Treffiprofiilin laskurit

Treffit-sivuston laskuri täytyisi uusia.
Esim. minulla se näyttää noin 20 lähetettyä & vastaanotettua viestiä alle 10 vastaanottajaa ja lähettäjää (olen käyttänyt treffejä kuitenkin yli kaksi vuotta), ja että olen viiden käyttäjän blokkaama!!! Voisiko ainakin tämän blokkausten lukumäärän poistaa, ko. luku kun voi kasvaa ilman mitään omaa ansiota...(useimmiten kai juuri niin)....!!!!! ????
1169
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Laskurit nollattiin tämän vuoden alusta, kun sivusto uudistettiin. Tai onko peräti niin, että siinä on tilastot aina vain 1kk ajalta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ABC123XYZ kirjoitti:

Treffit-sivuston laskuri täytyisi uusia.
Esim. minulla se näyttää noin 20 lähetettyä & vastaanotettua viestiä alle 10 vastaanottajaa ja lähettäjää (olen käyttänyt treffejä kuitenkin yli kaksi vuotta), ja että olen viiden käyttäjän blokkaama!!! Voisiko ainakin tämän blokkausten lukumäärän poistaa, ko. luku kun voi kasvaa ilman mitään omaa ansiota...(useimmiten kai juuri niin)....!!!!! ????

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu