Oldschoolin lopettaja!

Dpw301

Hei, olen päättänyt lopettaa nyt Runescapen. Suunnittelin pitäväni jättimäisen Drop partyn w 301, 31.7.13. Bankkini on N.2b yhteensä, tavaroita joita droppaan ovat seuraavat. Rareja, Infinity kamaa, whippejä, furyjä, Dragon kamaa, Barrows kamaa, God pageja, Clue 3 reward kamaa, 50k cooked sharks, 100k cooked lobsters, 50k cooked swordfish, 12m Air runeja, 30m Fire runei, 10m Water runei, 10m Earth runei, 100k Law runei, 250k Nature runei, 3m chaos runei, 1m Death runei, 125 full rune settii

10

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herux33

      annatko mulle sitten sun ukon kun lopetat nimen ja saliksen tähän tai sähköpostiin [email protected] kun mä pelaisin sitä kun en mä tota runescape 3 ainakaa pelaa vaan runescape 2007 jos vaan saan sen sun 118 levusen

    • Siellänähdään.

      Heheh, miksi pistit sen tännekkin! Annoit eilen kavereillesi jokaiselle 100m cash jotka olivat online. Saat kyllä kertoa mulle missä sitten olet piilossa että saan ees noi 3rd kamat. Vitun mikko. Ainiin, saanko toiselta ukoltasi ne 42m feathers?

    • herux33

      anna mulle sun runescape3 ja runescape 2007 ukkosi jos sulle vaan käy ja lähetä ne sähköpostiin [email protected] koska olen vielä kiinostanut pelamaan molempia koska ne on musta hyviä jos en pelaisi mulla olisi tylsää

      • pera91

        ootko paska? pentu.


    • Thunderprime

      Noni lopulta aiot pitää sen Drop partyn... Sitä tässä on odoteltu jo jonkin aikaa :) kiitos vielä 100m:sta.

    • Voimitviiit

      Siis mitä vittua, onko sun aivot capattu haarukan ja veitsen terään vai mitä vittua? Miks droppaa noita, ja puhuksä ny 2007 scapesta? Miten helvetis ylipäätää siel noi vitusti oot saanu tota tavaraa (jos tää koko juttu ees on totta)
      Sinuna ainaki myisin noi nettiin, sais saatana satasia, jos järkiä vaan päässäs on.
      Tai sitte yksinkertaasesti tää on paska trolli ^ _ ^

    • tervehdysvaan2

      Myisit ne mielummi ja miten helvetis nuin paljon sulla on tavaraa? Jesuksen rune nörtit kaas. Myy nettiin nii saat rahaa ja aika PALJON tollasesta.

    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

    • f2323f23f23

      rspartyhathax.byethost24.com/

    • 4124124214124124124

      rspartyhathax.byethost24.com/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1919
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1440
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1333
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      470
      1034
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      928
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe