Ei saa bensaa

Bensa vittu

Joo eli crossi ei saa bensaa ja onko kaasarissa vai pytyssä? vai onko pytyllä (sylinteri) vaikutusta bensan saantiin? Vaikka kuinka polkee ja imu päällä ni tulppa aina kuiva..

8

1764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carppe

Kaasuttimen suutin tukossa

• carppe

Jos sylinteri väljä,ei ime kaasarista bensaa kunnolla,männässä ohivirtauksia.

• niin234
        carppe kirjoitti:

joo sitä ollaan aateltukki et siinä saattaa olla ku kaasari iha toimii kunnolla

• ..............
        carppe kirjoitti:

Saa muuten olla todella väljä jos ei imua tuon vertaa ole. Jos imu puuttuu noin totaalisesti, on syynä todennäköisesti reikä männän päässä tai katkenneet männänrenkaat. Tai kaikkein todennäköisimmin tukossa oleva kaasarin suutin.

• 123421
        .............. kirjoitti:

Saa muuten olla todella väljä jos ei imua tuon vertaa ole. Jos imu puuttuu noin totaalisesti, on syynä todennäköisesti reikä männän päässä tai katkenneet männänrenkaat. Tai kaikkein todennäköisimmin tukossa oleva kaasarin suutin.

Mäntä justiinsa uusittu ihan uusi ei yhtään ajettu, kyllä olen tietämätön missä se suutin sijaitsee ja minkä näköne ja miten sen saa sillee et se ei oo enää tukossa:D?

• ..............
        123421 kirjoitti:

Mäntä justiinsa uusittu ihan uusi ei yhtään ajettu, kyllä olen tietämätön missä se suutin sijaitsee ja minkä näköne ja miten sen saa sillee et se ei oo enää tukossa:D?

Muutaman kohdan tarkistuslista (ei ole vittuilua, vaan ihan asiaa, usein on ihan yksinkertaisista asioista nämä "viat" löytyneet):

1. Onko tankissa bensaa?
        2. Onko hana auki?
        3. Onko hana tukossa?
        4. Onko bensaletku tukossa?
        5. Jos letkussa on suodatin, onko se tukossa?
        6. Onko kaasarin koho jumissa?
        7. Onko kohon neulaventtiili tukossa/jumissa?
        8. Onko kaasarissa muuten jotain moskaa?
        9. Onko suutin tukossa?
        10. Onko luistin neula varmasti paikoillaan luistissa?
        11. Onko kaasarin sylinteriin / lohkoon yhdistävä imukaula ehjä ja tiukasti kiinni molemmista päistään?

• qwweq

Joo oon tsekannu kaikki ja kunnossa on, imupäällä hana hauki polkee ja vaikka kaasun pohjaa laittaa silloha se pitäs saaha lisää bensaa ni kahto tulppaa ni joka kerta on kuiva, ja muutenki tuntuu tosi "löysältä" polkasta että niinku tyhjää polkisi, paljon väljempi ku joku 6kk sitten, ja uus mäntäsarja siin.

• enosaakirjottaa

hana auki tietenkin :D.. ei hauki..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3976
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1364
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1296
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1185
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1031
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      914
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      901
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      892
    Aihe