Heips! Onko kellään kyseistä lelua ja jos on, niin onko ollut ongelmia kameran kanssa? Omani ei kuvaa millään ilveellä, muistikortille kamera luo kansiot mutta ei tallenna mitään muuta. Ohjaimen napeista ei näennäisesti tapahdu mitään, näytöllä vilahtaa "function" ja kamerassa palaa vihreä valo mutta se pirulainen ei tallenna mitään. Mailia on laitettu liikkeeseen mutta toistaiseksi ei vastausta.
Toy 181 Quad Kameralla
4
358
Vastaukset
- kopteritonkivoja
Moi. Mulla on samainen härpäke. Olen saanut kuvaa muistikortille, mutta nappuloiden toiminta on epäloogista. Ohjeimen oikean peukalon kohdalla on napit vasen, ylöspäin, oikea, ja alas. Ylimmästä napista toimii video ja alimmasta yksittäinen kyva, Muista napeista painessa vilahtaa "näytöllä" teksti function. Liittyiskö nämä sitten kopterin emolevyllä oleviin tyhjiin liittimiin, missä toisessa ainakin lukee missile.
Vaikka olenkin saanut kuvaa aikaisksi, tapahtuu kuvaus aivan randomilla. Ikinä ei tiedä onko kamera päällä vai ei. Varsin ikävää jos kävis jossain kuvaamassa jotain "tärkeää" ja palaisi kotiin tyhjän kortin kanssa.
Jos saat tähän jotain vastausta, niin olisi mainiota jos sen tänne huikkaisit. - toy 180
Hei, tietääkö joku mistä kyseiseen laitteeseen saa varaosia? tuli 100m maahan...
rcq.fi. Kuinka sait sen rikki? Itellä tullut myös alas samoista korkeuksista eikä mitn vahinkoa, ja olen myös törmännyt talon kattoon täydestä vauhdista ja vain jalasten yksi muovinen pidike irtosi.
- Kyosho4ever
ero.sennin kirjoitti:
rcq.fi. Kuinka sait sen rikki? Itellä tullut myös alas samoista korkeuksista eikä mitn vahinkoa, ja olen myös törmännyt talon kattoon täydestä vauhdista ja vain jalasten yksi muovinen pidike irtosi.
Ihan vinkkinä, että rcq sivulta rahat menee Ruotsiin. Sivuston omistaa sama taho (Kyosho Sweden), joka omistaa myös kaikki Suomen Kyoshon ketjuliikkeet pois lukien Jyväskylän toimipisteen, joka on yksityinen.
www.rcjyvaskyla.fi toimittaa kans noita varaosia ja on oikeasti suomalainen liike ja yrittäjä.
P.s. Katsoin muuten vielä noita postikuluja niin rcqlla minimi toimitusmaksu on 6,90e ja jyväskylässä 1,95. Hieman vedättää ruotsinpoika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482