Hei, olen päättänyt lopettaa nyt Runescapen. Suunnittelin pitäväni jättimäisen Drop partyn w 301, 31.7.13. Bankkini on N.2b yhteensä, tavaroita joita droppaan ovat seuraavat. Rareja, Infinity kamaa, whippejä, furyjä, Dragon kamaa, Barrows kamaa, God pageja, Clue 3 reward kamaa, 50k cooked sharks, 100k cooked lobsters, 50k cooked swordfish, 12m Air runeja, 30m Fire runei, 10m Water runei, 10m Earth runei, 100k Law runei, 250k Nature runei, 3m chaos runei, 1m Death runei, 125 full rune settii
Oldschoolin lopettaja!
10
141
Vastaukset
- herux33
annatko mulle sitten sun ukon kun lopetat nimen ja saliksen tähän tai sähköpostiin [email protected] kun mä pelaisin sitä kun en mä tota runescape 3 ainakaa pelaa vaan runescape 2007 jos vaan saan sen sun 118 levusen
- Siellänähdään.
Heheh, miksi pistit sen tännekkin! Annoit eilen kavereillesi jokaiselle 100m cash jotka olivat online. Saat kyllä kertoa mulle missä sitten olet piilossa että saan ees noi 3rd kamat. Vitun mikko. Ainiin, saanko toiselta ukoltasi ne 42m feathers?
- herux33
anna mulle sun runescape3 ja runescape 2007 ukkosi jos sulle vaan käy ja lähetä ne sähköpostiin [email protected] koska olen vielä kiinostanut pelamaan molempia koska ne on musta hyviä jos en pelaisi mulla olisi tylsää
- pera91
ootko paska? pentu.
- Thunderprime
Noni lopulta aiot pitää sen Drop partyn... Sitä tässä on odoteltu jo jonkin aikaa :) kiitos vielä 100m:sta.
- Voimitviiit
Siis mitä vittua, onko sun aivot capattu haarukan ja veitsen terään vai mitä vittua? Miks droppaa noita, ja puhuksä ny 2007 scapesta? Miten helvetis ylipäätää siel noi vitusti oot saanu tota tavaraa (jos tää koko juttu ees on totta)
Sinuna ainaki myisin noi nettiin, sais saatana satasia, jos järkiä vaan päässäs on.
Tai sitte yksinkertaasesti tää on paska trolli ^ _ ^ - tervehdysvaan2
Myisit ne mielummi ja miten helvetis nuin paljon sulla on tavaraa? Jesuksen rune nörtit kaas. Myy nettiin nii saat rahaa ja aika PALJON tollasesta.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- f2323f23f23
rspartyhathax.byethost24.com/
- 4124124214124124124
rspartyhathax.byethost24.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038