nettisivu ja lopputyö

Mitä mieltä

Mitä mieltä olette.
Tein opinnäytetyönäni uudet nettisivut yritykselle/yhdistykselle ajallaan ja valmiiksi.
Arvosanan olen jo saanut ja valmistunutkin.

Myönnän etten ollut tyytyväinen lopputulokseen, mutta nyt sivusto on kaatunut (aikaa valmistumisesta jo reilu vuosi) hakkeroinnin johdosta ja yritys väittää että minun täytyisi tuo korjata. Rahaa en ole koskaan saanut enkä saa.

Oikeastaan työ oli hieman koulutuksestanikin poikkeava mutta tuli tehtyä että saan edes joskus paperit ulos.

Mielestäni toimitin kaiken materiaalin kyllä koululle mitä vaadittiinkin.

3

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhdistys yrittää

Opinnäytetyönä tehdyn ohjelmiston takuu loppuu siihen päivämäärään, jolloin työ hyväksytään, jos asiasta ei ole kirjallisesti muuta sovittu. Tietysti tekijä voi tämänkin jälkeen korjata ohjelmiston, mutta tästä ja mahdollisesta korvauksesta pitää kyllä erikseen sopia.

• 102

Ei sinulla ole mitään velvollisuutta sivustoa korjata, ellet halua. Maksakoot kunnon korvauksen, jos haluavat kunnon laatua.

• 5675665868

Jaa vika voi olla sinun omassa koodissa jos koodasit sivuston backendin PHP:lla. Siis jos näin niin PHP-koodissasi on jokin bugi, joka mahdollistaa FTP-yhteyden saamisen sivustolle pienillä vippojepoilla ilman että hakkerin tarvitsee yrittää pölliä FTP-tunnareita/salasanoja.

Mutta ei sun asiakkaasi pyynnöistä huolimatta mitään asialle tarvitse tehdä. Näytä nille vaan keskisormee ja persettä ja naura paskasesti päälle ja käske tilaamaan kotisivujen korjaaminen muualta. Netti kun on täynnä tekijöitä ja niitähän voi kilpailuttaa ja kyllä korjauksen joku tekee vain saadaksen yhden kahvipaketin tai vaikka ilmaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe