Kävin Bikeworldissä koeajolla ja olin myytyä miestä ks.laitteeseen. Järkyttävä vääntö/teho ja helppo käsitellä kokoisekseen.
Onko kokemuksia? tyyppivikoja yms.?
Cb1300 -04
5
3377
Vastaukset
- GSXR
Minulla oli noi 2 pyörää vaihtoehtona ja molemmat ajettuani ostin suitsan gsx1400:n. Vääntö on PALJON parempi kuin hondassa kuten kaikki muutkin ominaisuudet...suosittelen koeajamaan. Ei hondakaan huono ole, mutta ainakin minun mielestäni suitsa voittaa hondan joka osa-alueella.
- 1400
mulla oli 3 vaihtoehtoa GSX 1400-CB1300-XJR1300
JAMMU jäi viimeseksi
valitsin gsx 1400
en ole katunut ,kannattaa tutustua.
- 11400eur
koeaja sekin, hinta kohdallaan!!
- Jere
ylivoimaisesti paras on Suzuki GSX1400...koeaja niin et hondasta enää puhukaan!
- Hontamies
Mulla on 04 mallinen cb1300 ja siihen laitettuna lisävarustepaketti.
Takana vaivaiset 6000 km huonon kesän takia, mutta:
Hyviä puolia:
- Moottori toimii moitteettomasti, jouheaa voimaa
- Kiristin jouset kireämmälle ja ajotuntuma mutkatiellä erinomainen
- kelpaa myös pienellä katteella matka-ajoon nimismiehen nopeuksilla, kävin Lapissa elokuussa
- kaupungissa helppo pyöritettävä
- ajoasento ei väsytä edes pitkässä ajossa
Huomautettavaa:
- Vaihteita saisi olla 6. pykälä matka-ajoa varten
- runko töyssyissä hiukan pehmeänoloinen, mutta ominaista kaikille tämän tyyppisille pyörille
Arvosanana 8,5 pistettä(10 max.)
Mä voisin luopua omastani, kiinostaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3792443IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk651880- 1541443
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131277Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021211Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48955- 90884
- 71852
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43835- 28833