Mitä tytöt katsoo ekana pojissa?

Tytöt HUOMIO

Elikkäs halluisin tietää mitkä asiat tytöt katsoo heti ensiksi, esim: Kasvot, onko laiha vai läski,vaatteet..?

65

2926

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä

      inhimilli syyttä.

      • 1+5

        Joku 8-vuotias päässy salaa Suomi24:seen. "inhimilli syyttä" :D


      • AlexDeLarge

        Mä rakastan sua


    • joujoujoujoujou

      Naamaa ja onko se pitenpi ku ite

      • LOLOLOLOLLOLOLOL

        Silmii (siniset ois kivat), sit ettei oo ylipainoinen sohvaperuna ja sit tietenki luonnetta.

        Ku oppii tuntemaan pojan ja huomaa millane luonne sil o, sitä pienempi ulkonäön merkitys on.


      • romantikko ikuisesti
        LOLOLOLOLLOLOLOL kirjoitti:

        Silmii (siniset ois kivat), sit ettei oo ylipainoinen sohvaperuna ja sit tietenki luonnetta.

        Ku oppii tuntemaan pojan ja huomaa millane luonne sil o, sitä pienempi ulkonäön merkitys on.

        Mä katon ensimmäisenä yleistä siisteyttä (ettei ole puolessa perseessä farkut ja suihkussa käyty viikko sitten, vaan sellainen omaperäinen mutta rento ja siisti tyyli), puhetapa ja sanat joita käyttää. Jos poika osaa puhua ilman jatkuvaa kirosanojen viljelyä ja osaa puhua ns. monipuolisesti, erillaisia sanoja käyttäen. Ja tietenkin se kasvojen ilme. Jotenkin tietynlainen ilme hurmaa ensimmäisenä, sellainen ystävällinen, määrätietoinen mutta utelias ♥

        Luonne tärkein ofc, mutta nämä tekevät vaikutuksen ensimmäisenä, sellaisen fiiliksen että tähän on pakko tutustua (:


      • 50cm.kyrpä
        LOLOLOLOLLOLOLOL kirjoitti:

        Silmii (siniset ois kivat), sit ettei oo ylipainoinen sohvaperuna ja sit tietenki luonnetta.

        Ku oppii tuntemaan pojan ja huomaa millane luonne sil o, sitä pienempi ulkonäön merkitys on.

        Mulla on siniset silmät, pannaanko?


      • Anonyymi
        romantikko ikuisesti kirjoitti:

        Mä katon ensimmäisenä yleistä siisteyttä (ettei ole puolessa perseessä farkut ja suihkussa käyty viikko sitten, vaan sellainen omaperäinen mutta rento ja siisti tyyli), puhetapa ja sanat joita käyttää. Jos poika osaa puhua ilman jatkuvaa kirosanojen viljelyä ja osaa puhua ns. monipuolisesti, erillaisia sanoja käyttäen. Ja tietenkin se kasvojen ilme. Jotenkin tietynlainen ilme hurmaa ensimmäisenä, sellainen ystävällinen, määrätietoinen mutta utelias ♥

        Luonne tärkein ofc, mutta nämä tekevät vaikutuksen ensimmäisenä, sellaisen fiiliksen että tähän on pakko tutustua (:

        Katson naamaa, miten pitkä on. Ei saa olla ihan niin pitkä kun lehmällä.


    • tyttö 17 v.

      no ite katon ensin pullottaako farkuis ;)

    • ...

      kengät ja vaatteet

      • Ninnisiili

        No et se ei oo läski ja kasvot!


      • MeisseliLeka

        Vittu kengät!?


    • katkoviiva

      No eka olemus, hyvä ryhti ja iloinen olemus antaa hyvän kuvan. Sit tyyli, kasvot, pituus ja vartalon malli yhtä aikaa. Sit saatan kattoo kasvoja ja vaatteita tarkemmin, tyylitaju antaa myös itsestään huolehtivan kuvan.

