Onko kellään tietoa Jarno Jokisen elämäntilanteesta nykyään? :) Kiinnostaisi tietää.
Hän näytteli mm. Kyllä isä osaa -sarjassa sitä poikaa Jussia.
Olen yrittänyt googlettamalla hakea tietoa, mutta ei ole tärpännyt.
Jarno Jokinen
6
13235
Vastaukset
- Missä Jarno
En ole nähnyt jarnoa muualla kuin kyllä isä osaa sarjassa. Siskonsa Maiju Jokisen olen nähnyt jossain muussakin sarjassa.
- ....................
Tarkkiksessa näytteli Villeä 80-luvun puolella.
- jarno4
ei ole Maiju mun sisko ;)
- mcnqf
Maiju Jokisen facebook kavereissa on yksi Jarno Jokinen , voi olla mahdollisesti kyseessä oleva.
- tournament
Eivät ole Jarno ja Maiju Jokinen sisaruksia. Jarnon isä on Ahti Jokinen ja Maijun äiti Tuija Ernamo, mutta isä ei Ahti.
- 13+4
Tuosta linkistä selviää, että Jarno Jokinen on ammatikseen toiminut tietotekniikan alalla, mutta näytteleminenkin vielä jatkuu.
http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/237667-ysariklassikon-tahti-palasi-nayttelijaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241