Haluisin "häksätä" pouhuni lisää rahaa mutta en saa ladattuu noit juttui netist. Versio on 1.3.16... Eli mites sen sais "häksättyä"??? Ja jos ootte sitä mieltä et oon joku idiootti ku haluun hakkeroida ni olkaa sitä mieltä mut kertokaa!!!
Pou hakkerointi androidilla
15
834
Vastaukset
- eetu2
en minäkään mutta et ole idiootti
- Hacker
Mä harrastan tota kännykkäpeleihin hack:ejen tekoa ja voin sanoa että pou:n "häkkääminen" on helpompaa kuin syöminen. En nyt rupea ohjeita pistämään mutta kun minä loin oman pou hack:uni siihen meni 2m.
- PDB hoitaa homman
Jos et osaa tehä hacksejä ni...katoppa youtubesta Paolo Di Bello :n kanava. Sieltä löytyy muistakin hacksejä. Ne linkit löytyy videon kuvauksesta.
- xDD hack
mulla hacksatty pou
- tietämätön
Miten pystyy koodata poun ku ois aika leuhka sanoa et on häksätty pou nii kertokaa
- ILoveMyPou
miten pouhun saa nopeemmin leveleitä??
- yygjjbc
Järkevä vastaus
- Geometry Dash
Miten Geometry Dash kokoversion saahäkättyy☺
- Asiamiäs
Ei sitä tarvii häkätä.lataa vaa laittomasti netistä
- an0nyymi
te olette sitten kaikki aivan vitun jonneja.... t:an0nyy^^i
rootattu puhelin olisi tässä asiassa ihan suotuisa teille, freedom , lucky patcher, opetelkaa ! :D
voin lähettää teille patchatyn poun linkin jos haluatte xD iha paska ja menee 12sekuntia ansiosta 4 ydin 1.8ghz exynos8 pohjaa sijautuva prossu ;) - Sipulit
https://youtu.be/m_wPrRC2y9
Tuosta. - Ömappi
Ladatkaa lucky patcher ja kattokaa joku video juutuupista
Joka löytyy jaulla kuinka hack mikä vaan peli - FwT
Lataa lucky patcher ja opettele käyttää sitä
- FwT
Tai lataa gamegem
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141379Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2061343Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1451189Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134959
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73923Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66857Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776