    • Juujuujoojoo

      Kasvot, ryhti, onko joku rasvalettisohvaperunaesjonnenörtti,

    • Itse SHERLOCK

      KUKAAN EI VÄLITÄ ÄLYKKYYDESTÄ, MORAALISTA JA TAVOISTA.

      "Joo, katon et se ei oo läski"

      Hahhaaaah nauran.

      • ckgkvkvj

        Mitä odotit ne on tyttöjä...


    • mievaan....

      No ekana katon tietty ulkonäköö ja pituutta ja sit luonnetta :)

    • yksipluskaksi

      kokonaisuutta :)

    • rusettityttö

      Katson kokonaisuutta. Ei mielellään kovin lihava, kasvoja. Iloisuutta ja positiivisuutta tuo hymy huulilla.

    • mievaaan.

      Koko pakkaus katotaan kerralla :-) olemus, ulkonäkö, etc..

    • Keskustelun aloittaj

      Kiitos kaikista viesteistä jo tähän mennessä!

    • Mmmmtuoksuthyvälle<3

      No jokainen varmasti kiinnittää huomiota eri asioihin. Itse tykkään et mies on harteikas ja pitkä . Mut millä oikeesti saa mun huomion on tuoksu :) Partavedet kehiin miehet ;D
      Hien haju=Kierrän niin kaukaa kuin mahdollista

      (Tietenkään pitkä, harteikas, axen tuhlaaja aknella ja pelastusrengas vyötäröllä varustettu ei saa "poikaystävä"- titteliä)

    • 12.v tyttö

      No mä ainaki katon ekana naamaa ja sit katon minkälaiset vaatteet sil on ja sit luonne on tietty tärkee

    • kkkkko

      Pelkästä ulkonäöstä puhuttaessa:
      Pituus, kasvot, hiukset ja sen jälkeen massa. :D En pidä laihoista jätkistä, pitää olla massaa joten tsekkaan onko tikkujalat ja millainen maha. Ja kädet.
      Okei, tärkeimmät nuo kolme ekaa ja hiuksia nyt voi muutella miten lystää, ei ole mitään oikeaa kampausta miehille, vaan vaihtelee sen mukaan miten sopii kyseisen henkilön kasvoihin.

    • anteeksitaas

      Hm, kasvot. Suloinen muttei kuitenkaan mikään vauvan näköinen. Hiukset siististi, ei siis tarvitse olla laitetut mutta ei mikään ällöttävä rasvainen linnunpesä. Vaatteet. Tykkään itte jos on farkut. Ne on jotenkin aika hot. Ja kokonaisuus.

    • :333

      Mm no mul tulis ekan mielee pituus ja kasvot&hiukset ja viel sit ruumiinrakenne.
      Ihanna ulkonäöltää ois joku vähä pidempi 5-10cm, semmone söppänä ei liian luikka muttei pullukkakaan, hiusten ja silmien värille ei oikeestaan väliä mut hiusten pitää olla kans "oikeen malliset" :DD tai siis niin, ei mieluiten mtn kaljua jos ymmärrätte ? Ja vatsalihaksethan on aina plussaa (;

      Ja toi oli siis _ulkonäöllisesti_ luonnehan se ratkasee. (:

    • Minääääää>:D

      Minä yritän tutustua pojan luonteeseen. Aika harva poika kestää mua! ;D

    • öhhöh

      no ehkäpä kasvot ja hiukset vois olla "normaalit" ja vaatteet ettei oo mitää verkkareita

    • jjuumoivaan

      Noo jo puhutaan katsomisesta: 1. Kasvot (onko komea, positiivisen näkönen yms) 2. Vartalo (onko hoikka, kuinka pitkä ja lihaksikas yms)
      jaa no eiköhän se katse sinne taaksekin harhaudu jos on muuten hyvä kroppa :D
      ja luonnettahan ei voi KATSOA, joten turha väittää pinnalliseks

    • oohiloveboys

      1. pituus, koska se nyt sattuu silmään et onko 150cm vai 190cm
      2. kasvot, vartalo ja yleisilme (eli näyttääkö siivottomalta vai onko huolitellun näkönen. ja sit tietenki sitä ilmettä että onko positiivisen näkönen)
      3. hiukset
      ja jos on mahdollisuus ni 4. perse

    • Yksmuijavaa

      1. Yleisilme ( kasvot, vaatteet, onks siistin näköne)
      2. Kroppa ( pituus, lihaksia/ei lihaksia)
      3. Tietty sit et miltä poika vaikuttaa vilkuileeko mun suuntaan yms.

