Tupakan hinta

LM200

Onko kellään tuoretta tietoa tupakan hinnasta Antalyan taxfreessa?? Sellanen muistikuva on että reilu vuosi sitten olis ollut LM kartsa jotain 30 liiraa?! Mahtaako olla yhtään hinnat sinne päinkään? Ja tarjouksia oli, riippuen ostiko kahden , vai kolmen kartsan paketin. Varmaan halvempaa on ostaa röökit Antalyan tuloaulasta.

14

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menthol2

      Myydäänkö turkissa mentholii? Kun esim bulgariassa sitä ei pahemmin löytynyt..

      • Pössyttelijä

        Salem Mentholia ainakin löytyy, kaupassa tais olla 8 liiraa aski. En katellu hintoja muualla, kun kessutan vain satunnaisesti, eikä ollut tarvetta isommille määrille.


    • 123654

      ei

    • Görüs Ürüs

      Ihan käsittämätöntä! Tupakoitsijat haisevat aivan helvetin pahalle myös virtuaaliviestiensä välityksellä...

      • Kysyn vaan

        Oletko itse ihan varma omista hajuistasi?


      • Görüs Ürüs
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Oletko itse ihan varma omista hajuistasi?

        No niin tulihan se sieltä. Se kohtelias tupakoitsija, joka kuvittelee, että tupakointi on vain nikotiiniriippuvaisen oma asia.
        Se on oma asia vain silloin, kun teet sitä piilossa näkymättömissä ja muiden huomaamatta ja häiriintymättä. Myöskin tee se niin, että et haise sen jälkeen tai pysyvästi pahalle. Tupakoi myös omalla ajallasi, ei työnantajan. Kieltäydy myös julkisesta terveydenhuollosta, kun olet itse tahallasi narkoottisessa riippuvuussuhteessasi aiheuttanut sairautesi.
        Silloin se on oma asiasi...


      • Lukutaitoko hukassa
        Görüs Ürüs kirjoitti:

        No niin tulihan se sieltä. Se kohtelias tupakoitsija, joka kuvittelee, että tupakointi on vain nikotiiniriippuvaisen oma asia.
        Se on oma asia vain silloin, kun teet sitä piilossa näkymättömissä ja muiden huomaamatta ja häiriintymättä. Myöskin tee se niin, että et haise sen jälkeen tai pysyvästi pahalle. Tupakoi myös omalla ajallasi, ei työnantajan. Kieltäydy myös julkisesta terveydenhuollosta, kun olet itse tahallasi narkoottisessa riippuvuussuhteessasi aiheuttanut sairautesi.
        Silloin se on oma asiasi...

        No tulihan se sieltä. Mistä näitä terveyspoliiseja sikiää. Täällä kysyttiin tupakkakartongin hintaa, ei terveysvalistusta eikä sinun inhokkejasi.


      • Görüs Ürüs
        Lukutaitoko hukassa kirjoitti:

        No tulihan se sieltä. Mistä näitä terveyspoliiseja sikiää. Täällä kysyttiin tupakkakartongin hintaa, ei terveysvalistusta eikä sinun inhokkejasi.

        No kaippa se terveydenkin päälle käy myös asianomaiselle, kun on pysyvä tunkkainen löyhkä ympärillä. Ihan sama haju, kun ei vaihtaisi vaatteita koskaan. Ilmeisesti jonkinlaista alempien kansanosien sisäistä viestintää tai reviirin merkintää?



        "Ihan käsittämätöntä! Tupakoitsijat haisevat aivan helvetin pahalle myös virtuaaliviestiensä välityksellä..."


    • tänä kesänä

      3 kartonkia sinistä LM alle 50e, tarkkaa hintaa en muista. Halvemmaksi tuli kuin ostaa kahden kartongin tarjous

    • Tupakkaihminen

      Minua kuvottaa haistella viinahöyryjä ja näiden veikkosten röyhtäyksiä. Samoin se saatanamoinen melusaaste on aivan järkyttävää!

    • kukkahatut helvettii

      Pitäkää nyt jo turpanne kiinni tästä paskanjauhannasta, koskien terveysvalistusta.
      Kysyjä halusi tietää spaddun hinnoista, eikä mistään uikutuksesta.

      Niin ja kysyjälle; Kannattaa ostaa spaadet arrival taxfreestä.

      • Denizkizi.

        Tupakan ja alkoholin veroeurot tarvitaan kotimaahan, koska niillä paikataan ja korjataan niiden aiheuttamia pitkäaikaisia ja kroonisia terveyshaittoja.

        Niin ja kysyjälle; kotimaasta täydellä verolla mukaan niin paljon, kuin sallitaan.


      • taxfreeAYT
        Denizkizi. kirjoitti:

        Tupakan ja alkoholin veroeurot tarvitaan kotimaahan, koska niillä paikataan ja korjataan niiden aiheuttamia pitkäaikaisia ja kroonisia terveyshaittoja.

        Niin ja kysyjälle; kotimaasta täydellä verolla mukaan niin paljon, kuin sallitaan.

        Fuck you too.


    • juuri antalyasta tul

      Kolme kartsaa tupakkaa (3-pack) 49,50€. Ei paljo vero-suomesta kannata ostaa kun Tax Freestä otat lähtiessäs pari tommosta. Kolme kartsaa siis halvempaa kuin yksi täältä. (16,50€ / kartsa jos ostat kentältä noita 3-packejä)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe