Voisiko joku kertoa Kalymnoksen hintatasosta? Matka kohdistuu tarkemmin Massourille. Voiko maksella luottokortilla vai kelpaako vain käteinen, kuten tapahtui viime vuonna Nidrissä? Pitäisi vähän laskelmoida, paljonko sitä käteistä ottaa mukaan.
Ja vielä kyselen, onko rannoilla aurinkotuoleja? Kuvista ei saa oikein selvää, vaikka kuinka olen tiiraillut.
Kaiken muunkin kohdetta koskevan informaation otan mielihyvin vastaan. Hotellina on Kalymnos Village.
Kiitokset etukäteen!
Kalymnoksen hintataso ym
6
490
Vastaukset
- kävijä....
Monessa Kreikan kylässä kelpaa vain käteinen.
- hekku000
Moi! Massourissa on edullista syödä. Usein pääruoka-annos noin 10e. Kalymnos on kreikan edullisimpia saaria. Rannoilla on aurinkotuoleja. Massourin ranta on hiekkaranta. Kannattaa käydä myös mirtieksen rannassa (pääkatua eteläänpäin),joka on pikkukiviranta, ja muissakin kylissä! Oltiin hotelli plazassa viime kesänä miehen kanssa :-) meilä oli käteistä matkassa,ei käytetty korttia.
- kalymnokseen
Kiitos vastauksesta. Kyselisin vielä teiltä vielä, miten siirto kentältä hotellille sujui? Millainen on lautta, saako sieltä esim. jotain syömistä? Lähden yksin matkaan, joten olisi kiva tietää etukäteen. Olen kyllä matkustellut yksin ympäri maailmaa, mutta aina olen ollut perillä ennen pimeää. Nyt ilmeisesti hotellilla ollaan vasta puolen yön paikkeilla.
- hekku000
Bussilla mentiin lyhyt matka mastichariin, jossa joutuivähän aikaa odotteemaan lauttaa. Lautalla ei ollut mitään kioskia. Merenkäyntioli melkoista. Pothiassa hypättiin taas bussiin ja mentiin massouriin. Opas oli koko aika mukana. Jos on lisäkysymyksiä vastaan mielelläni :-)
- kalymnos1
Käyppä kreikka.net sivuilla. Siellä on Kalymnoksesta oma osio.
Mukavimmat rannat oli Telendoksella. Lautat sinne kulkevat puolen tunnin välein ja maksaa muutaman euron suuntaan.
Kalymnos on edullisempi kuun Nidri. - kalymnokseen
Kreikka.netistä en löytänyt tuoretta tietoa siirtymisestä tai yhtään mitään aurinkotuoleista, enkä jaksanut sinne rekisteröityä. Kiitos näistä vastauksista. Nyt opaspalvelu on avannut sähköpostinsa,joten voin esittää lisäkysymykset heille. Mistään ei ilmennyt etukäteen, että tällainen palvelu on myös Tjäreborgilla.
Ei tässä muuta kuin muutaman päivän odotusta, tosin aika menee nopeaan, kun olen loppuun asti töissä. Hyvää kesän jatkoa kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374