katsokaa nyt miehen kirjoitusta! ´´Ei ne potkut mitään auta! Onneksi minun aikanani valmentajia ei potkaistu pihalle, vaikka Ajaxille hävittiin. Onni oli valmentajat Aulis Rytkönen, Martti Kuusela, Raimo Kauppinen ja Miikka Toivola. Mut kyllä potkaistiin pihalle, kun Jyrki Helsikoskoski tuli ja sen ymmärrän. TSEMIÄ SIKU JA KLUBI!´´
aiheena siis Hjk:n alennustila! mutta mitä helvettiä? mikä ihmeen ´´Jyrki Helsikoskoski´´? en ole kuullutkaan tuon nimisestä ihmisestä!
Atik Ismail=alkoholisti!
Atikilla menee lujaa
1
199
Vastaukset
- Limonadi
Heh, vai että alkholisti. Totta sikäli, että on entinen alkoholisto. Atik on tunnettu siitä, että hän on jättänyt viinan taakseen kauan sitten, on siis absolutisti suurella sydämellä. Hän on luova ja vilkas kirjoittaja ja ajattelija. Kirjoitusvirheitä saattaapi tulla. Hieno mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006