Hei,
Olen 21 vuotias nainen, ja aloitan koulun lahdessa. Tarvitsisin kämppäkaveria naispuolisesta henkilöstä. Muuttaisimme asuntoon, jossa kummallekkin olisi oma huone. Toivottavasti sinulla olisi perus siistit tavat. :)
Ota yheyttä ! Muutto tapahtuisi ensi kuun alussa.
Kämppis lahdesta? Nopeasti!
Kämppis nyt!
4
151
Vastaukset
- Kämppä haussa
Moi, oon 22-vuotias naispuolinen henkilö ja sama ongelma, koska pääsin varasijalta kouluun Lahteen ja kämppä haussa! Miten suhun saa paremmim yhteyttä? :D
- Kämppä haussa
Ja tosiaan oon siisteyden suhteen todellakin kunnollinen, luonteeltani rehellinen ja hauskaksi ja mukavaksi kehuttu, joten toimeen tulen melkein kenen kanssa vaan. En tupakoi eikä ole lemmikkejä. Olis tosi kiva jos asunto hoituis tällä tavalla, koska aikaa ei oo paljon ja stressi iskee. D:
- kämppis!
Moikka! Kiva juttu, laita s.posti niin laitan viestiä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683