Paljon teil on vaatteita?

vera666

Eli mun vaatekaappiin kuuluu:

2 toppia,1 pitkähihane,1 housut,5 pikkuhousut...vanhemmat sanoo et mul ois liikaa...oon 12 tyttö...

onks mul liikaa vaatteita ja paljon teil on...

18

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vera666

      Ja sori unohdin, on mul 1 pari sukkii :)

    • lksi

      Mul on:

      toppeja 6
      pitkähihasii 21
      bolerot ym...
      legginsei 9
      farkkui 8
      sukkii 23 parii
      ypm..

    • Vaatteitaaaah

      Toppeja jtn 4
      T-paitoja 6
      Housuja 4
      Leginsejä 3
      Alkkareita, sukkia yms. jtn 25-50...
      Pitkähihasii 2
      Huppareita 3
      Hameita 3
      Yms...

      14-v

    • kung-fu boys

      68 kauluspaitaa, 21 teepaitaa, 3 farkut, 5 suorat housut, 8 pikkutakkia, 8 päällystakkia, 23 paria sukkia 109 kalsarit. plus muut

    • sagvgshrh

      5 kauluspaitaa, 3 hupparia, 2 farkut (ei-pestävä denim), 5 t-paitaa, collegehousut, kasa sukkii ja boksreita yms.

      Oon kasvanu nyt niin nopee et täytyy ostaa lisää. Poika 13v olen

    • tyttö98:>>

      3 toppii
      3 naisten kauluspaitaa
      1 pitkähihane
      1 puoleen reiteen oleva villaneule kahet legginsit

      2 hametta kahet sukkikset
      3 farkut
      1 collarit liikkakäyttöön

      sit alusvaatteit kasa pikkuhousui ja parit liivit plus sukkia

      näillä pärjätään, vähä aikaa sitte uusin vaatevaraston

    • shopholicauts

      4 farkut
      1 valkoiset farkut
      1 chinot
      3 verkkarit
      2 farkkushortsit
      1 valkoiset shortsit
      1 kangasshortsit
      2 hametta
      4 mekkoa
      13 T-paitaa
      9 toppia
      6 "villa"/neulepaitaa
      6 villatakkia
      1 tunika
      7 pitkähihaista
      3 naisten paitapuseroa

      ja paljon alusvaatteita!! en jaksa edes laskea...

      nyt tuntuu vähän syylliseltä kun näkee muiden vaate määriä ja vertaa niitä omiin.. olen siis 13 vuotias.. omistan myös paljon tuubihuiveja (ehkä 10) ja paljon korviksia ja muita koruja. Muitakin asusteita (mm. laukkuja) löytyy...

    • I❤❤❤shopping

      Mul on:
      Farkkuliivi ja -takki, 1 nahkatakki, 2 jakkuu, 3 urheiluhousut, haaremihousut, 2 hupparii, farkkui 8, lyhythihasii 30 , paitiksii 3, pitkähihasii 15 ja lukematon määrä sukkii ja alusvaatteit.
      Ja sul ei vaatteit ainakaa liikaa oo.. :-D

    • teinipoika..

      Mää tyhjentelen aina vaatekappia pari kertaa vuodessa, joten mikään yli vuoden vanha ei jää mulla käyttöön, ellei jokin vaatekappale ole erityisen tärkeä mulle

      Kengät: 14
      rantasandaalit: 3
      T-paitoja: 30-35
      Pitkähihasii: 5-6
      Huppareita 10-12
      Farkut: 10-12
      Chinot: 3
      Shortsit: 3
      Gollegehousut: 2
      Kauluspaitoja: 6
      Boxereita: 20-25
      Sukkapareja: 30-40
      Nahkatakkeja: 4
      Pipoja: 5

      Sit löytyy tietenkin yksittäisii juttui kuten puku ja sit sellasta pientä (huivit yms)

      On mulla oma tyyli, mutta tietenkin sitä haluaisi joskus muuttaa :)
      Vaatteihin koitan panostaa ja farkut jota ostelen niin hintahaarukalla 70-200, tpaidat 20-40

      Vaatteihin menee kuukaudessa aina se vähintään 400-500e
      Ennen paloi enemmänkin rahaa mutta olen alkanut harkita ostoksiani sillä aikaisemmin joka toinen ostokseni jäi kaappiin enkä sitten koskaan käyttänytykään niitä ;D

