Heips! Onko kellään kyseistä lelua ja jos on, niin onko ollut ongelmia kameran kanssa? Omani ei kuvaa millään ilveellä, muistikortille kamera luo kansiot mutta ei tallenna mitään muuta. Ohjaimen napeista ei näennäisesti tapahdu mitään, näytöllä vilahtaa "function" ja kamerassa palaa vihreä valo mutta se pirulainen ei tallenna mitään. Mailia on laitettu liikkeeseen mutta toistaiseksi ei vastausta.
Toy 181 Quad Kameralla
4
271
Vastaukset
- kopteritonkivoja
Moi. Mulla on samainen härpäke. Olen saanut kuvaa muistikortille, mutta nappuloiden toiminta on epäloogista. Ohjeimen oikean peukalon kohdalla on napit vasen, ylöspäin, oikea, ja alas. Ylimmästä napista toimii video ja alimmasta yksittäinen kyva, Muista napeista painessa vilahtaa "näytöllä" teksti function. Liittyiskö nämä sitten kopterin emolevyllä oleviin tyhjiin liittimiin, missä toisessa ainakin lukee missile.
Vaikka olenkin saanut kuvaa aikaisksi, tapahtuu kuvaus aivan randomilla. Ikinä ei tiedä onko kamera päällä vai ei. Varsin ikävää jos kävis jossain kuvaamassa jotain "tärkeää" ja palaisi kotiin tyhjän kortin kanssa.
Jos saat tähän jotain vastausta, niin olisi mainiota jos sen tänne huikkaisit. - toy 180
Hei, tietääkö joku mistä kyseiseen laitteeseen saa varaosia? tuli 100m maahan...
rcq.fi. Kuinka sait sen rikki? Itellä tullut myös alas samoista korkeuksista eikä mitn vahinkoa, ja olen myös törmännyt talon kattoon täydestä vauhdista ja vain jalasten yksi muovinen pidike irtosi.
- Kyosho4ever
ero.sennin kirjoitti:
rcq.fi. Kuinka sait sen rikki? Itellä tullut myös alas samoista korkeuksista eikä mitn vahinkoa, ja olen myös törmännyt talon kattoon täydestä vauhdista ja vain jalasten yksi muovinen pidike irtosi.
Ihan vinkkinä, että rcq sivulta rahat menee Ruotsiin. Sivuston omistaa sama taho (Kyosho Sweden), joka omistaa myös kaikki Suomen Kyoshon ketjuliikkeet pois lukien Jyväskylän toimipisteen, joka on yksityinen.
www.rcjyvaskyla.fi toimittaa kans noita varaosia ja on oikeasti suomalainen liike ja yrittäjä.
P.s. Katsoin muuten vielä noita postikuluja niin rcqlla minimi toimitusmaksu on 6,90e ja jyväskylässä 1,95. Hieman vedättää ruotsinpoika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067