    • En voi sietää läskejä

      Kasvoja tietty:) Ja sitten onko lihava (en voi sietää läskejä!), tosin se näkyy jo naamastakin jos on kunnon pallo.

    • tytzyy

      Yleensä kasvoihin kiinnitän huomiota:)
      mut mielestäni tärkein on luonne, onhan meilläkin koulussa muutama söpö jätkä kun päällepäin kattoo, mutta luonteeltaan ihan mulkkuja, ylimielisiä ja idiootteja.

    • Älskling

      Kasvot, ilme ja myöhemmin luonne:) Kyl mä sitä ulkonäkööki katon mut oma ihastus on muiden mielest ihan sikaruma mut mä tykkään siit:) Kosk sen luonne onnkiva♥

    • SuloinenTyttö 14v

      Kasvot. Hymy, silmien väri (mieluiten ruskeat), hiukset ja kokonaisuutta.

    • minä vain; D

      minkälainen vartalo, onko komee, sitten miten pukeutuu.

    • 12...

      Kasvot ja muu ulkonäkö ja sitten luonnetta :)

    • tytsi98

      kalliit vaatteet ekan ja sit jos iphone5 on iso plus, mopoautoki sais olla...

    • nneitih

      kokonaisuuden.
      Millaset kasvot ja hiukset, pituus ja ruumiinrakenne(;

    • HornedDevil

      Sähän voit kattoo netistä, tvstä tai ihanmistä tahansa oikeen vastauksen. Muistaakseni ainakin kasvojen symmetrisyys oli yks asia.

    • Awwws<3

      Tyyli, pituus, naama ja kropan muoto

    • tiukat farkut

      Tietenkin katse osuu pojan etumukseen, ja näkyykö lahkeessa pullotusta. On kiihottavaa jos pojan pippeli kohoutuu farkuissa.

    • Tuomasfani12v

      Katon eka sitä okse hauska. Must omaperäsyyskin on hauskaa, pidän myös vähän nörttimäisistäki pojista, koska on hauskaa kun ei tajuu niitte jutuist mtn. :-D Sit mun mielest sil ulkonäölkää ei oo kauheest välii, ittekki oon ihastunu yhtee ruipeloo mutku se on niin lutunen ja hassu :-):-):-):-)

      • 100100101onparas

        Jaa T läski nörtti jonka jutuista et tajuaisi rat takaan että 100100101 sinne vain


      • Koodari
        100100101onparas kirjoitti:

        Jaa T läski nörtti jonka jutuista et tajuaisi rat takaan että 100100101 sinne vain

        Ihan vaan siltä varalta ettet tiennyt, binäärikoodi 100100101 ei tarkoita yhtään mitään. ;-)


    • pöpipää

      Kokonaiskuva ja se miten kantaa ittensä. Ite kiinnitän iloisuuteen paljon huomiota. Mut kun lähemmäs pääsee niin kasvot ja kädet :3

    • 02JotkutOnVaanTyhmii

      Oikeesti, oon varma että suurin osa katsoo (ehkä tietämättäänkin) kasvoihin ensin, mutta tuo tuskin onnistuu jos et pysty näkemään kasvoja, esimerkki syinä: Kääntynyt selkä suhun päin sillä hetkellä, hiuksia tiellä (kuka pitää hiuksensa kokonaan naamansa edessä..? En ainakaan minä!). Sit hiuksiin ite ainakin kiinnitän huomioo,ite tykkään enemmän jos on sellanen kiva hiustyyli. En siis todellakaan osaa selittää.. Mut siis loppupeleissä luonne ratkaisee kaiken, vaikka ois kuin hyvän näkönen nii jos on kamala idiootti nii ei siitä mitään tuu, ellei oo sellanen ihme muitten muuttaja. Jolloin se suhde ihan hyvin voi myös mennä ojaan, ja se saattaa muuttuu erilaiseks, ja jossain on varmaankin joku joka olis tykänny..
      Toisille joku ihonväri voi olla este, toisilla taas luonne on ainoo mikä on tärkeetä. Kaikki on niin erilaisia..

