Moi, niih voisko 12w seukata? Ja miten tulisin suositux koulus? Ja oonx teiä mielesth lissu?? Mä kiroilen koko ajah siis ofc. Ja meikkaan, mut aika vähän, täs mu arkimeikkih:
-meikkivoide
-valokynä
-peitepuikko
-puuteri
-aurinkopuuteri
-silmämeikin pohjustus väri/aine vai mikä vittu se ny onh?
-pinkki luomari
-musta kajali
-valkone kajalih alaluomiih
-neonpinkki poskipuna
-liila tai pinkki huulipuna
-musta ripsarih ofc
LISSU
8
304
Vastaukset
- siis
Viitu oot.
- 12V Tyttö
Toivon että yrität täällä vaan saada ihmisiä heittään vihakommenttei, sillä noin pahaa lissua ei voi maan päällä olla!! Oksettaa pelkkä ajatus miltä näytät kaikki noi meikit naamas ja noi vaatteet... Onneks en ikinä tuu olemaan lissu : S
- 12vtYttö
Miltähän tollaset meikit mahtais näyttää >.<
mäkään en IKINÄ tuu mikskään tyhmäks lissuks- lissu tyyli haussa
ne näyttäis osi ihquilt!♥♥♥♥1!!!!1!1!!!
Moi trolli. Ihan jännä vaateyhdistelmä. Mutta noi meikit kuulostaa Egyptiläisiltä. Mutta kuules arvon trolliseni ei kukaan oikeasti tuu tänne ja kirjoita noin joten aika epäuskottavasti toteutettu. Siis toi "lissusanojen" hokeminen on aika läpinäkyvää.
T:Siiliö the puolitrolli- naurukohtaus.com
ei herran jumala :DDDD okei oon itekki 12v ja meikkaan ja näin mut en todellakaan noin... just vaan perus ripsarit meikkivoiteet jne.. :DDD ja viel läpinäkyvät paidat :DDDD yritätkö väkisin et sua sanotaan huoraks jne ? :DDD
- Karolin ++
No siis oox ajatellu niinqu laittaa mitää meikinpohjustusvoidettah? Eixe nyt kuulu tohon lookiin ilmanmuutah? Ja missun rakennekynnet onh? Mixet niist kirjottanuh mitäänh?
Ei hätää. Nyt Bauhausista saat nämä tuotteet:
http://www.sarokas.fi/product/950/sikaflex-11-fc-300ml
ja sit toi http://www.sarokas.fi/product/854/termex-selluvilla-13kgpkt.
Tota sikaflexii laitat naamaas, se soveltuu sekä sisä- että ulkokäyttöön (toisin kuin nykyisin käyttämäsi pakkeli, joka leviää sateella). Estää eroosiota ja silleenh.
Selluvillaa tunget liiveihish tiätty.
Siis vähäx noloo ettet tiänny niinquh näit tuottei. - Anonyymi
Rauman kirjoitus tyyli.
Lissu sekarotuinen on sisun kuollut tyttöystävä ilmeisesti kun nimi mukana kulkee Ylälehto tyyli.
Vallila verho Marimekko en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734