Hei!
Olen päättänyt että armeijaan en mene, enkä sivariinkaan. Haluan vapautuksen ja olen jo pitkän aikaa tietoisesti kerännyt ylipainoa jotta voisin tällä verukkeella välttää armeijan. Olen 173 cm pitkä ja painoa on tällä hetkellä 124 kg. Lähtöpainoni oli n. 80 kiloa, joten tämäkin on kyllä työstä käynyt, uskokaa pois.
Mutta tietääkö joku tarkempia painorajoja, joilla ainakin varmasti onnistuisi painon perusteella intin välttämään?
Kiitos asiallisista vastauksista.
Ylipainolla vapautus armeijasta?
7
188
Vastaukset
- RoutaAskel
Aika säälittävää, jos suoraan sanotaan.
- Routaa aivoissa?
Säälittävää on tosiaan olla orjana päivääkään. Vain tyhmä aivopesty saamaton sontaläjä suostuu orjaksi.
- dsgae44
Kun bmi on yli 30 saa lykkäystä ja pari vuotta käy hakeen lykkäykset niin lopulta saat vapautuksen.
- Never
Minulla on jo päälle 40, joten periaatteessa ei tarvitse enää siis lihoa lisää vai? Loistavaa, rupesi käymäänkin jo vähän kukkaron päälle :)
- yessa2
bmi yli 30 JA HUONO KUNTO JA TOIMINTKYKY
Se riippuu mitä lääkäri päättää saattaa olla että saat kuntoutusta ja sitten uusiksi tarkastukset ja kutsunnat.
- hetero555
Homo sivarit pitäs pistää jollekin keskitysleireille vähän oppimaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1184481Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693264"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043144Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392591Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282292- 1071553
- 491086
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3141030- 49832
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin53647