Eipähän saa Tirilästä enää palvelua, kun on taas se hapannaamainen tummaverikkö töissä (eikä nyt ole kyse aina niin miellyttävästä omistajasta), eikä muita paikalla näkynyt!
No tarvitsemani sain ja toinen liike rahani.
Tirilän puutarha
16
7553
Vastaukset
- raksaraipe
ihan totta? Kieltäytyikö myymästä sulle ja menikö piiloon? min oon aina saanut sieltä, mitä olen milloinkin tarvinnut, ei miulle tarvii virnuilla ja hymistellä, tarvikkeitahan minä sieltä oon vailla.
- puutarharakentaja
Lähti kävelemään (eli noista vaihtoehdoista meni piiloon), kun meinasin perennoista kysellä. Joo, ja ei mullekaan tarvitse mielistellä, mutta voisi sitä sentään kertoa myymistää tuotteista, kun en joka lajia ja alalajia ulkoa muista. Tai sitten pitäisi olla selkeät lajikekuvaukset, mutta kun joka purkissa ei edes lue mikä laji siinä kasvaa. Ja kun ei suurta ruuhkaakaan ollut, etteikö olisi ehtinyt.
- kohta plantageniin..
Olen myös itse ihmetellyt, miten muuten niin mukavassa paikassa voi olla niin huono asiakaspalvelu (omistajia en ole tavannut vain pari myyjää). Erityisesti yksi myyjistä on tosi totinen, ei koskaan tervehdi oma-aloitteisesti ja viimeksi, kun kysyin häneltä erään perennan kasvukorkeutta, hän tokaisi vain "En kuule osaa sanoa" ja käveli pois. Tuollaisessa paikassa tulisi mielestäni panostaa nimenomaan asiakaspalveluun, koska hinnalla eivät pysty kilpailemaan.
- Annukka.
Sinne nyt kukaan mene jos ei tahdo rahojaan tuhlata/ saada kukkia jotka nahistuu oitis.
Prisman kesäpihalla on hyvä valikoima ja ystävällinen palvelu.
Multasormessa minulle on kerrottu erittäin ystävällisesti ja tarkkaan eri kasvien tarpeista vaan valikoima ei ole kovin laaja, sensijaan sieltä saa erikoisempiakin lajeja.
Ei tässä nyt kyse ole siitä että pitäisi ties mitä alalajeja esitellä vaan kyllä ihan peruskasveillakin on eri vaatimuksia että menestyy. - tyytyväinen..
Annukka. kirjoitti:
Sinne nyt kukaan mene jos ei tahdo rahojaan tuhlata/ saada kukkia jotka nahistuu oitis.
Prisman kesäpihalla on hyvä valikoima ja ystävällinen palvelu.
Multasormessa minulle on kerrottu erittäin ystävällisesti ja tarkkaan eri kasvien tarpeista vaan valikoima ei ole kovin laaja, sensijaan sieltä saa erikoisempiakin lajeja.
Ei tässä nyt kyse ole siitä että pitäisi ties mitä alalajeja esitellä vaan kyllä ihan peruskasveillakin on eri vaatimuksia että menestyy.Itse olen saanut Tirilässä hyvää palvelua jospa se teidän asenne ratkaisee..ainakin kirjoituksista päätellen ei kovin kivaa palautetta ja voisihan sitä suoraan sanoa myyjälle eikä moittia palstoilla!Kukat ovat loistavia Tirilässä ei valittamista ..kiitos piste ja pilkku!
- tellu 234
Kävin keväällä ostamassa Tirilästä kukan taimia. Ilmeisesti se sama tummahko 3-kymppinen naismyyjä asialla. Oli naama niin norsun v:lla että teki mieli paiskata kukat tiskiin ja häipyä.
- Lathyrus odoratus
ja mitäköhän virkaa on ns. tavallisen kukkapenkin tekijän tietää alalajeista ja heimoista? kasvupaikka kysymykset ja perennojen koot täysikasvuisena ymmärrän, mutta muu nippelitieto tavallisen talliaisen kukkaostoksiin...en näe sillä mitään merkitystä.Vai halusiko asiakas ns. testata myyjän ja hänen tiedon puutarha-alalta?
- nitrojavitusti
ei tältä kylältä palvelua saa...mut hyvä neuvo. 1puhu venäjää,2 kultaa hampaat,3 levittele 20.tonnin eestä euroja myyjän nenän edessä,4 aja helvetin isolla mustalla suolallahölvätyllä citimaasturilla,5 kaada 6 pullollista hajuvettä niskaasi,näin kun toimit ni palvelija löytyy heti
- huomattuon
tuo on kyl totta
- virili+
tsot, tsot, tsot..........nyt kyllä on jonkun suunniteltu panettelu isku menossa!!!!!
kateus on kamala se vie kalatkin lammikosta sanovat?
ihan turhaa urputusta
syksyllä taimia hankkiessani kokemukseni aivan päinvastaista...............
paras palvelu!
paras valikoima!
sopivimmat hinnat!
hyvät neuvot istutukseen!
mulla on sentään jotain tietoo kasveistakin, ehkä se helpotti tilannetta, sekä olen asiakaspalvelun asiantuntia ja tiedän miten saa parhaan palvelun.
voi teitä reppanoita.
usein vain on nii et......jos sulla on nenä nippuralla jo liikkeeseen mennessä nii oot aika vaikee asiakas ja sun on helvetin helppo kirjotella palstalle paskaa!!!- hyi hitto
Vittu kun ärsyttää nuo typerät sanonnat. Niin kuluneita että kuinka joku viitsii niitä yhä ladella. Ja mitä helvettiä tässä on kateudella taas tekemistä. Etkö itse osaa muuta kuin olla kateellinen kun tuo piti taas vetää esiin. Mie löydän kyllä muitakin syitä mut kateellinen en ole kellekään.
Miksi muka oletat että asiakas on se nyrpeä. Taidat olle itse se kyseinen hapannaama tai sen tuttu.
- Yrttimummo
En tiiä kuka mutta mulle siellä vastattiin, kun kysyin yhdestä maustekasvista voiko sitä laittaa jäätelöön koristeeksi, että kyllä voi...jos haluaa pilata jäätelönsä
=O
Oli tosi asiaton vastaus ihan asialliseen kysymykseen!- mielikuvitus rajana
voihan siihen laittaa vaikka pas.kaläjän koristeeksi, jos haluaa..
- Viherpeukalo
Mistähän saisi maariankellon alkuja/taimi? Omat kylvökset eivät tunnu onnistuvan.
- Verisukulainen
Onpa värikästä keskustelua, mutta hienoa, että tällaista käydään. Uskon Tirilän Puutarhan ottava kiinni kommentiestanne ja kehittävän palvelua näiden mukaan. Ps. ette varmaa usko, miten vaikea on löytää ammattitaitoisesti pätevä ja samaan aikaan asiakaspalvelua ymmärtävä ammattilainen ;)
- Ellut
olen asioinut jo yhden kerran talven jälkeen puodissa mielestäni sain kaikilta naisilta ihan hyvää palvelua ja johtajalta vielä erittäin hyviä kasvatusvinkkejä
taitaa olla kilpailijoiden aloittama huuhaa ketju
kateus vie kalatkin..............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642