Olen 15v poika asun isäni ja hänen vaimonsa kanssa he väittävät että olen hemmoteltu saan viikkorahaa 5e (sillointällöin) joudun auttamaan kotitöissä päivittäin minulla ei ole juuri yhtään vaatteita 6 vaatetta olen laskenut en kuulemma tarvitse lisää .. tietokone kaverin 9 vuotta vanha (en siis tarvitse konetta heidän mielestä) en saa juurikaan liikkua missään se kielletään aina tai Jos menen kaverin kanssa välillä niin joudun selittämään kuka hän on kuinka vanha missä asuu yms ... eikä ole rahaa bussilla liikkua mutta heillä on uudet tietokoneet puhelimet Ja vaatteita (Ei kuulemma ole rahaa ) OLENKO HEMMOTELTUNA? MITEN MUUTAN TILANTEEN
En todellakaan ole hemmoteltu! Mitä mieltä olette?
29944
2
167
Vastaukset
- 12v poika
et tod oo tunnen lapsia jotka on paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon hemmotetujampia!!!!!!!!!!!
sinun kannattaa lukea tuo kirjoitamasi (ehkä hieman lyhennettynä) niin se voisi muuttaa tilanteen - ....
Sä et oo todellakaa hemmoteltu..
Yhet mun tuntemat sisarukset (3kpl) saa viikossa 20€ viikkorahana, auttaa pari kertaa kotitöissä, kaikilla omat vaatekaapit jotka on oikeasti TÄYNNÄ, uusimmat iphonet kaikilla, sentääs yhteinen applen läppäri jne ... Eli et ole hemmoteltu. (:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10855
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48853Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks31845