Onko tuo Snow wolfin M24 (http://www.milgear.fi/fi/product/m24-snow-wolf-musta/2839) ostamisen arvone? Lähtönopeus tuollaseks tarkkuuskivääriks vähä pieni, minkälaine kantama tuossa on suunnillee?
M24 Snow wolf
8
202
Vastaukset
Ei.
- lumi susi
Kysyin nyt ihmisiltä joilla on kokemusta kyseisestä aseesta tai ainaki hyvä perustelu minkä takia ei.
- ahlamsahlam
Se on se sama syy aina. Ihan riippumatta aseesta.
- Softaaja800
Osta MB03 - VSR-10 ja toimii saa osumii ja virittää helppo
SW M24 ei ole paras kivääri vaihtoehto. ABS muovi on tuossa aseessa aikas haurasta... Eli murtuu helpolla. Kantama on joku 30m-50m, mutta tarkkuus on taas ihan jotain muuta. 25m kun ampuu 10x10 pahvi läpyskään 20 kuulan lippaan niin keskelle ei osu yksikään, joku 2-5 kuulaa saattaa osua tauluun. Jousi on kanssa tuossa suuri ongelma välillä tykkää laitaa vastaan vaikka olisi itse viritetty.
Jos tuosta haluaa pelikelpoisen niin siihen uppoo rahaa kun toi alkuperäinen ABS muovi pitäisi vaihtaa ja pulttilukko mekanismia muokata toimivammaksi... Sitten vielä viritykset.... Elikäs M24 näkinen muovirunko mikä kestää maksaa sen 150€, Sitten vielä viritykset... M170 vireihin uppoo helposti joku 150-300€ kun joutuu tuota pulttilukko mekanismiakin muokkaamaan. Aseen hinta olisi joku 500-700€ koko projektin jälkeen.- airsoftfin
Älä osta m24:sta. Osta joku kalliimpi. Ainakin 600 eurolla saa ihan hyvän virityksineen ja lisäosineen.
- lumi susi
Juu, hyvä kun kerroitte. Ostan varmaanki sitte yhen rynkyn mitä oon katellu jo pitempää.
- airsoftkettu
@airsoftfin minkäs pelivälineen ja mitäs osia siihen sitten tuolla 600:lla sadalla?? ja koita olla kopioimatta aikasemmista keskusteluista sil 600e budjetil saa paremmat osat ku budjettipelaajan projektil.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126