    • Girl_00

      Mä katon ekana varmaan kasvoja ja rakastan sitä kun pojat hymyilee:)

    • Tyttö13

      1. Silmät 2. Hymy 3. Luonne 4. Kroppa 5. Hiukset

    • tr3322

      Kasvot ja hiukset ja se et onko jätkä ym.:)

    • Usko6666666

      Muista olla oma ittes
      Minä olin 1-2luokalla ihastunut yhteen tyttöön se oli mun mielestä kiva, mukava ja söpö. Mutta nytten parivuotta myöhemmin se sano että se pitää musta ja perustelut oli että mä olin rento en ollu mikään mulkku jne ja nyt me ollaan iloisesti yhdessä :)

    • n03

      mä katon aina etumusta, kiva jos vähän pullottaa...alkaa heti tekee mieli <3

    • Vaikkei sitä haluis myöntää nii että onko se läski vai ei, vaikka ois nii ei se silti oo töys este ;). Sitten luonne ja niinku yleisesti käyttäytyminen. Ja seuraavaks varmaan tykkääks se takas vai ei. Viimesenä että onko luotettava, jos kertoo jotai nii ei kerro eteenpäin.
      Ei siinä muuta :)
      Mut yleensä mua on huono kuunnella kun oon nii erilainen. Käytännössä voin saada itseni ihastuu kehen vaan ;)

    • Sellaistatälläkertaa

      Turhaa sitä saatana enää tapoja käyttää iha sama kuinka hyvät tavat taitaa ni siellä ne puol selkää vedetyt horo legginssit jalas jahtaa jotai nuuskapussi ritareita jotka vaa näyttää nii kovilta niitte silmää ja todellisuudessa ei omista minkää laisia tapoja

    • EiVaanMene

      Kenenkää tytö makuu ei varmaa mee oranssit kiharat hiukset

    • Someone1

      Eka pituus kosk oon ite pitkä sit et se ei oo läski ja kasvot

    • MXXXX

      Sitä et jos se olis fiksu ja asiallinen, ja muutenkin sisäisesti kaunis. Ja pidempi ku mä siis.

    • jippijei

      ulkonäköä, kuntoa ja ite tykkään hauskoista pojista joilla on söpö nauru :D

    • Anonyymi

      Oks sillä ees enää väliä oks laiha vai vhäsen pulleempi ite tiiän akka montaki muijaa kelle on ihan vitun sama ja ihan vaa luonne merkitsee😂

    • Anonyymi

      Pituutta

    • Anonyymi

      Ku kattoo mitä ihmiset tänne laittanut niin ei mulla oo mitään mahiksia ikinä yhtään missään

      • Anonyymi

        Joo, samaa mietin... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, samaa mietin... :D

        Pääsee aika pitkälle, että muistaa pestä itsensä, siivoaa jälkensä ja osaa perus käytöstavat. Ne lopulta meinaa eniten ja pitää vastapuolen mielenkiinnon sekä jaksamisen yllä.
        Pätee kyllä ihan mihin sukupuoleen vain tämä neuvo.


    • Anonyymi

      Hmm.. arvostan siistiä ulkonäköä ja olemusta. Ei kulje likaisissa tai rikkinäisissä vaatteissa, pesee hampaat ja käy suihkussa aina silloin kun tarvitsee. Hyvä tuoksu on plussaa, mutta tuoksuttomuus ei tuo miinusta :D ei kiinnosta onko laiha, lihava tai minkälainen tyylitaju on. Siisti olemus ja mukava luonne on niitä asioita, mitkä ovat minulle ystävyydessä tärkeitä ja sitä kautta asiat voivat aina johtaa pidemmälle :D

    • Anonyymi

      Huumorintaju

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe