Eli oon 13w tyttö. Oon vähä vajaa 160cm pitkä ja painan n. 50kg. Ja nyt rehellisiä vastauksia. Oonko läski?
Mut no joo sitte asiaan, eli mun bestis vihjailee koko ajan, et oon läski. Esim. " Mä voin syödä tän munkin, ku sä et tätä rasvaa tarvii". Ja muutenki ku ollaan esim koulus, nii se on tosi kauhee mua kohtaa, esim kertoo must jotai juttui tai dissaa, tai jos vaik mokaan jossai, nii se on ekan nauramas. Nykyään se ei tee sitä enää nii paljoo, mut silti.
Ja nyt jos joku ihmettelee, et miks oon sen bestis, nii se johtuu varmaa siitä, et meil on samanlaiset elämäntilanteet ja ymmäretää toisiamme. Ja yleensä meil on hauskaa ku ollaan kahestaa. Se on mulle vähä niinku sisko.
Mitä te tekisitte?
Kaveri vihjailee, et oon läski
8
207
Vastaukset
- etoo2
Et oo todellakaan oo läski! Ja voit sanoa sille sun bestikselle et se vihjailu ja dissaaminen ei tunnu kivalta.
- 13w
Oon sanonu...
- .......
eiköhän tollasen kaverin ja sen jutut voi jättää ihan huomiotta. Löydät parempaaki seuraa olet ihan normaalin mitoissa, elä huoli:)
- Don't care
Älä tyttö huoli :) Olet normaalin sinun ikäisesi painoinen, äläkä stressaa turhaan kavereidesi mollaamisesta. "Toisesta korvasta sisään,ja toisesta ulos."
- 13w
Juu, no tähä asti se on ollu mun ainut hyvä kaveri, mut nyt ku vaihan kouluu nii toivon et saan lisää kavereita ja voin kuitenki olla sen kaa väleis, mut en nii hyvis väleis ku nyt... Ja kiva kuulla, että oon normi painonen :)
- black_hawk1
Mä oon 12 ja painan 51 kg.
- diktaattor1
black_hawk1 lopeta se energiajuomien juominen
- Anonyymi
Oot aika läski
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417