tiukkaa (lievästi sanottuna).kävin viikon alussa työhaastattelussa tälläisessä firmassa http://www.sktsiivous.fi onko kellään kokemusta tästä työnantajasta? Kiitos jo etukäteen!
Työtön vai töihin? !
10
460
Vastaukset
- ramid1
rahatilanne tuskin paranee
- pete341
Kannattaako mennä MSV eli MESEVAK OY ja M.SVENSK SIIVOUS OY:n TÖIHIN.kun kosiskelevat innokkaasti?
- Sarikkatu
Varmasti EI
- MestaM
Ei kannata, palkat jätetään maksamatta, lakisääteistä työterveyshuoltoa ei ole, arkipyhiä ym ei makseta. Toimari erosi tehtävästään kun sai liiketoimintakielton ja jatkaa puuhailuaan uudessä puljussaan.
- Älä erehdy tänne
Minulla on kokemuksia tästä hullusta SKTSIIVOUKSESTA!!!!! Olin töissä siellä kaksi kuukautta ja lähdin sitten pois kun palkkoja ei maksettu ollenkaan. Työn ohjaus oli sekavaa, käytetyt aineet vääriä ja työntekijöiden kohtelu orjamaista. Monessa yrityksessä olen ollut mutta en koskaan näin surkeassa kuppafirmassa. Omistajat ovat kai jostain viron perämetsistä ja äijä jostain vääränväristen maasta.
- Konnat Hesasta
Tämä alla oleva teksti, joka on myös keskustelussa, kuuluu selkeästi SKT-Siivoukseen. Tekstejä on poistettu ja väärä, hyvä yritys on nyt alistettu haukkumiselle. Tarkistin SKV-siivous firman tilan, mitään ei ole maksettu perustamisen jälkeen mihinkään. Rikoksia näyttää olevan sitäkin enemmän tehtynä ja tekeillä.
"Ei varmasti parane! Tulee vain työssäkäyntikulut eikä palkkaa makseta ajallaan ja yleensä ei ollenkaan. Koko firma on pelkkää silmänlumetta. Rikoslista omistajilla on kiitettävä, alkaen vakuutuspetoksista ja rattijuopumuksista".- tiedän sen
juu mä kuullu ei maksa palkkaa.
Minun kaveri teki paljon työtä ei saannut palkkaa heiltä.
- koppis1
Aika jännä mutta tämä SKT siivous on kopioinut omat sivunsa mm Tasolaisilta http://www.tasolaiset.fi/ lähestulkoon sanasta sanaan :)
- SKT on hanurista
No jopas!! Tosi on! Selkeästi on kopioitu Tasolaisilta sivut. Eihän tämä SKT-siivousroistot osaakaan muuta kuin varastaa muilta, mitä milloinkin. Todellä säälittäviä elukoita.
- voi vit
huijareita.kusettavat jättävät liksat maksamatta. koko firma on kusetusta ja uhkailua,kiristystä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52098Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773