nettisivu ja lopputyö

Mitä mieltä

Mitä mieltä olette.
Tein opinnäytetyönäni uudet nettisivut yritykselle/yhdistykselle ajallaan ja valmiiksi.
Arvosanan olen jo saanut ja valmistunutkin.

Myönnän etten ollut tyytyväinen lopputulokseen, mutta nyt sivusto on kaatunut (aikaa valmistumisesta jo reilu vuosi) hakkeroinnin johdosta ja yritys väittää että minun täytyisi tuo korjata. Rahaa en ole koskaan saanut enkä saa.

Oikeastaan työ oli hieman koulutuksestanikin poikkeava mutta tuli tehtyä että saan edes joskus paperit ulos.

Mielestäni toimitin kaiken materiaalin kyllä koululle mitä vaadittiinkin.

3

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhdistys yrittää

Opinnäytetyönä tehdyn ohjelmiston takuu loppuu siihen päivämäärään, jolloin työ hyväksytään, jos asiasta ei ole kirjallisesti muuta sovittu. Tietysti tekijä voi tämänkin jälkeen korjata ohjelmiston, mutta tästä ja mahdollisesta korvauksesta pitää kyllä erikseen sopia.

• 102

Ei sinulla ole mitään velvollisuutta sivustoa korjata, ellet halua. Maksakoot kunnon korvauksen, jos haluavat kunnon laatua.

• 5675665868

Jaa vika voi olla sinun omassa koodissa jos koodasit sivuston backendin PHP:lla. Siis jos näin niin PHP-koodissasi on jokin bugi, joka mahdollistaa FTP-yhteyden saamisen sivustolle pienillä vippojepoilla ilman että hakkerin tarvitsee yrittää pölliä FTP-tunnareita/salasanoja.

Mutta ei sun asiakkaasi pyynnöistä huolimatta mitään asialle tarvitse tehdä. Näytä nille vaan keskisormee ja persettä ja naura paskasesti päälle ja käske tilaamaan kotisivujen korjaaminen muualta. Netti kun on täynnä tekijöitä ja niitähän voi kilpailuttaa ja kyllä korjauksen joku tekee vain saadaksen yhden kahvipaketin tai vaikka ilmaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe