Haluisin "häksätä" pouhuni lisää rahaa mutta en saa ladattuu noit juttui netist. Versio on 1.3.16... Eli mites sen sais "häksättyä"??? Ja jos ootte sitä mieltä et oon joku idiootti ku haluun hakkeroida ni olkaa sitä mieltä mut kertokaa!!!
Pou hakkerointi androidilla
15
703
Vastaukset
- eetu2
en minäkään mutta et ole idiootti
- Hacker
Mä harrastan tota kännykkäpeleihin hack:ejen tekoa ja voin sanoa että pou:n "häkkääminen" on helpompaa kuin syöminen. En nyt rupea ohjeita pistämään mutta kun minä loin oman pou hack:uni siihen meni 2m.
- PDB hoitaa homman
Jos et osaa tehä hacksejä ni...katoppa youtubesta Paolo Di Bello :n kanava. Sieltä löytyy muistakin hacksejä. Ne linkit löytyy videon kuvauksesta.
- xDD hack
mulla hacksatty pou
- tietämätön
Miten pystyy koodata poun ku ois aika leuhka sanoa et on häksätty pou nii kertokaa
- ILoveMyPou
miten pouhun saa nopeemmin leveleitä??
- yygjjbc
Järkevä vastaus
- Geometry Dash
Miten Geometry Dash kokoversion saahäkättyy☺
- Asiamiäs
Ei sitä tarvii häkätä.lataa vaa laittomasti netistä
- an0nyymi
te olette sitten kaikki aivan vitun jonneja.... t:an0nyy^^i
rootattu puhelin olisi tässä asiassa ihan suotuisa teille, freedom , lucky patcher, opetelkaa ! :D
voin lähettää teille patchatyn poun linkin jos haluatte xD iha paska ja menee 12sekuntia ansiosta 4 ydin 1.8ghz exynos8 pohjaa sijautuva prossu ;) - Sipulit
https://youtu.be/m_wPrRC2y9
Tuosta. - Ömappi
Ladatkaa lucky patcher ja kattokaa joku video juutuupista
Joka löytyy jaulla kuinka hack mikä vaan peli - FwT
Lataa lucky patcher ja opettele käyttää sitä
- FwT
Tai lataa gamegem
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1832570Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki312415Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from582129- 1082073
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702034Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402030Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la631384- 1251205
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241107- 55968