Hei,
Olen 21 vuotias nainen, ja aloitan koulun lahdessa. Tarvitsisin kämppäkaveria naispuolisesta henkilöstä. Muuttaisimme asuntoon, jossa kummallekkin olisi oma huone. Toivottavasti sinulla olisi perus siistit tavat. :)
Ota yheyttä ! Muutto tapahtuisi ensi kuun alussa.
Kämppis lahdesta? Nopeasti!
Kämppis nyt!
4
194
Vastaukset 4
- Kämppä haussa
Moi, oon 22-vuotias naispuolinen henkilö ja sama ongelma, koska pääsin varasijalta kouluun Lahteen ja kämppä haussa! Miten suhun saa paremmim yhteyttä? :D
- Kämppä haussa
Ja tosiaan oon siisteyden suhteen todellakin kunnollinen, luonteeltani rehellinen ja hauskaksi ja mukavaksi kehuttu, joten toimeen tulen melkein kenen kanssa vaan. En tupakoi eikä ole lemmikkejä. Olis tosi kiva jos asunto hoituis tällä tavalla, koska aikaa ei oo paljon ja stressi iskee. D:
- kämppis!
Moikka! Kiva juttu, laita s.posti niin laitan viestiä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821008
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 46547
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505