Hei,
Olen 21 vuotias nainen, ja aloitan koulun lahdessa. Tarvitsisin kämppäkaveria naispuolisesta henkilöstä. Muuttaisimme asuntoon, jossa kummallekkin olisi oma huone. Toivottavasti sinulla olisi perus siistit tavat. :)
Ota yheyttä ! Muutto tapahtuisi ensi kuun alussa.
Kämppis lahdesta? Nopeasti!
Kämppis nyt!
4
158
Vastaukset
- Kämppä haussa
Moi, oon 22-vuotias naispuolinen henkilö ja sama ongelma, koska pääsin varasijalta kouluun Lahteen ja kämppä haussa! Miten suhun saa paremmim yhteyttä? :D
- Kämppä haussa
Ja tosiaan oon siisteyden suhteen todellakin kunnollinen, luonteeltani rehellinen ja hauskaksi ja mukavaksi kehuttu, joten toimeen tulen melkein kenen kanssa vaan. En tupakoi eikä ole lemmikkejä. Olis tosi kiva jos asunto hoituis tällä tavalla, koska aikaa ei oo paljon ja stressi iskee. D:
- kämppis!
Moikka! Kiva juttu, laita s.posti niin laitan viestiä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1282243
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201578- 271377
- 511027
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34863