Pou hakkerointi androidilla

Haluisin "häksätä" pouhuni lisää rahaa mutta en saa ladattuu noit juttui netist. Versio on 1.3.16... Eli mites sen sais "häksättyä"??? Ja jos ootte sitä mieltä et oon joku idiootti ku haluun hakkeroida ni olkaa sitä mieltä mut kertokaa!!!
15855
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

en minäkään mutta et ole idiootti

Äänestä

Mä harrastan tota kännykkäpeleihin hack:ejen tekoa ja voin sanoa että pou:n "häkkääminen" on helpompaa kuin syöminen. En nyt rupea ohjeita pistämään mutta kun minä loin oman pou hack:uni siihen meni 2m.

Äänestä

Jos et osaa tehä hacksejä ni...katoppa youtubesta Paolo Di Bello :n kanava. Sieltä löytyy muistakin hacksejä. Ne linkit löytyy videon kuvauksesta.

Äänestä

mulla hacksatty pou

Äänestä
  • Miten pystyy koodata poun ku ois aika leuhka sanoa et on häksätty pou nii kertokaa

Äänestä

miten pouhun saa nopeemmin leveleitä??

Äänestä

Järkevä vastaus

Äänestä

Miten Geometry Dash kokoversion saahäkättyy☺

Äänestä
  • Ei sitä tarvii häkätä.lataa vaa laittomasti netistä

Äänestä

te olette sitten kaikki aivan vitun jonneja.... t:an0nyy^^i

rootattu puhelin olisi tässä asiassa ihan suotuisa teille, freedom , lucky patcher, opetelkaa ! :D

voin lähettää teille patchatyn poun linkin jos haluatte xD iha paska ja menee 12sekuntia ansiosta 4 ydin 1.8ghz exynos8 pohjaa sijautuva prossu ;)

Äänestä

Ladatkaa lucky patcher ja kattokaa joku video juutuupista
Joka löytyy jaulla kuinka hack mikä vaan peli

Äänestä

Lataa lucky patcher ja opettele käyttää sitä

Äänestä

Tai lataa gamegem

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Häksäri kirjoitti:

Haluisin "häksätä" pouhuni lisää rahaa mutta en saa ladattuu noit juttui netist. Versio on 1.3.16... Eli mites sen sais "häksättyä"??? Ja jos ootte sitä mieltä et oon joku idiootti ku haluun hakkeroida ni olkaa sitä mieltä mut kertokaa!!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu