Telttamatkalle Somaliaan.

Pusikkomatkaaja

Olen menossa kuukauden päästä Somaliaan. Oisko ketään kaveriksi?
Olen 24v blondi tyttö. AK:t ja muutkin aseet ovat tuttuja, mustavyö Kung Fu:ssa. Ei tarvitse pelätä seurassani.

5

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haglöf

tota noin niin, Kung Fn:n ja AK:t voit vaikka työntää perseesees, mut toi telttailu kyl kiinnostaa.
      Viime kesänä telttailin meidän takapihalla pari kertaa.
      Tuli välillä otettua vähän viinaa pihalla, ja oli ns. lyhyempi matka mennä telttaan sammumaan kuin sisälle taloon. Oli myös helppo laittaa sitten käytön jälkeen koko teltta, oksennuksineen pesukoneeseen.

Olen selvittänyt sen verran tota Somalia hommaa, että siellä on päivällä lämmintä ja yöllä tosi kylmää.
      Jos toimisit patjana ja lämmittäjänä teltassamme niin voisin ehkä harkita sinun kanssa matkustamista Somaliaan, mutta en haluaisi nyt herättää liian suuria toiveita sinussa...

Lupaan kuitenkin harkita asiaa.

• Puisikkomatkaaja

rautalangasta?
        Olen menossa yhteen heimokylään 'suojelusenkeliksi', joten toisenlaista säpinää olisi tiedossa. Tarvitsisin muutaman Tombriderin mukaan.
        Kylän heimopäälikköön voi kyllä luottaa ja 'työvälineet' on jo odottamassa.

• Pusikkomatkaaja

sinulta mä veistän kulkuset pois ja tungen ne sinne minne aurinko ei paista.

• Haglöf
        Pusikkomatkaaja kirjoitti:

sinulta mä veistän kulkuset pois ja tungen ne sinne minne aurinko ei paista.

kestikö sinulla todellakin 50 minuuttia keksiä tuo lause! : D

Onneksi olkoon!!! : )))

Mielestäni voisit veistää aivosi pois, ja laittaa ne myyntiin. Voisit saada niistä rahaa, turhaan kannat niitä kun ovat näköjään sinulla todella vähäisessä käytössä. Laita huuto nettiin, vaikkapa otsikolla, "Uuden veroiset, erittäin vähäisessä käytössä olleet aivot myytävänä!" Lähtöhinta, 1 €

• Kalpeanaama

Blondi.
      Ota mukaasi miinaharava, panssaritorjunta ase ja 50 valkoisista miehistä pestattua palkka armeijaa niin matka voisi onnistuakin. Suosittellisin lentoa ja välineiden kuljetusta paikan päälle suoraan sotalaivasta Cobra helikoptereita käyttäen.
      30 vuotta sitten pärjäsin siellä Sako kiväärini kanssa ja minulla oli tusina "miinanpolkijita" palkattuna jotka kävelivät 50 metriä edellä.
      Hyvää matkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3926
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2320
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1982
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1521
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1172
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1074
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1032
    Aihe