    • - 7 t-paitaa, on enemmänkin, mutta ei oo ollut aikaa heittää vaatteita pois.
      - 2 toppia (joita käytän kuin t-paitaa)
      - 4 aluspaitaa (toppia)
      - 10 farkut (Mutta niistä löytyy 4 suosikkia... Muita käytän kyllä muitakin)
      - 2 collarit
      - 16 pitkähihaista (kaikki neuleet ynnä muut...)
      - 3 minishortsit
      - 3 mekkoa (yksi hienompi, kaks sellasta kesämekkoa)
      - 6 rintsikat, 1 bandeau.
      - muita alusvaatteita varmaankin noin 10-15 kappaletta.
      - 12 kenkäparia (joista 3 peruskenkiä, esim. yhet converset, 1 talvikengät, pari spurgukenkää, joilla vien tyyliin roskat, pari juhlakenkää, loput kesäkenkiä)

      Mulla on ehkä vähän liikaa vaatteita, mutta mun mielestä sulla on kyllä aika vähän :/ Mieti nyt, omistat yhden pitkähihaisen ja yhdet housut. Mitä jos kaadat niille jotain? Missä sä silloin kuljet?

      • 01-tyttö

        Toppeja 20
        T-paitoja n. 5
        Pitkähihasii n. 5
        Villatakit ja hupparit ja collegepaida ym yhteenstä yli kymmenen
        Legginsit n. 5
        Farkut 10
        Verkkarit 3
        Caprit 2
        Muutama mekko
        Shortseja 3
        Sukkia miljoona
        Alusvaatteit jonkuverran
        Jumpin
        Muutama hame
        Yökkäreitä

        Jos ulkovaatteet lasketaan

        Toppatakki
        Syystakki
        Farkkutakki
        Toppahousut
        Toinen toppatakki
        4 tuubihuivii
        Kaulaliinoi
        Pipoi
        Sormikkaita
        Lapasii
        Säärystimii vaik ne ei oo ulkovaatteit :D (ja villasukkii)
        Parit talvikengät
        Kahet kumpparit
        Kahet converset
        Ballerinat
        Kahet oudot kengät


        Ratsastushousut ym.....

        ne monet asiat jotka unohdin :D


    • huhhuh

      Sori mut eiks sul oo enempää vaatetta?!
      Mun kaappi pursuaa vaatetta!

    • I like clothes

      Tuota, mulla on niin paljon vaatteita, etten jaksa alkaa laskemaan niitä. Mut siis kaksi isoa vaatekaapillista ja yksi vaatehuoneellinen on täynnä vaatteitani. Kannan uffeen, minkä kerkeän, mutta tykkään ostella enemmän, kun saan lahjoitettua pois.

    • Nnoohh

      En jaksa laskee kaikkii, mut tässä niitä vaatteita jota käytän muuaallakin kuin kotona.


      3 takkia: trenssi, parka, farkku.
      4 neulettakkia
      4 neuletta, enkä ees noistakaan käytä melkein ollenkaan kun yhtä.
      2 paitaa.
      5 toppia.
      1 pitkähihainen trikoopaita.
      4 kenkäparia: 2 ballerinat, rumat nilkkurit, tennarit jotka menee just rikki.
      5 huivia ja niistäkin vaan pari käytössä.
      5 sukkaparia ja kaikki huonoja.
      1 rintsikat.
      5 alushousut.

    • lisää riepuja!

      Voi ei, kamalaa..
      Onko sulla tosiaan vain yhdet housut ja pari paitaa? Se on ihan liian vähän kelle tahansa. Mitä ihmeen hulluja sun vanhemmat on

    • Anonyymi

      Hei
      Jos pesussa.
      Asiaa Kävin eilen Kärkäisellä, oli laitettu myyntiin . tiukkaan ulkovaatteet, catsaki. Menee sekaisin niistä irtoavista kemikaalit,ei aina ruoka syypää.

    • Anonyymi

      Ehkä

      3 toppia
      6 t-paitaa
      2 pitkähihaista
      3 shortsit
      3 farkut
      5 mustat leggingsit
      2 ns erikoiset housut
      5 paria sukkia
      10 alkanut
      En oo varma onks tos kaikki mut viel jotain juhlavaatteita yms

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe