Miten videokuvan voi pyäsyttää?? (Canon EOS 1100D)

Miten Ihmeessä?

Siis miten sen voi pysäyttää, ja jatkaa niin että se tulee samaan videoon?
Oon yrittäny kaikkee mut se ei vaan onnistu!!

Kiitos jo etukäteen! :)

6

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Canonisti minäkin

Nyt en ihan ymmärrä kysymystä. Jos tarkoitat sellaista pysäytystä, jossa kuvaan "ilmestyy" uusi kohde kuin tyhjästä, niin vakaalla jalustalla ja "leikkauspöydällä".

Muutenkin pitää erottaa, mitä tehdään kameralla ja mitä tehdään jälkikäsittelyssä. Sen vähän, mitä kuvaan videota, käsittelen iMovie ohjelmalla. Se on aloittelijalle ja/tai vähän videokuvaavalle hyvä valinta.

• Miten Ihmeessä?

Siis tarkoitan sitä että mistä napista(?) pitää painaa, että se niinku pysäyttää sen kuvaamisen. Ja sitten pystyy jatkamaan sitä videokuvaamista ja se tulee samaan videoon.. Että ei tarvitsisi yhdistää niitä videoita millään ohjelmalla.

• ofuyuq
        Miten Ihmeessä? kirjoitti:

Siis tarkoitan sitä että mistä napista(?) pitää painaa, että se niinku pysäyttää sen kuvaamisen. Ja sitten pystyy jatkamaan sitä videokuvaamista ja se tulee samaan videoon.. Että ei tarvitsisi yhdistää niitä videoita millään ohjelmalla.

"...mistä napista(?) pitää painaa..."

Vastaus: Ei mistään. Ei ole olemassa sellaista nappia.
        Joka kerran kun käynnistät videon siitä tulee uusi otos, eli uusi tiedosto. Videonkäsittelyohjelmalla ne sitten yhdistetään samaan pötkyyn ja turhat palat leikataan pois.

• Canon 1100

Kyllä se pysähtyy, kun ottaa akun pois.
      Kannattaa käyttää pieniä kortteja, niin se kamera pysähtyy kortin loputtua.
      Ei tarvitse aina leikkiä sen akun kanssa.

• kuvaajakuvaa

Kannattaa hankkia videokuvaukseen sopiva kamera (niissä on myös kaipaamasi pause -toiminto) koska noilla järkkäreillä kuvataan yleensä still-kuvaa...

Kamera ja videokamera OVAT eri asia.

• Pokkajärkkä

Ei se onnistu siinä. Ei se onnistu monissa pokkareissa tai kännyköissäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe