Moi! Tästä oli toinen ketju, johon ei ap vastannut, joten kokeilen itse onneani. Eli olen 22-vuotias naispuolinen henkilö ja etsin mielellään toista naispuolista henkilöä asunnon metsästykseen Lahdesta kanssani. Olen niitä, jotka on päässyt varasijalta kouluun ja nyt myöhään liikkeellä kämpän suhteen. Muuton meinaan pitäisi tapahtua mahd. nopeasti. Oon luonteeltani mukava ja hauska (riippuen tietty miten huumorintaju kohtaa, but oh well) ja hyvin ihmisten kanssa toimeen tuleva! Semmonen kiva tyyppi, jonka kanssa voi hengailla myös vapaa-aikanakin, mikäli haluaa. :D Siivoan mielelläni jälkeni, joten ei pelkoa sen suhteen ja sitten perus en tupakoi enkä omista lemmikkejä. Olis kiva jos oisit ikähaarukkaa 18-25, mut oikeestaan ei oo väliä, kunhan sais katon pään päälle mukavan henkilön kanssa. :) Mikäli kiinnostaa, yhteyttä saa ottaa sähköpostilla osotteeseen [email protected]
Kämppis Lahteen!
Kämppis haussa
0
238
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673