Mökäsilppu ei kiinnosta, katselen vain YLE:n kanavia.
Poistin mainoskanavat kokonaan töllöstä.
20
228
Vastaukset
- k/k
Mä hoidin asian liimaamalla telkkarin ylä ja alaosaan folio kaistat keskel on 10cm rako ja ääni on pois,ei paljoa ärsytä ohjelmat.
- ++ ++
Minä muotoilin vielä Elmu-kelmusta ja foliosta hauskan piippalakin, joka ei päästä päähäni yhtään ikävää ajatusta, saati ärsytystä.
Olen siten ainahauska.
- RosaLiiin
Ylen kanavatkin mainostaa tulevia ohjelmia jatkuvasti, melkein joka välissä,
eikös se ole mökäsilppua- Annan Ylen
Ihan totta !
Tuosta pitää laittaa palautetta. Koko ajan mainoksia tulevista ohjelmista.
- i_a***
Telkkari nyt pitää olla kun kerran siitä peritäänkin tuo maksimirangaistus kysymättä verona. Nuo uutiset tulee katseltua, muuten ei kulu kaukosäädin. Kuluhan se on sähkölaskussa kun on aina valmiusasennossa mutta...
- hmphmph
Aivan on oma asia miten kukin haluaa itsensä kutistaa.
- 5012
Tuleeks' sieltä muuta kun uusintoja? Minä ainakaan en ole huomannut!
- pnel
Männä vuosina oli älykön merkki kertoa, ettei edes omista televisiota.
Tietsikan aikakaudella ei sillä kannata kehua.
Nykysydeemin aikana oma-antennisena kuva liian usein pikselöityy, ä-ää-ni katkeilee sateella vaikkapa.
Ei auta antennin suuntaus, ei nosto.
Siis pakko katsoa Yleä, jos jotain järjellistä haluaa kuulla ja nähdä.- tvlle
Jos sinulla on kiinteä laajakaista saat tv-jutut virheettä sen kautta. Minulla moinen on varalta kun antoivat ilman lisämaksua kokeille vuodeksi. Sitten pyytävät 10€ kuussa mikäli jatkan. ei ainakaan minulla ole tarvetta jatkaa...
- Phoca5
tvlle kirjoitti:
Jos sinulla on kiinteä laajakaista saat tv-jutut virheettä sen kautta. Minulla moinen on varalta kun antoivat ilman lisämaksua kokeille vuodeksi. Sitten pyytävät 10€ kuussa mikäli jatkan. ei ainakaan minulla ole tarvetta jatkaa...
Nettitöllö se vasta pätkiikin.
- tvlle
Phoca5 kirjoitti:
Nettitöllö se vasta pätkiikin.
Minullahan on tuo koti TV-palvelu joka toimii 24 megasen kiinteän laajakaistan kautta omalla digipoksilla. Ei pätki ja kanavia 14 maksutta. Lisäkanavia tarpeen mukaan maksulla. Meillä on usein käytössä jopa 5 konetta langattoman lan-verkon kautta eikä mitään ongelmia missään.
TV-palvelu sisältyy laajakaistan kuukausimaksuun 29,90€.... - Phoca5
tvlle kirjoitti:
Minullahan on tuo koti TV-palvelu joka toimii 24 megasen kiinteän laajakaistan kautta omalla digipoksilla. Ei pätki ja kanavia 14 maksutta. Lisäkanavia tarpeen mukaan maksulla. Meillä on usein käytössä jopa 5 konetta langattoman lan-verkon kautta eikä mitään ongelmia missään.
TV-palvelu sisältyy laajakaistan kuukausimaksuun 29,90€....No nyt täällä haisee omakehu ja valehtelu. Ja vaikka ei yhdessä pisteessä pätkisikään, ovat jokakailtaiset ongelmat erittäin yleisiä, toisin kuin perinteisissä tekniikoissa laitteiden ollessa kunnossa.
Palvelujen rakentajana olin itsekin nuorempana sitä mieltä, että vika oli käyttäjissä, jotka siis ansaitsivat vihamme ja ivamme.
Nyt olen oivaltanut että vika on aina, siis AINA järjestelmässä, jos sen käyttö ei suju ongelmitta. Phoca5 kirjoitti:
No nyt täällä haisee omakehu ja valehtelu. Ja vaikka ei yhdessä pisteessä pätkisikään, ovat jokakailtaiset ongelmat erittäin yleisiä, toisin kuin perinteisissä tekniikoissa laitteiden ollessa kunnossa.
Palvelujen rakentajana olin itsekin nuorempana sitä mieltä, että vika oli käyttäjissä, jotka siis ansaitsivat vihamme ja ivamme.
Nyt olen oivaltanut että vika on aina, siis AINA järjestelmässä, jos sen käyttö ei suju ongelmitta."Phoca5"
Aloitushan on mainos.
Seuraan tätä huvittuneena.
H.- tvlle
Phoca5 kirjoitti:
No nyt täällä haisee omakehu ja valehtelu. Ja vaikka ei yhdessä pisteessä pätkisikään, ovat jokakailtaiset ongelmat erittäin yleisiä, toisin kuin perinteisissä tekniikoissa laitteiden ollessa kunnossa.
Nyt olen oivaltanut että vika on aina, siis AINA järjestelmässä, jos sen käyttö ei suju ongelmitta.Paskapuhetta sanoisin. Nykytekniikalla homma pelaa. Toisin kai silloin kun olit niissä hommissa veivipuhelimen aikaan jota epäilen osaltasi. :)))
Yhtään katkosta ei ole ollut liki puolen vuoden aikana joten se siitä.
- SAS*
En ole poistanut kanavia, koska luotan omiin näppeihini. Katson mitä haluan.
- Helppoa kun viitsii
Minä teen kerran viikossa tallennukset ohjelmille mitkä haluan katsoa. Katson ne itselleni sopivina aikoina ja ohitan mainokset pikakelauksella.
- tallennus parasta
Sama täällä. Katson vain ne osat, mitkä kiinnostavat ja onnistuu hyvin tallentamalla. Mm kaikki ajankohtaisohjelmat sisältävät paljon sellaista, joka ei kiinnosta ja tallentamalla voi poimia rusinat pullasta. Tallennan usein aamutv:n lähetyksen ja käytännössä katson vain 10 minuuttia jos sitäkään. Tallennus on oiva tapa karsia katsottava vain sellaiseen, mikä kiinnostaa ja silti pysyy ajan hermolla.
- YLEltä sisältöäkin.
Mainostelevisiomaksua maksamme silti !"#¤%. Varovaisenkin arvion mukaan maksamme roskakanavista korkeampien hintojen muodossa satoja €uroja vuodessa, vaikka emme "ilmaista" mainosjööttiä katsoisikaan.
Tähän verrattuna YLE-vero on hyttysen ininää.- ihan perceestä
Leila leipoo, Remontoijat,Onnettomuustutkinta, Häähullut,Koti kauniiksi. Häät sulhasen tapaan, Häät laihduttajan tapaan , neljän tähden talkoot ja illaliset kuninkaaliset häät satuhäät
kaikkii prkeleen packaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576