Lääkärillä.

Sexy lady

Oli kuuma kesäpäivä ja olin varannut ajan lääkärille. Parin minuutin päästä puin kesä mekon päälleni, sitten menin alakertaan ja laitoin korkokengät. Astuin ovesta ulos ja lähdin kävellen lääkärille. Astuin sisään ja odotin 5 minuuttia. Nuori mies lääkäri kutsui minut sisään huoneeseen nro. 17, Mies kysyi " Niin että mitäs neitiä vaivaa?"
vastasin: " Rinnassa on ollut jo 3pv joku patti" lääkäri vastasi " Selvä, otappas mekkoasi vähän alas päin niin voidaan tutkia rintasi" otin mekkoani vähän alas päin niin että rintani paljastuisivat, minua nolostutti koska oli vain mekko päällä. Lääkäri pesi kätensä ja sitten käveli luokseni ja käski minua menemään tutkimus pöydälle makaamaan. Mies-lääkäri alkoi hieroa nännejäni kunnes lopetti ja siirtyi jalkojen luo
hän veti mekon pois jaloiltani ja työsi sormensa pilluuni, se tuntui ihanalta. Lääkäri ymmärsi että halusin sitä ja silloin hän alkoi nuolla pillua. Lääkäri otti housunsa pois ja bokserit. Avasin haarojani kunnes lääkäri työnsi pitkän pippelin pilluuni ja alkoi runkata edes takaisin, lääkäri sanoi että menee kahville kohta ja palaa 15min päästä, pysy täällä tänne ei tuu kukaan sanon Annille että tulisi tänne vahtimaan. Mies lähti kahville, anni tuli sekunnissa tänne ja kysyi siis mikä oli ongelmanne kerroin ongelmani ja anni alkoi tutkia rintojani kunnes anni kysyi " Saanko..?" Vastasin Kyllä ja silloin Anni alkoi imeä vasenta rintaani kunnes siirtyi pilluni luo ja alkoi nuolla pilluani 3 minuutin päästä anni kävi ottamassa teko pippelin ja työsi sitä omaan pilluunsa nousin pystyyn ja aloin nuolla nännejä kiihkeästi, anni laittoi teko pippelin pöydälle ja siirtyi tutkimus pöydälle makaamaan ja käski minun alkaa nuolla hänen pillua. Nuolin kiihkeästi kunnes työnsin 2 sormea annin pilluun, Anni otti pöydältä teko pippelin ja käski minun mennä tutkimus pöydälle makaamaan ja ottamaan mekon pois. Otin mekon pois ja sieltä paljastui isot rintani, Anni otti vaateet myös pois. Sitten anni työnsi teko pippelin pilluuni ja alkoi liikuttaa sitä edes takas kunnes alkoi nuolla pilluani, anni antoi numeronsa ja puki päälleen vaatteet sillä 10 minuutia oli kulunut ja 3 minuutin päästä tulisi mies lääkäri, puin mekkoni päälle ja aloimme suudella, anni nuoli vähän aikaa pilluani kunnes siirtyi nuolemaan rintojani huomasimme että oven kahva tuli alas päin hitaasti, anni juoksi istumaan tuoliin ja minä istahdin tutkimuspöydälle, Mies lääkäri avasi oven ja tuli luokseni ja käski annin lähteä, lääkäri kertoi että työnsä loppuvat nyt. lääkäri kertoi olevan sinkku ja nimeltään Miko 24v. Kerroin että olen Katri, sinkku 22v. Miko kysyi missä asun ja kerroin että asun omakoti talossa joka on sairaalan vastapäätä, miko kertoi asuvan kolmetaloa eteenpäin minun kodistani lähdimme minun luo ja menimme yläkertaan seksaamaan/runkkaamaan kunnes menimme naimisiin ja olemme vieläkin tästä päivästä lähtien ollut naimisissa, Anni päätyi taas naapuriin jossa käyn joskus vielä seksaamassa annin kanssa eikä miko tiedä siitä

9

9402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempaa oltava

      Voisi olla hyväkin juttu, mutta on kirjoitettu sekavasti ja on hankala lukea kappalejaon puuttumisen ja kielioppivirheiden takia.

    • ........

      Olipa paskaa. Idea sinänsä hyvä, mut toteutus kusi täysin.

    • pildepirjo

      Taisit olla niin kiimoissas ettei kirjotuksesta tullu mitään. Jotain tolkkua tuohonki.

    • WTF?

      Täh...?

    • Sakuu

      :D

    • Oikeesti!?

      Taijat oikeesti olla tyyliin 10.v pikkutyttö joka on juuri saanut tietää ystäviltään mitä seksi on.

      • Jotenki samaa mieltä

        Jotenkin olen samaa mieltä... Siis äikänvirheitä,yhdyssanat on muuttunu erillisiks yms.


    • 3 minuutin päästä

      Oli kuuma kesäpäivä ja olin varannut mekon alas lääkärille. Rinnassa on ollut jo 3pv nännejä. Otin mekon pois ja sieltä paljastui oven kahva. Anni alkoi imeä 3 minuutin päästä niin että oven kahva tuli alas päin hitaasti. Sitten anni työnsi teko pippelin naapuriin, kunnes menimme kolmetaloa eteenpäin vahtimaan nännejäni. 3 minuutin päästä anni työnsi isot rintani tutkimus pöydälle pystyyn sekunnissa.10 minuutia eteenpäin nousin pöydälle edes takas, kunnes rintani paljastuisivat ja bokserit. 3 minuutin päästä tulisi pillua mekko päällä. Mies lähti hitaasti huoneeseen nro. 17. Parin minuutin päästä odotin 5 minuuttia omakoti talossa mekkoani.10 minuutia oli kulunut ja 3 minuutin päästä menimme naimisiin sekunnissa. Saanko 2 sormea annin pilluun 3 minuutin päästä?"

    • r2r232

      ei helevetta tää oli paras tähän akkaa namusta A(aamusta)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe