Haluisin "häksätä" pouhuni lisää rahaa mutta en saa ladattuu noit juttui netist. Versio on 1.3.16... Eli mites sen sais "häksättyä"??? Ja jos ootte sitä mieltä et oon joku idiootti ku haluun hakkeroida ni olkaa sitä mieltä mut kertokaa!!!
Pou hakkerointi androidilla
15
623
Vastaukset
- eetu2
en minäkään mutta et ole idiootti
- Hacker
Mä harrastan tota kännykkäpeleihin hack:ejen tekoa ja voin sanoa että pou:n "häkkääminen" on helpompaa kuin syöminen. En nyt rupea ohjeita pistämään mutta kun minä loin oman pou hack:uni siihen meni 2m.
- PDB hoitaa homman
Jos et osaa tehä hacksejä ni...katoppa youtubesta Paolo Di Bello :n kanava. Sieltä löytyy muistakin hacksejä. Ne linkit löytyy videon kuvauksesta.
- xDD hack
mulla hacksatty pou
- tietämätön
Miten pystyy koodata poun ku ois aika leuhka sanoa et on häksätty pou nii kertokaa
- ILoveMyPou
miten pouhun saa nopeemmin leveleitä??
- yygjjbc
Järkevä vastaus
- Geometry Dash
Miten Geometry Dash kokoversion saahäkättyy☺
- Asiamiäs
Ei sitä tarvii häkätä.lataa vaa laittomasti netistä
- an0nyymi
te olette sitten kaikki aivan vitun jonneja.... t:an0nyy^^i
rootattu puhelin olisi tässä asiassa ihan suotuisa teille, freedom , lucky patcher, opetelkaa ! :D
voin lähettää teille patchatyn poun linkin jos haluatte xD iha paska ja menee 12sekuntia ansiosta 4 ydin 1.8ghz exynos8 pohjaa sijautuva prossu ;) - Sipulit
https://youtu.be/m_wPrRC2y9
Tuosta. - Ömappi
Ladatkaa lucky patcher ja kattokaa joku video juutuupista
Joka löytyy jaulla kuinka hack mikä vaan peli - FwT
Lataa lucky patcher ja opettele käyttää sitä
- FwT
Tai lataa gamegem
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086