Kävin Bikeworldissä koeajolla ja olin myytyä miestä ks.laitteeseen. Järkyttävä vääntö/teho ja helppo käsitellä kokoisekseen.
Onko kokemuksia? tyyppivikoja yms.?
Cb1300 -04
5
3164
Vastaukset
- GSXR
Minulla oli noi 2 pyörää vaihtoehtona ja molemmat ajettuani ostin suitsan gsx1400:n. Vääntö on PALJON parempi kuin hondassa kuten kaikki muutkin ominaisuudet...suosittelen koeajamaan. Ei hondakaan huono ole, mutta ainakin minun mielestäni suitsa voittaa hondan joka osa-alueella.
- 1400
mulla oli 3 vaihtoehtoa GSX 1400-CB1300-XJR1300
JAMMU jäi viimeseksi
valitsin gsx 1400
en ole katunut ,kannattaa tutustua.
- 11400eur
koeaja sekin, hinta kohdallaan!!
- Jere
ylivoimaisesti paras on Suzuki GSX1400...koeaja niin et hondasta enää puhukaan!
- Hontamies
Mulla on 04 mallinen cb1300 ja siihen laitettuna lisävarustepaketti.
Takana vaivaiset 6000 km huonon kesän takia, mutta:
Hyviä puolia:
- Moottori toimii moitteettomasti, jouheaa voimaa
- Kiristin jouset kireämmälle ja ajotuntuma mutkatiellä erinomainen
- kelpaa myös pienellä katteella matka-ajoon nimismiehen nopeuksilla, kävin Lapissa elokuussa
- kaupungissa helppo pyöritettävä
- ajoasento ei väsytä edes pitkässä ajossa
Huomautettavaa:
- Vaihteita saisi olla 6. pykälä matka-ajoa varten
- runko töyssyissä hiukan pehmeänoloinen, mutta ominaista kaikille tämän tyyppisille pyörille
Arvosanana 8,5 pistettä(10 max.)
Mä voisin luopua omastani, kiinostaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3521397- 741375
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3061137Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461067Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231884Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30879vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40825Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42794