Halutaan vuokrata hyvä yksiö tms kakkosasunnoksi Vantaa-Kerava-lähiseutu, mielellään 1.krs tai hissitalo, toistaiseksi, lyhyemmätkin ajat käy, esim.1-2 kk (ei useiden kk:n määräaikaisia). Vaikka heti elokuun alusta. Ei takuuvuokria, vuokra max 600€, autopaikka tai tilaa autolle.
Aviopari, siisti, luotettava, täysraitis, ei lemmikkejä.
Molemmilla vakituinen työ. Talous kunnossa.
Tarvitsemme työpaikkakunnalta asunnon, koti kauempana.
Remonttitaitoinen, pienet remontit sovittavissa.
Putkiremontin ajalle emme halua vuokrata!
Etsitään yksiötä Vantaalta
hyvät vuokralaiset
1
121
Vastaukset
- ristotyrvainen
Terve, joko yksiö on löytynyt? No, joka tapauksessa minulla vapautuu 31,5 neliön hyvä kuntoinen yksiö lokakuun lopussa Keravan Kannistossa Kääpäkatu 4. Vuokra on 570€/kk plus vesi kulutuksen mukaan ja kaapelitv maksu pari euroa per kk. Parin kuukauden vuokratakuutalletuksen ja kotivakuutuksen kyllä edellytän.
terv Risto Tyrväinen 040 705 1841
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473362
- 1013259
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322414- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️181841- 201776
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51659- 1821658