Tietäiskö kukaan hyvää hääpaikkaa Turussa tai lähistöllä 150 hengelle, johon saisi tuoda omat juomat ja ruuat? Auttakaa siskoa! Missä itse piditte häänne Turun seudulla?
Hääpaikka Turussa?
10
2053
Vastaukset
- Bestman
Kaverin häät vietettiin Ruskotalolla.
Olin Best-man.
No kuitenkin paikka oli helvetin hyvä juuri 150-200 hengen juhlille.- badwoman
huhko talo on paras sielt saa roskis ruokaa ilmaiseksi
- KPy
Honkapirttiä ainakin vuokrataan, koska olen ollut siellä joskus partioalisten joulujuhlissa. Saattaisi hyvinkin mahtua 150 henkeä yhteen tilaan. Sitten kannattaa vilkaista "omat sidosryhmät", eli urheiluseuroilla, nuorisoseuroilla, ylioppilaskunilla ja ammattiyhdistyksillä on juhlahuoneistoja, jotka ovat jäsenistölle usein hyvin edullisia.
- ruissalon honkapirtti
KPy kirjoitti:
Honkapirttiä ainakin vuokrataan, koska olen ollut siellä joskus partioalisten joulujuhlissa. Saattaisi hyvinkin mahtua 150 henkeä yhteen tilaan. Sitten kannattaa vilkaista "omat sidosryhmät", eli urheiluseuroilla, nuorisoseuroilla, ylioppilaskunilla ja ammattiyhdistyksillä on juhlahuoneistoja, jotka ovat jäsenistölle usein hyvin edullisia.
meille vain syömään meillä on seisovapöytä aina seisomassa etenkin silloin kun on naisia
- joo-o
jos haluaa viettää häät kliinisessä laitosympäristössä.
- Mikki
KPy kirjoitti:
Honkapirtti on raittiusyhdistyksen paikka, joten alkoholia ei saa viedä sisälle. Olen kuullut, että jossain häissä on ollut pihalla erillinen juomateltta. Muuten Honkapirtti on kyllä mukava paikka.
Jotain mahdollisia paikkoja voisivat jo tähän mennessä mainittujen lisäksi olla esim. Kansanpuiston tanssisali, Ilmaristen tanssisali, Kavalton tila, VPK:n talo, Hirvilampi Kakskerrassa...Varmasti monia muitakin löytyy, mutta tässä muutama.
- Tois pualt jokke
Turun linna on upea ympäristö häille. Kirkko ja jatkopaikka saman katon alla.Paikan muistavat häävieraat ikuisesti.
- Vieras
VPK:n talo on aivan mahtava paikka ja sinne saa viedä ruoat ja juomat itse.
- Sulhanen05
Hääpaikkojen varauksella ainakin ENSI KESÄKSI alkaa olla TODELLA KIIRE!!! Itse oltiin liikkeellä viime heinäkuussa, ja silloinkin moni paikka myi jo "eioota"...
Vaihtoehtoisia paikkoja oli mm. Ruskotalo, Ilmaristen "tanssilava", Pikku-Pukki, Pursiseura, Liedon Lujala, Hirvilampi Hirvensalossa...onhan näitä. Päädyttiin kuitenkin Piikkiössä sijaitsevaan Kavalton tilaan...
Ensi kesäksi saattaa vaan nyt jo olla SUURIA VAIKEUKSIA löytää juhlapaikkaa..kirkosta nyt puhumattakaan... - Ellani
Meidän hääpaikka oli Kappelinranta Paraisilla. Melko uusi paikka, ihana yhtenäinen tila isollekin porukalle. Kannattaa käydä katsomassa nettisivuilla www.kappelinranta.fi ja FB-sivuilla (Juhlakartano Kappelinranta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003414938- 162266
- 1942119
- 1071496
- 811417
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2959Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776