ROUVA

Simpukka91

Te kaikki tiedätte kyllä ketä tarkoitan. Älkää teeskennelkö. Ehdotan hänelle omaa ketjua, koska häntä sivutaan palstalla paljon. Vuosikausia jatkunut piina yhä tuoreessa muistissa, mutta nyt uskallan jo puhua. Ehkä muidenkin kokemuksia alkaa tulemaan päivänvaloon, kuka tietää?

9

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Steinerfaija.

Varmaan sinulle tärkeä ja kiinnostava ihminen. Mutta ei varmaankaan steinerkoulun sisällä merkittävä hahmo, jolle kannattaisi aikaa ja ketjua enempää tuhlata. Itse en ole ainakaan kuullut muuten kuin tällä palstalla jonkun selvästi häiriintyneen yksilön (sinun?) mainitsevankaan tätä "Rouvaa".

Eikä suomi24.fi taida olla ihan oikea paikka jonkun ei-julkkiksen toiminnasta löpisemiseen?

• Veden hengetär

Olen ollut mukana steinerkoulun toiminnassa pitkään, ja tavannut monia mitä ihanimpia ihmisiä, herroja ja rouvia. Suurinta osaa meistä yhdistää sama maailmankatsomus ja hengentiede. Jotenkin vaikea kuvitella, että joku steinerkoulun parissa olevista ihanista ihmisistä olisi asettunut sinua vastaan.

• Steinerfaija.

Typerää trollailua nämä sinun tai samalla nikillä kirjoittavan trollin löpinät.

• 13+3=16
        Steinerfaija. kirjoitti:

Typerää trollailua nämä sinun tai samalla nikillä kirjoittavan trollin löpinät.

Typerää trollailua nämä muka "steinerfaijan" kirjoitukset. Et ole oikein uskottava steinerkoululaisen vanhemmaksi.

• Steinerfaija.
        13+3=16 kirjoitti:

Typerää trollailua nämä muka "steinerfaijan" kirjoitukset. Et ole oikein uskottava steinerkoululaisen vanhemmaksi.

Yrittäisit nyt edes vähän ymmärtää minuakin. Kaikesta huolimatta olen kiven kova ateisti. (tai ainakin esitän sellaista) Et voi ehkä ymmärtää millaisia tunnontuskia se saa aikaan, jos joku kirjoittaa steinerkoulun perustuvan hengentieteeseen (siis uskontoon). Vaikka tämä asia sanotaan jo steinerkoulun nettisivullakin ja jollain periaatteen tasolla sen tiedänkin, niin en halua siihen uskoa. Anna siis minun pitää lapsen uskoni,niin minäkin annan sinun pitää omasi. Kiitos! ;o)

• Steinerfaija. kirjoitti:

Yrittäisit nyt edes vähän ymmärtää minuakin. Kaikesta huolimatta olen kiven kova ateisti. (tai ainakin esitän sellaista) Et voi ehkä ymmärtää millaisia tunnontuskia se saa aikaan, jos joku kirjoittaa steinerkoulun perustuvan hengentieteeseen (siis uskontoon). Vaikka tämä asia sanotaan jo steinerkoulun nettisivullakin ja jollain periaatteen tasolla sen tiedänkin, niin en halua siihen uskoa. Anna siis minun pitää lapsen uskoni,niin minäkin annan sinun pitää omasi. Kiitos! ;o)

Mettäpöyröö. Hihittelet itseksesi, kun olet esiintyvinäsi milloin kenenäkin. Nuo muut kommentit olivat minun, mutta tämä viimeinen ei. Noh... Halvat huvit heikkolahjaisilla ;o)

• 6+15=21

Ohhoh! Tämä multinikkeilijä on opetellut käyttämään Steinerfaijalle ominaisia hymiöitä. Ovelaa. Onneksi oikea Steinerfaija kirjoittaa kuitenkin yleensä rekisteröidyllä tunnuksellaan.

• sasasasaasa

kiinnostaisi kuka tämä rouva oikeesti on koska yhteyksiä kys.kouluun muttei ihan varmuutta nyt kenestä puhutaan... kuvailehan vähän.

• bbbbbuuuu

;) Kun ei muutkaan :)
        voin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      83
      1688
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1329
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      89
      1031
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      202
      966
    5. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      71
      958
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      892
    7. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      875
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      860
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      814
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37